Mvdv Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Goh, weer eens bewezen dat ik totaal een 'routegevoel' heb :D Dacht even een voor mij nieuwe, in gedachten niet al te lang ronde te maken. Uiteindelijk na 60 kilometer fietsen thuis gekomen in het donker :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Laatste tijd heb ik de fiets ook weer uit de schuur gepakt. Gisteren 40 km met gemiddelde van 32 km/u. Ging lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Goh, weer eens bewezen dat ik totaal een 'routegevoel' heb :D Dacht even een voor mij nieuwe, in gedachten niet al te lang ronde te maken. Uiteindelijk na 60 kilometer fietsen thuis gekomen in het donker :r :mrgy:, lekker toch. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 juli 2013 Share Geplaatst 30 juli 2013 Iemand hier die "La Marmotte" gereden heeft? Lijkt mij echt een superuitdaging en zoek een doel om voor te gaan trainen nu ik bijna klaar ben met school en dus tijd over ga hebben. Ben echt benieuwd naar hoe zwaar het is en hoe lang er voor getraind moet worden en hoe dit te doen is in het vlakke Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Weer lekker gereden vanavond. Eerste 30 kilometer nagenoeg vlak, toen de Oude Holleweg, Zevenheuvelenweg en Nijmeegse baan (die laatste valt dan wel mee ;c) gereden. Was behoorlijk zwaar voor een anti-klimmer als ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Lekkere klimmetjes zijn dat inderdaad. Ik heb ze een aantal weken geleden gereden in de Toer van Nijmegen, viel mij ook aardig tegen aangezien de viaducten in mijn provincie Noord-Holland de grootste heuvels zijn. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Nou, dat was me weer een ritje. Eerst heen, weer en heen, omdat ik in de veronderstelling was verkeerd te zijn gereden (bleek niet zo), incluis stop bij een plattegrond. Later op het eind (65 km na 2,5 uur, incluis stoppen voor spooroverweg) verdwaald in een naburig dorp. Uiteindelijk met de GPS op mijn telefoon terug op de route en thuisgeraakt. Uiteindelijk 73 km gefietst, maar het laatste op mijn gemak met een stop bij een tankstation. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2013 Weer lekker gereden vanavond. Eerste 30 kilometer nagenoeg vlak, toen de Oude Holleweg, Zevenheuvelenweg en Nijmeegse baan (die laatste valt dan wel mee ;c) gereden. Was behoorlijk zwaar voor een anti-klimmer als ik. Die ligt een straat naast deze: Die Oude Holleweg nog nooit gefietst maar van Randwijckweg wel. Vond het een lastig klimmetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Ik moet eens een keer richting de Zuidoostelijke deel van het land, gezien al die heuvels daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Die ligt een straat naast deze: Die Oude Holleweg nog nooit gefietst maar van Randwijckweg wel. Vond het een lastig klimmetje. De van Randwijckweg heb ik ook een paar keer vervloekt ja. Beekmandalseweg is ook een mooie, eerst een bocht maken waardoor je amper snelheid hebt en dan vanaf het begin 10% stijging, 400 meter lang met percentages tussen 9 en 11. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Lekkere klimmetjes zijn dat inderdaad. Ik heb ze een aantal weken geleden gereden in de Toer van Nijmegen, viel mij ook aardig tegen aangezien de viaducten in mijn provincie Noord-Holland de grootste heuvels zijn. ;sm; Met hetzelfde probleem zit ik hier in Regio Deventer/Apeldoorn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 Iemand hier die "La Marmotte" gereden heeft? Lijkt mij echt een superuitdaging en zoek een doel om voor te gaan trainen nu ik bijna klaar ben met school en dus tijd over ga hebben. Ben echt benieuwd naar hoe zwaar het is en hoe lang er voor getraind moet worden en hoe dit te doen is in het vlakke Nederland. Laurens ten Dam heeft de Marmotte een keer gewonnen dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 Je eigen "fietsprestaties" Hmm ben bang dat ik hem niet kan bellen om hem naar zijn ervaringen te vragen. :) Iemand die hem gereden heeft of iemand kent die dit gedaan heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 Stuur hem een bericht op Twitter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 1 augustus 2013 Share Geplaatst 1 augustus 2013 Stukje gereden na het eten in de hitte en tussen de vliegen. Helaas kreeg ik last van mijn knie omdat ik met de instellingen van mijn fiets aan het klooien ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Wederom een rondje gereden met een andere zadelhoogte en anders ingestelde plaatjes onder mijn schoenen. Helaas kreeg ik op het einde weer last van mijn knie waardoor ik rustig aan naar huis heb moeten rijden. Mijn doel was boven de 30 gemiddeld uit te komen omdat dat mij zonder groep nog nooit gelukt is, maar hierdoor kwam ik uit op 29,1. Strava geeft minder aan maar dit komt omdat ik hem altijd vergeet uit te zetten als ik thuis kom. Hope dat ik snel achter de juiste instellingen kom want de fietsenwinkel kon mij ook niet helpen. De enige tip was dat ik moet experimenteren met de instellingen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 (bewerkt) Mijn rit vandaag, geen idee hoe ik de plaatjes en zo normaal kan kopiëren naar hier: http://app.strava.com/activities/72702339 EDIT, zo dus: 6 augustus 2013 bewerkt door Viktor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Heb gisteren ook een deel van jouw route gereden.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Gister eerste kilometers gereden met mijn eerste fiets. Wel ff wennen en conditioneel ben ik ook een wrak. Vind het in ieder geval wel leuk om te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2013 Dat is het belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ik heb het fietsplezier de laatste weken ook wel weer gevonden en vandaag was het ook nog eens lekker fietsweer. Daarnaast zorgt zo'n tracker er wel voor dat ik mezelf kan en wil uitdagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Wut? :O Woon je bij mij ja?;D Nooit geweten haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Een echte Veluwenaar ja. Zie ook nu pas dat jij hier uit de buurt komt.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Hadden ze op 3 km wegdek van dat fijne grind neergegooid. Wat een drama om op te fietsen, ook nog een stuk over een vieze klinkerweg gereden. Parijs Roubaix is er niets bij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Vanavond 46 kilomoter gereden, ongeveer 32 gemiddeld. Zeer tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten