Mordurette Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Proficiat man, een enorme prestatie geleverd. Wat ga je nu doen met de save want in principe is de challenge voltooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni wat een baas!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Heerlijk seizoen weer. Ado is een veel vraat geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Drie schoten, drie keer pot! Heerlijk om op die manier Real te verslaan en de CL te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juni Auteur Share Geplaatst 24 juni Seizoen 2028 - 2029 Wat een seizoen is dit geweest in de geschiedenis van ADO Den Haag. Alle prijzen zijn gepakt en daarom heb ik ook besloten om te stoppen. Ik deed de KKD Challenge had ik niet verwacht dat ik dit zo snel voor elkaar zou krijgen. Daarom volgt er nog één update en dan zit het erop met deze novelle. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties, likes en het lezen. Ranglijst clubs en competities Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijzen Ontslag Antwoorden op posts users @Mordurette Ik stop ermee. Ik heb de KKD Challengde gedaan en ga nu verder met mijn novelle Verover de wereld. @MNie Het was een heerlijk seizoen. @Marius Zo pak je dus Real. Nee geintje. Ik ben heel blij hoe lekker wij ze verslagen hebben. @Djurovski Het is het laatste seizoen en wat voor een seizoen is het geworden. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Mooie afsluiter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Niet onbegrijpelijk dat je ermee ophoudt na alle prijzen gepakt te hebben. Heel erg genoten van dit avontuur! Bedankt om te delen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Alles draaide om de challenge en die is behaald dus lekker verder met je andere novelle en savegame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Top prestatie. Ben vooral benieuwd wat de volgende gaat worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juni Auteur Share Geplaatst 25 juni 8 uur geleden zei MNie: Top prestatie. Ben vooral benieuwd wat de volgende gaat worden! Ik ga nu eerst verder met Juventus, maar ik heb al een idee wat ik wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten