Jump to content

Counter Strike

Millie-ano
 Share

Recommended Posts

Iemand met een beetje kennis van skins, en de waardes/verkopen ervan? zoek dringend hulp!!!

PM staat open!

Freaking out hiero, volgens steamananlyst heb ik dus 1/7, beste float (en bij een heel groot verschil 0.00555 tegen 0.29279 = van de #1 collector). Ook is bij die van mij het meeste blauw zichtbaar op de mes.....

Weet iig dat float value geen kut uitmaakt bij knives. Gaat om patroon/kleur. Ook bij normale skins zie je na een bepaalde waarde het verschil niet meer tussen lage floats.

Weet iig dat float value geen kut uitmaakt bij knives. Gaat om patroon/kleur. Ook bij normale skins zie je na een bepaalde waarde het verschil niet meer tussen lage floats.

Duidelijk, die van mij heeft overigens meer blauw als de overige 6 die ik kon vinden. Maar 1 vd 7 is toch best uniek of niet? van de andere 6 zijn 2 van dezelfde user.

Wil iig richting t weekend contact opnemen met een paar betrouwbare traders/buyers. Kijken wat en of ze hem willen.

Thnx voor je info.

Duidelijk, die van mij heeft overigens meer blauw als de overige 6 die ik kon vinden. Maar 1 vd 7 is toch best uniek of niet? van de andere 6 zijn 2 van dezelfde user.

Wil iig richting t weekend contact opnemen met een paar betrouwbare traders/buyers. Kijken wat en of ze hem willen.

Thnx voor je info.

https://www.youtube.com/user/OGMCSKILLET

Kijk maar even of je hem kunt bereiken.

Wie wil er vanavond potje doen met deze Silver II ster? [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

[MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

[MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION];

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...