Marius Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart We gaan weer stilaan richting het einde van de maand en dus is het ook weer tijd om een nieuwe novelle in de spotlights te plaatsen. Geef hieronder even mee welk verhaal jullie de afgelopen weken het meest kon bekoren, en waarom dan wel. Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 10u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart @Willem krijgt hem weer eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Ik ga ook voor @Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Voor mij ook @Willem. Zijn enige (!) novelle. Goed doorzettingsvermogen dus, grafisch geweldig en een frequent niveau van posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Ik Willem, maar ik stem op @Willem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Ik ga niet weer een hele Bijbel typen, met iedereen en alles die/dat ik met plezier heb gevolgd, voorafgaand aan mijn stem. Maar wel even een halve met degene die er uitsprongen: er zijn weer een aantal topnovelles bijgekomen. Met @Lensherrs overstap naar Benfica, ging mijn voeling een beetje over met de novelle. Die voeling is er bij 'Lierke Plezierke' zeker wel, nog meer dan met z'n AA Gent save. Kijk uit naar het vervolg. Ik genoot ook van de manier van schrijven waarop @Titan zich door zijn Benelux Challenge heen schreef, alsook nu in de Big Brother Challenge in Odense. @Bogatyrs updates in Zelezna Sparta waren zeker niet het meest omvangrijk, maar bevatten alle info die erbij nodig zijn en worden gebracht met een simpele look die er met de grafische toevoegingen echt top uitziet. Verder blijf ik benieuwd waar #Karelball nu echt wel het best aanslaat @Kyrill. @Fantasy, die Ajax onder handen neemt, blijft me ook benieuwen, al lijkt hij goed op weg. @Marius' avontuur in Oekraïne blijft ook aangenaam om te volgen. En John Smiths absurde Cypriotische avontuur gaat @Nom de Guerre ook nog wel een IDS opleveren in de toekomst. Ook credits naar alle andere novellisten die ik vergeet Voor nu gaat mijn stem ook uit naar [FM24] - De Witte Ster van @Willem. Het is jammer om te zien dat de building a nation-aanpak die je hanteert nog niet uitpaakt, maar de manier waarop je je aanpak grafisch en tekstueel aan ons overbrengt in je updates is van zéér hoog niveau en doet alleen maar nog meer hopen dat het de AI je Poolse collega's een zetje in de juiste richting geeft! De resultaten met Wisla spreken voor zich. Je hebt Wisla uitgebouwd tot absolute Europese top. Verdiende IDS wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Het is een lastige keuze. Er zijn veel goede novellen momenteel waarin de schrijfstijlen van @Titan, @Fantasy en @Nom de Guerre mij enorm bekoren. De save van @Willem is ook altijd een plezier om te volgen en kijk elke editie wel uit naar een novelle van zijn kant. Toch ga ik voor @Fantasy. Enorm fan van zijn manier van presenteren, schrijven en selectiebeleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 44 minuten geleden zei Fantasy: Ik Willem, maar ik stem op @Willem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Ik ga voor @Thomassje123 met ik word miljonair. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Mijn stem gaat uit naar de witte ster. De novelle van @Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Bedankt voor de mentions hier, lieve forumgenoten . Mijn stem had ik al iets langer in gedachten: 90 minutes van @Marius. Leuke clubkeuzes, goed te volgen en zeker niet onbelangrijk: 82 updates al, mensen. 82. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Ik stem voor @Daz met Les Gones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Ik stem op willempie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 4 minuten geleden zei Djurovski: Ik stem op willempie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Juistem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Voor mij verdient @Willem em. Goede vriend @Lensherr is weer een eeuwige tweede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 4 minuten geleden zei Glenn08: Voor mij verdient @Willem em. Goede vriend @Lensherr is weer een eeuwige tweede Daar kan ik mee leven. Genk betekend ook veel voor je en is ook een eewige tweede . In een ideale wereld als ze boven hun kunnen presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Ik zou eigenlijk willen stemmen op de vorige winnaar @De Raam maar dat kan denk ik niet? Dan gaat mijn stem uit naar @Djurovski want hij gaat echt fantastisch met Groningen. Misschien toch ook maar even kijken in andere topics als ik de stemmen zo zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) Mijn stem gaat naar een van de verhalen waar ik direct op druk als ik een mention krijg en een positief gevoel krijg als ik het lees. Dat zal dus dan ook het verhaal van @Titan zijn Overigens maken de verhalen van @Jónstærke en @Thomassje123 mijn podium compleet 28 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 51 minuten geleden zei Daz: Ik zou eigenlijk willen stemmen op de vorige winnaar @De Raam maar dat kan denk ik niet? Allereerst bedankt! Het mag officieel wel maar het is een beetje een ongeschreven regel tussen novellisten om dit niet te doen. Dit om meerdere mensen de kans te geven in de spotlight te staan en te kwalificeren voor de Novelle van het Jaar verkiezing. Ik stem deze maand overigens niet omdat ik te weinig heb kunnen lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart lierke plezierke vind ik super gedaan, nieuw maar goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 maart Auteur Share Geplaatst 30 maart In tegenstelling tot vorige maand was het ditmaal allesbehalve spannend. Gefeliciteerd @Willem ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten