Whitewolf345 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 1 uur geleden zei chrisje1993: Is goed. Zal ik straks nog even doen. Zitten bij deze budgetten ook al de transfer van Bazoer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 3 minuten geleden zei Whitewolf345: Zitten bij deze budgetten ook al de transfer van Bazoer? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @Whitewolf345 is Clasie al verkocht? En nee wat moet hij kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 3 minuten geleden zei Copywriter: @Whitewolf345 is Clasie al verkocht? En nee wat moet hij kosten? Die is al vertrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @Kelvin Eiting of Kjolo te koop? En zo ja voor welke prijs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 3 uur geleden zei Copywriter: @Kelvin Eiting of Kjolo te koop? En zo ja voor welke prijs? Vlap is als enige te koop van mijn middenvelders voor 6 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 12 minuten geleden zei Kelvin: Vlap is als enige te koop van mijn middenvelders voor 6 miljoen. Daar heb ik niets aan ik zoek een verdedigende middenvelder. @Djurovski is Viergever te koop en zo ja voor hoeveel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 8 minuten geleden zei Copywriter: Daar heb ik niets aan ik zoek een verdedigende middenvelder. @Djurovski is Viergever te koop en zo ja voor hoeveel? Speelt al in Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 3 minuten geleden zei Djurovski: Speelt al in Zwolle Die @Fantasy is lekker bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @Mansveld wil jij nog afscheid nemen van een verdedigende middenvelder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 11 minuten geleden zei Copywriter: Die @Fantasy is lekker bezig. Reageer je nog op razak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 19 minuten geleden zei Djurovski: Reageer je nog op razak? Had ik al gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus (bewerkt) 1 uur geleden zei Kelvin: Vlap is als enige te koop van mijn middenvelders voor 6 miljoen. Die zie ik dan graag naar Almere komen voor 6 miljoen @Kelvin 7 augustus bewerkt door keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 13 minuten geleden zei Copywriter: Had ik al gedaan Daar ben ik toch niet in getagd haha. Denk je dat ik al die posts door neem haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Razak er maar in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 2 minuten geleden zei nasje92: Razak er maar in Waar is de dislike knop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 20 minuten geleden zei Copywriter: Waar is de dislike knop? Kun je het hartje wel voor gebruiken❤️❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 53 minuten geleden zei keano77: Die zie ik dan graag naar Almere komen voor 6 miljoen @Kelvin Deal, stuur maar op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Iemand nog een back-up/talentvolle rechtsback in de aanbieding voor PSV? Budget: 8 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 2 uur geleden zei Copywriter: @Mansveld wil jij nog afscheid nemen van een verdedigende middenvelder? Ik heb helaas geen andere vm/cm aan kunnen trekken anders mocht er een vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 37 minuten geleden zei neva: Iemand nog een back-up/talentvolle rechtsback in de aanbieding voor PSV? Budget: 8 miljoen. Wieckhoff mag vertrekken bij mij, met z'n 22-jaar zit er nog rek in. @Copywriter voor 3 miljoen heb ik met de Keersmaecker wel nog een VM in de aanbieding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Zojuist zei Oerlie: Wieckhoff mag vertrekken bij mij, met z'n 22-jaar zit er nog rek in. Nee hoor, bedankt. Zoek het toch een klein niveautje hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @neva Wat zou Muhlis Dagasan moeten kosten? @La Pulga Is Ethan Butera te huur vanuit Jong Ajax? Zwolle heeft nog wel een plekje beschikbaar voor 'm @Whitewolf345 Wat vraag je voor de volgende spelers; - Jorn Berkhout - Lewis Schouten - Zico Buurmeester - Nick Twisk - Dave Kwakman - Jasper Hartog @Djurovski Kunnen we een mooi dealtje maken voor Neal Viereck, Noë Misumi en Emil Rohd? @Kelvin Iedereen met <2 sterren mocht weg zei je. Dan neem ik graag Mats Rots van je over, mits er een schappelijke prijs overeengekomen kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 10 minuten geleden zei Fantasy: @neva Wat zou Muhlis Dagasan moeten kosten? Leuke speler hè, lekker veelzijdig. Ik wil er graag een half miljoen euro voor, dan is ie helemaal van jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @DemoN; Heb je Holmgren Pedersen nog en wil je daar eventueel voor 6 miljoen euro afscheid van nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten