Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In de schijnwerpers ... maart 2024

Marius

Aanbevolen berichten

We gaan weer stilaan richting het einde van de maand en dus is het ook weer tijd om een nieuwe novelle in de spotlights te plaatsen. Geef hieronder even mee welk verhaal jullie de afgelopen weken het meest kon bekoren, en waarom dan wel.

Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 10u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga niet weer een hele Bijbel typen, met iedereen en alles die/dat ik met plezier heb gevolgd, voorafgaand aan mijn stem.

Maar wel even een halve met degene die er uitsprongen: er zijn weer een aantal topnovelles bijgekomen. Met @Lensherrs overstap naar Benfica, ging mijn voeling een beetje over met de novelle. Die voeling is er bij 'Lierke Plezierke' zeker wel, nog meer dan met z'n AA Gent save. Kijk uit naar het vervolg. Ik genoot ook van de manier van schrijven waarop @Titan zich door zijn Benelux Challenge heen schreef, alsook nu in de Big Brother Challenge in Odense. @Bogatyrs updates in Zelezna Sparta waren zeker niet het meest omvangrijk, maar bevatten alle info die erbij nodig zijn en worden gebracht met een simpele look die er met de grafische toevoegingen echt top uitziet. Verder blijf ik benieuwd waar #Karelball nu echt wel het best aanslaat @Kyrill. @Fantasy, die Ajax onder handen neemt, blijft me ook benieuwen, al lijkt hij goed op weg. @Marius' avontuur in Oekraïne blijft ook aangenaam om te volgen. En John Smiths absurde Cypriotische avontuur gaat @Nom de Guerre ook nog wel een IDS opleveren in de toekomst. Ook credits naar alle andere novellisten die ik vergeet :D

Voor nu gaat mijn stem ook uit naar [FM24] - De Witte Ster van @Willem. Het is jammer om te zien dat de building a nation-aanpak die je hanteert nog niet uitpaakt, maar de manier waarop je je aanpak grafisch en tekstueel aan ons overbrengt in je updates is van zéér hoog niveau en doet alleen maar nog meer hopen dat het de AI je Poolse collega's een zetje in de juiste richting geeft! De resultaten met Wisla spreken voor zich. Je hebt Wisla uitgebouwd tot absolute Europese top. Verdiende IDS wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een lastige keuze. Er zijn veel goede novellen momenteel waarin de schrijfstijlen van @Titan, @Fantasy en @Nom de Guerre mij enorm bekoren. De save van @Willem is ook altijd een plezier om te volgen en kijk elke editie wel uit naar een novelle van zijn kant. Toch ga ik voor @Fantasy. Enorm fan van zijn manier van presenteren, schrijven en selectiebeleid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de mentions hier, lieve forumgenoten :).

Mijn stem had ik al iets langer in gedachten: 90 minutes van @Marius. Leuke clubkeuzes, goed te volgen en zeker niet onbelangrijk: 82 updates al, mensen. 82.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Daz:

Ik zou eigenlijk willen stemmen op de vorige winnaar @De Raam maar dat kan denk ik niet?

Allereerst bedankt!

Het mag officieel wel maar het is een beetje een ongeschreven regel tussen novellisten om dit niet te doen. Dit om meerdere mensen de kans te geven in de spotlight te staan en te kwalificeren voor de Novelle van het Jaar verkiezing. 

Ik stem deze maand overigens niet omdat ik te weinig heb kunnen lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites