Copywriter Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus 9 minuten geleden zei keano77: Oh wacht dacht dat hij vrij was haha, dan zoek ik even een vrije manager uit @Copywriter Is Thorsten Frings nog wel beschikbaar? Bedoel je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Zojuist zei Copywriter: Bedoel je Ja die bedoelde ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 12 augustus Auteur Share Geplaatst 12 augustus Onderstaande spelers hebben nog een doorlopend contract en werden op de transferlijst gezet. Onderstaande boden zijn er op ontvangen voor hetzelfde bedrag mogen ze ook door jullie aangeschaft worden: Martin Moorman Rapid Wien € 1 miljoen Spoiler Mathias Honsak Rapid Wien € 1,5 miljoen Spoiler Olivier Strunz Rapid Wien € 200 K Spoiler Luca Meisl Austria Lustenau € 100K Spoiler Stefan Feiertag Blau Weiss Linz € 1 miljoen Spoiler Philip Verhounig Blau weiss Linz € 800K Spoiler Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus @Copywriter Mochten er geen binnenlandse biedingen komen, dan accepteer ik de bedragen die hierboven staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 augustus Auteur Share Geplaatst 15 augustus Reminder voor @Genkie_06, @bas huijsmans, @Svenpunt@Jeroen. deadline transferinzendingen is morgenavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Had er nog niet echt tijd voor gehad. Verlengen wil ik David Affengruber graag. Voor de transfers ga ik even kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 17 augustus Auteur Share Geplaatst 17 augustus (bewerkt) De deadline voor de transferrond is voorbij. Waarschijnlijk zitten 2 van de deelnemers hoog in de Oostenrijkse bergen waar ze geen Wifi en GSM bereik hebben want deze hebben niets van zich laten horen. Indien zij bij de 2e transferronde opnieuw niets laten horen worden deze clubs door de computer overgenomen. Transfers Domenico Berardi Sassuolo Austria lustenau €10mln Kimpembe PSG Austria lustenau €12mln Valentin Sulzbacher FC Liefering Austria Wien €4mln Marco Reiterer SV Lafnitz Austria Wien €25K Assan Ouédraogo Schalke 04 BW Linz €10mln Dennis Seimen VFB Stuttgart BW Linz €1mln Daniel Antosch Karmiotissa BW Linz €200K Mats Hummels zonder club BW Linz €5mln Sergio Busquets inter Miami BW Linz €5mln Joel Matip Liverpool FC Dornbirn €8 mln Dennis Praet Leicester FC Dornbirn €4 mln Gaetan Coucke KV Mechelen FC Dornbirn €2,5 mln Bryan Okoh FC Liefering FC Dornbirn €9mln Ilkay Gündogan Barcelona FC Dornbirn €18mln Memphis Depay zonder club FC Dornbirn €17mln Marius Wolf Borussia Dortmund LASK €9mln Donyel Malen Wolfsberg AC LASK €20mln Sergi Robert Barcelona LASK €2,5 mln Robert Skov Hoffenheim LASK €5mln Raul Garcia Osasuna Rapid Wien €4,mln Sergino Dest PSV Rapid Wien €22mln Heinz Lindner Saint Gilloise Rapid Wien €500K Mamady Diambou FC Liefering SCRA Altach €5mln Carlos Baleba Brighton SCRA Altach €22mln Michael Kayode Fiorentina SCRA Altach €25mln Elia Caprile Empoli Sturm Graz €6 mln Stefan Bajcetic Liverpool Sturm Graz €11mln Simon Pafundi Lausanne Sturm Graz €10mln Benjamin Tahirivic Ajax WSG Tirol €5mln Marash Kumbulla Sassuolo WSG Tirol €4,5mln Antonio Basic SV Stripfing WSG Tirol €75K Dominik Baumgartner Wolfsberg AC WSG Tirol €5,2mln Manuel Akanji Man City WSG Tirol €31mln Budget Club Budget Uitgaven/inkomsten Saldo TM Manager Austria Klagenfurt 39 0 39 2 Chrisje1993 Austria Lustenau 36,3 5/0,1 31,4 1 Flyd Austria Wien 39,5 4,25 35,25 2 Aron24 BW Linz 32,95 11,2/ 1,8 23,55 0 007mark LASK 36,5 36,5 0 0 Neva RB Salzburg 32,5 0 0 2 Genkie_06 SCRA Altach 55 52 3 0 Jeroen. Rapid Wien 50 26,5 / 2,7 26,2 0 Nasje92 Sturm Graz 36 27 9 0 bas huijsmans TSV Hartberg 41,5 0 0 4 Svenpunt Dornbirn FC 94 58,5 35,5 3 keano77 WSG Tirol 57,6 49,8 7,8 0 Fantasy Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 20 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Lekker zeg! Alles behalve één transfertarget binnengehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Kijk de selectie begint zo aardig vorm te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Op 2 spelers net te weinig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Mooi. Missie geslaagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Volgens mij klopt mijn resterende budget niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 17 augustus Auteur Share Geplaatst 17 augustus (bewerkt) 11 minuten geleden zei nasje92: Volgens mij klopt mijn resterende budget niet.. Wat klopt er niet? Ah wacht ik zie het al 17 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Waar heb ik 17 miljoen aan uit gegeven? Bij de transfers heb ik niemand binnen gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 17 augustus Auteur Share Geplaatst 17 augustus 17 minuten geleden zei chrisje1993: Waar heb ik 17 miljoen aan uit gegeven? Bij de transfers heb ik niemand binnen gehaald Ik zie al waar dat fout ging, in 1e instantie was jouw bod het hoogste bod op een speler maar je bent overboden. Vergeten te corrigeren. Fijn dat jullie zo scherp zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 20 augustus Auteur Share Geplaatst 20 augustus (bewerkt) De laatste transferronde van de zomer gaat in. Een kans om je selectie uit te breiden. De spelers die gratis zijn gaan mogen jullie hier dmv een post claimen. Wie het eerst post krijgt de speler. Gaudinho is al voor @chrisje1993 omdat die voor de tekst wijziging mij een pb stuurde. Een aantal van jullie mag nog speuren op de transfermarkt voor de vrije keuze onder de al eerder genoemde voorwaarden. Deadline zondag 25 augustus 20;00 uur. Budget: Club Budget Uitgaven/inkomsten Saldo TM Manager Austria Klagenfurt 39 0 39 2 Chrisje1993 Austria Lustenau 36,3 5/0,1 31,4 1 Flyd Austria Wien 39,5 4,25 35,25 2 Aron24 BW Linz 32,95 11,2/ 1,8 23,55 0 007mark LASK 36,5 36,5 0 0 Neva RB Salzburg 32,5 0 0 2 Genkie_06 SCRA Altach 55 52 3 0 Jeroen. Rapid Wien 50 26,5 / 2,7 26,2 0 Nasje92 Sturm Graz 36 27 9 0 bas huijsmans TSV Hartberg 41,5 0 0 4 Svenpunt Dornbirn FC 94 58,5 35,5 3 keano77 WSG Tirol 57,6 49,8 7,8 0 Fantasy @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 20 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Messi oh die kan helemaal niet, die is niet gratis Dan Milovejic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Zickler wil ik wel gratis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Pervan gratis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Voor mij graag Friesenbichler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Update van zaterdag even over het hoofd gezien, maar mooie aanwinsten! Kunnen we mee verder bouwen. Ga mezelf beraden op de biedingen van deze ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 24 augustus Auteur Share Geplaatst 24 augustus Reminder deadline is morgenavond om 20:00 uur. Helaas van 2 deelnemers geen enkele reactie meer dus ziet het er naar uit dat deze door FM overgenomen gaan worden. Er zijn nog een aantal gratis spelers niet geclaimd, ook al heb je al een gratis speler binnengehaald mag je er hier ook nog uit kiezen. Dit mag gewoon in het topic. Dus grijp je kans Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Ik ben tevreden met de selectie zoals die is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus In dat geval mag Super Mario (Messerer) wel komen, zit vast voldoende potentie in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Ik heb geen interesse meer in 1 van deze spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten