ForzaUtreg Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Waarom doe je niet een keertje mee tijdens het echte werk Bartje?Engnek met je niks geen info callen in CS zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Engnek met je niks geen info callen in CS zelf :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Je bedoelt alleen maar Dust 2 spelen met mensen die in game niks callen en waar ik op andere map behalve Dust 2 (en misschien Mirage) boven eindig? Precies. We zoeken nog een 6e aangezien ik zelf bijna nooit mee meer doe. Interested? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Je bedoelt alleen maar Dust 2 spelen met mensen die in game niks callen en waar ik op andere map behalve Dust 2 (en misschien Mirage) boven eindig? Krijg je als je een helm koopt. Dan hoor je alle calls niet. Zit dan voor je oren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Wederom verloren door een belachelijke prestatie van [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Kom je vanavond weer meedoen met de MU all stars game? Als het vanaf 21:35-21:45 kan, ja zeker!! Ik heb erg genoten van het potje op Assault gister!! Had nog serieus een kans om het 15-15 te maken (y) Complimenten ook naar [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; voor paar rondes in je eentje te hebben binnen gehaald als CT! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Als het vanaf 21:35-21:45 kan, ja zeker!! Ik heb erg genoten van het potje op Assault gister!! Had nog serieus een kans om het 15-15 te maken (y) Complimenten ook naar [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; voor paar rondes in je eentje te hebben binnen gehaald als CT! Alleen in de laatste ronde hadden jullie pech dat die camper in CT-Spawn als laatste overbleef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Alleen in de laatste ronde hadden jullie pech dat die camper in CT-Spawn als laatste overbleef. Oh die faggot die met een shotgun in z'n klauwen de clutch verneukte bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Alleen in de laatste ronde hadden jullie pech dat die camper in CT-Spawn als laatste overbleef. Hahha grapjas...Jullie waren gewoon slecht..Teams die als T beginnen winnen Assault 999/1000x met 16-1/16-3 max...Jullie winnen maar met 16-14 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Goed gezegd Karel. We hebben gewoon een prima pot gespeeld terwijl we Jordi in ons team hadden genomen. Jij speelde ook weer lekker mattie. Thnx mattie. Jij was ook erg goed. Jordi was zelfs nog flink beter dan Vilst die stijf onderaan stond. Hij wou die Pool wegstemmen die nog efe 16 kills pakt in de 2e helft.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Bedankt voor je positieve woorden gisteravond Karel. Heb nog nooit zo vaak het woord 'kanker' en mijn naam in 1 pot voorbij zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Goed gezegd Karel. We hebben gewoon een prima pot gespeeld terwijl we Jordi in ons team hadden genomen. Jij speelde ook weer lekker mattie. Idd [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Je had nog bijna het gelijkspel eruit gehaald. Alleen je kan er ook niets aan doen dat ik wederom de ronde pakte met een clutch 1 vs 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Bedankt voor je positieve woorden gisteravond Karel. Heb nog nooit zo vaak het woord 'kanker' en mijn naam in 1 pot voorbij zien komen. Das niet waar vriend. Sorry. Ik vond je gruwelijk goed alleen je liep gewoon zomaar weg tijdens een defuse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Thnx mattie. Jij was ook erg goed. Jordi was zelfs nog flink beter dan Vilst die stijf onderaan stond. Hij wou die Pool wegstemmen die nog efe 16 kills pakt in de 2e helft.. Die Pool hield zich niet aan de teamtactieken, daarom een terechte kick hoor. Kills zijn nutteloos als je de rondes niet pakt of als clutches worden verneukt omdat mensen niet luisteren naar calls. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Nou zoals sommigen al gezien hadden is er gisteren op invitatie de eerste 'MU Counterstrike All-Star Game' gespeeld. Dit was een geweldig affiche die op de beste competitieve map in Counterstrike gespeeld werd, namelijk Assault. Het was een heel spannend duel tussen twee teams van 4 MU'ers en 1 arme randommer die geen idee had waar die beland was. De MOTM-trofee ging heel lang tussen Joost 'koude handen' Makaay en Vilst die meer teamkills had dan kills bij de tegenstander. Uiteindelijk wist Karel beslissend te zijn met een enorm sterke clutch in de laatste ronde. Bij deze de highlights van dit geweldige evenement: M0JA7wope8k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Nou zoals sommigen al gezien hadden is er gisteren op invitatie de eerste 'MU Counterstrike All-Star Game' gespeeld. Dit was een geweldig affiche die op de beste competitieve map in Counterstrike gespeeld werd, namelijk Assault. Het was een heel spannend duel tussen twee teams van 4 MU'ers en 1 arme randommer die geen idee had waar die beland was. De MOTM-trofee ging heel lang tussen Joost 'koude handen' Makaay en Vilst die meer teamkills had dan kills bij de tegenstander. Uiteindelijk wist Karel beslissend te zijn met een enorm sterke clutch in de laatste ronde. Bij deze de highlights van dit geweldige evenement: M0JA7wope8k _O_ Jij was Man of the Match Jordi!!:mrgy: Negev reloaden op het dak terwijl Kelvin op je staat te schieten dan keirustig omkeren en hem nog doden ook haha :< :-D Geweldige muziek trouwens!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Gast, hoezo snap jij niet dat jij een 7 dagen ban krijgt als er teamgenoten door je molly lopen.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 :D Sent from my Mi-4c using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Check dat hoofd onderin, zieke glitch :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Gast, hoezo snap jij niet dat jij een 7 dagen ban krijgt als er teamgenoten door je molly lopen.. :cab: Tuurlijk wel..Maar boeit me niet.. Jordi ik ging stuk toen jij je Negev reloade want je had nog 131 kogels in je magazijn :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Tuurlijk wel..Maar boeit me niet.. Jordi ik ging stuk toen jij je Negev reloade want je had nog 131 kogels in je magazijn :-D Ja moest ff kogel met zn naam erop erin doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ja moest ff kogel met zn naam erop erin doen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 _O_ Jij was Man of the Match Jordi!!:mrgy: Negev reloaden op het dak terwijl Kelvin op je staat te schieten dan keirustig omkeren en hem nog doden ook haha :< :-D Geweldige muziek trouwens!! Zo bijzonder is dit toch niet. Het is een publiek geheim dat mijn aim op dit moment overeenkomt met het scorend vermogen van Mitchell Te Vrede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Waarom liet je het team gisteren zomaar in de steek [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];? Zitten midden in een potje en zomaar opeens was je weg. Nog eens zeven dagen cooldown ook erbij, voor de tweede keer op één avond. Echt zonde man. Ik was de beledigingen aan het adress van mijn honden beu. Niet van jou maar van NEF en Dans. Je mag mij 18 jaar pesten maar mijn honden laat je met rust. Maar een week is zo voorbij jou en heb deze week vandaag ,morgen, donderdag, zaterdag toch al plannen. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Oooh zijn dat honden joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten