Mordurette Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Helaas puntverlies tegen Heerenveen maar nog altijd een riante voorsprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Prima periode opnieuw. Je hebt al een comfortabele voorsprong in de helft van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni Seizoen 2028 - 2029 We blijven stunten in de Champions League. En we spelen pas voor de derde keer in de Champions League. De play-offs gaan wij wel halen, maar ik hoop stiekem dat wij de beste acht halen. Want dat scheelt toch een ronde spelen en rust voor mijn jongens. Deze maand wordt een rustige voor ons. In de Champions League spelen wij tegen Bodo/Glimt. Deze ploeg mogen wij zeker niet onderschatten. In de KNVB Beker is Harkemase Boys onze tegenstander. En in de Eredivisie spelen wij tegen SC Cambuur en NEC. Bodo/Glimt - ADO Den Haag Champions League December Stand Eredivisie Stand Champions League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @MNie Ik heb weinig te klagen. @Djurovski Een gewonnen punt in mijn ogen. @Mordurette Dat is wat minder, maar mijn voorsprong is lekker. @Marius De titel kan me bina niet meer ontgaan. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Alle 4 groene bolletjes dat is het wat je wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Even schrikken daar in het hoge noorden, maar wel opnieuw drie punten erbij in de CL. Als je uit de resterende twee partijen nog één overwinning kan pakken, lijkt top-8 aannemelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Weer een prachtige maand! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Geen aanmerkingen aan de resultaten, enkel dat je een tegendoelpunt kreeg tegen de amateurs maar dat is bijzaak 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni Auteur Share Geplaatst 16 juni Seizoen 2028 - 2029 Wat zijn we dichtbij de beste acht. Ik vermoed dat nog één overwinning genoeg moet zijn of het zal om doelsaldo gaan dat is ook nog mogelijk. Maar goed eerst RedBull Salzburg en FC Barcelona zien te verslaan. In de KNVB Beker spelen wij tegen AZ. In de Eredivsie gaan we spelen tegen Excelsior, Willem II en FC Volendam. Maar er wordt niet gevoetbald. De transferperiode is ook open gegaan. Ik wil geen spelers halen in deze periode. Dus gaan we het hebben over de uitgaande transfers. Shiloh t Zand vertrekt naar Club Brugge voor 3,7 miljoen. Jasper Goes mag ervaring op doen bij FC Dordrecht. Emmanuel van de Blaak wil heel graag minuten maken en daarom wordt hij verhuurd aan Antwerp. Mohamad Kurniawan gaat naar FC Groningen voor 185k. Niek Jansen moet minuten maken en gaat dat doen bij Heracles. En ik laat Mahamadou Konté gratis vertrekken naar Top Oss. Doordat van de Blaak weg is moest ik wel handelen om een nieuwe centrale verdediger te gaan halen. Ik wind er geen Doekhi om, want hij stond op de transferlijst en ik besloot hem te halen. We betalen Real Madrid 8,75 miljoen. Transfers uit Transfer in Spoiler AZ - ADO Den Haag KNVB Beker Loting KNVB Beker PSV - ADO Den Haag KNVB Beker ADO Den Haag - RedBull Salzburg Champions League FC Barcelona - ADO Den Haag Champions League Januari Stand Eredivisie Stand Champions League Loting Champions League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Djurovski Het was een heerlijke maand voor ons. @Marius Ik vind de drie punten belangrijker dan het spel. Maar verder doen we het gewoon goed. @MNie En dat is de maand december vaak. Met Kerst en Sinterklaas en de Top2000 . @Mordurette Ik gun de amateurs ook wat. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Een uitstekende loting op papier tegen Sporting. De finale van de beker moet ook weer te halen zijn en ook in de competitie doe jij prima zaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Zie ik nou goed dat je Doekhi op haalt bij Real Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Doekhi! Leuke transfer. Qua resultaten werd het enkel in de beker even spannend. Verder lag alles eigenlijk in de lijn der verwachting. Mooi dat je dan ook in de top-8 wist te eindigen in de CL. De loting voor de volgende ronde lijkt mogelijkheden te bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Lekker bezig hoor en een loting met perspectief. @MNie ik haalde karius daar op dus niets is onmogelijk in Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juni Auteur Share Geplaatst 17 juni Seizoen 2028 - 2029 Met Sporting hebben wij het getroffen qua tegenstander in de Champions League. Ik hoopte op hun of Bologna. En ik kreeg waar ik op hoopte en dat is wel lekker. Dit biedt kansen voor ons. We zullen het gaan zien aangezien de eerste wedstrijd op het programma staat. Met Doekhi heb ik een ervaren speler gehaald voor in de verdediging. Ook heb ik deze maand twee talenten overgeheveld naar de eerste selectie. Ik wil ze een kans geven. Vooral Brinkman is echt een talentvolle speler in mijn ogen. Deze maand spelen wij dus tegen Sporting voor de Champions League. In de beker is Almere City onze tegenstander. In de Eredivisie gaan we spelen tegen Fortuna, Sparta en FC Groningen. Twee talenten toegevoegd aan selectie Spoiler ADO Den Haag - Almere City KNVB Beker Sporting Lissabon - ADO Den Haag Champions League Februari Stand Eredivisie Affiche finale KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Mordurette Het zijn allemaal mooie mogelijkheden. Maar Sporting moeten wij in twee wedstrijden zien te verslaan. @MNie Dat zie je goed. Ik was ook verbaasd dat ik hem kon halen. @Marius Met Doekhi heb ik een goede verdediger in huis. En verder ben ik tevreden over hoe het tot op heden gaat. @Djurovski Het gaat goed en met de loting ben ik tevreden. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Top om de jeugd door te laten stromen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Verliezen van Groningen is geen schande. Toch zit de dubbel er zeker nog in en in Europa ben je zeker niet kansloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juni Auteur Share Geplaatst 19 juni Seizoen 2028 - 2029 We maken gewoon nog kans om de kwartfinale te halen, maar niets is zeker. We krijgen ook een nieuwe lichting qua jeugd en er zitten wat leuke spelers bij. Ik hoop dat ze zich goed gaan ontwikkelen zodat wij er later plezier van hebben. Deze maand staat de return tegen Sporting Lissabon op het programma. In de Eredivisie moeten wij tegen Ajax, Go Ahead Eagles, PEC Zwolle en Feyenoord. Jeugdlichting ADO Den Haag - AJax Eredivisie ADO Den Haag - Sporting Lissabon Champions League Feyenoord - ADO Den Haag Eredivisie Maart Stand Eredivisie Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @MNie Ik zie in hen grote talenten en dat mogen ze gaan waarmaken. @Djurovski Ik baalde van de nederlaag tegen Grunn, maar ach ik gun ze wel drie punten. @Marius @Mordurette @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Lekker om nog een ronde verder te gaan in de CL! Tegen Arsenal kan je eigenlijk zonder enige druk spelen. In eigen land is de titel een kwestie van tijd geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juni Auteur Share Geplaatst 20 juni Seizoen 2028 - 2029 De traditionele wedstrijd van het jaar staat op het programma. De ADO Cup oftewel de KNVB Beker finale. We staan voor de zesde keer in de finale en dat is volgens mij een record. En om onze zegereeks vast te houden wil ik deze finale heel graag winnen. En wat is nou fijner om Feyenoord in hun eigen stadion te verslaan. Daar hou ik wel van moet ik eerlijk zeggen. Aankondiging KNVB Beker finale Road to the final ADO Den Haag Road to the final Feyenoord Opstelling ADO Den Haag - Feyenoord Finale KNVB Beker Antwoorden op posts users @Marius Ik ben tevreden dat wij in de kwartfinale staan, maar in het begin van het seizoen heb ik iets anders gezegd en dat wil ik nog steeds. De titel winnen is ook een prioriteit voor mijzelf. @MNie @Djurovski @Mordurette @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni De ADO Cup ... die kon je natuurlijk niet anders dan op je naam schrijven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 juni Auteur Share Geplaatst 21 juni Seizoen 2028 - 2029 Het blijft toch lekker om weer een prijs te winnen en nu zelfs voor de zesde keer de KNVB Beker. Nu we deze prijs binnen hebben kunnen we verder kijken omtrent Champions League en de Eredivisie. Want deze maand gaan we de dubbele confrontatie spelen tegen Arsenal. In de Eredivisie gaan we spelen tegen PSV, FC Utrecht en RKC. Arsenal - ADO Den Haag Champions League ADO Den Haag - Arsenal Champions League Loting Champions League Liverpool - ADO Den Haag Champions League ADO Den Haag - RKC Waalwijk Eredivisie April Stand Eredivisie Antwoorden op posts users @Marius Ik ben er heel trots op dat wij de KNVB Beker oftewel de ADO Cup voor de zesde keer achter elkaar hebben gewonnen. @MNie @Djurovski @Mordurette @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Arsenal uitschakelen is toch wel heel lekker! En ook tegen Liverpool heb je een uitstekende uitgangspositie weten neer te zetten. Mooi dat je ontspannen kan toeleven naar de return met de titel al op zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Kampioen en halve finale Champions League. Waar gaat het eindigen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juni Auteur Share Geplaatst 22 juni Seizoen 2028 - 2029 Ik ben blij dat de titel binnen is, want nu kan ik alles op de return tegen Liverpool zetten. En na deze wedstrijd spelen wij nog twee competitiewedstrijden en daarin laat ik de spelers spelen die niet veel in actie zijn gekomen. We spelen nog tegen AZ en sc Heerenveen. Ook zal ik tegen Liverpool voor de 300ste keer op de bank zitten bij ADO Den Haag. Een mooie mijlpaal voor mijzelf. 300 wedstrijden ADO Den Haag - Liverpool Champions League ADO Den Haag - SC Heerenveen Eredivisie Mei Stand Eredivisie Affiche Champions League finale Antwoorden op posts users @Marius Dat we Arsenal uitschakelden was voor mij een verrassing en dan ook nog eens gelijk spelen tegen Liverpool is helemaal heerlijk. De titel is binnen en nu kunnen wij ons richten op de return tegen Liverpool. @Mordurette Ik heb echt geen idee. Maar hoe dan ook. Dit is het aller mooiste seizoen van ADO Den Haag. @MNie @Djurovski @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Als je Liverpool kan verslaan, dan kan Real ook, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juni Auteur Share Geplaatst 23 juni Seizoen 2028 - 2029 ADO Den Haag staat voor het eerst in de geschiedenis in de Champions League finale. We hoeven gelukkig ook niet ver te reizen, want we spelen de finale in de Johan Cruijff Arena. Ik heb besloten dat wij de training gewoon doen in ons eigen stadion en vanuit daar vertrekken we naar het stadion met de bus. Deze reis was gewoon genieten. Vanaf Den Haag tot aan de Johan Cruijff Arena was het groen en geel. Het leek wel of heel Nederland achter ons stond. Dit geeft het team wel heel veel vertrouwen, want dat gaan we nodig hebben. We spelen namelijk tegen Real Madrid en zij zijn ook de grote favoriet voor de eindzege. Uiteraard ga ik er alles aan doen om die cup met de grote oren te gaan winnen. Aankondiging Champions League finale Road to the final ADO Den Haag Road to the final Real Madrid Opstellingen ADO Den Haag - Real Madrid Finale Champions League Antwoorden op posts users @Marius Ik durf het niet te zeggen. Real is wel echt heel goed. @Mordurette @MNie @Djurovski @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten