Nom de Guerre Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april (bewerkt) Kak, verkeerde topic Sorry @Lensherr 3 april bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Je praat wel over de nummer 2 en de nummer 4, maar je echte concurrent staat op plaats 3 momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Een zeer sterke slotsprint zeg! Dat zorgt ervoor dat je toch nog met een mooie kloof aan de play-offs mag beginnen, en ook mentaal moet je daar vertrouwen uit kunnen putten. Europees voetbal lijkt me sowieso een zekerheid. Verder is het wat afwachten want de wedstrijden volgen mekaar vaak snel op in die play-offs, maar ik denk dat je toch stilletjes mag dromen van de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Puzzelend naar de titel, mark my words! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 april Auteur Share Geplaatst 4 april 14. climax We betreden de laatste fase van het Belgische voetbalseizoen, een periode die bekend staat als de kampioensgroep. Voor ons liggen tien finales, tien wedstrijden waarin we alles zullen moeten geven om misschien wel die felbegeerde landstitel te veroveren. Ook al hebben we op dit moment een voorsprong van vier punten op de nummer twee, geen enkele wedstrijd in deze fase van de competitie is een zekerheidje. Om mijn spelers wat ontspanning te gunnen in de aanloop naar de belangrijkste fase van de Belgische competitie, besloot ik ze een paar dagen vrijaf te geven. Deze pauze gaf hun de gelegenheid om tot rust te komen en hun hobby's te beoefenen. Voor sommigen was dat simpelweg genieten van wat vrije tijd door te tuinieren nu de weersomstandigheden het toelaten, terwijl anderen hun passie voor muziek koesterden. Een opvallende verschijning tijdens deze pauze was Francesco Antonucci, één van onze spelbepalende spelers dit seizoen. Hij verraste ons allemaal door zijn deelname aan het populaire rapplatform 101 Barz. Dit gaf hem de kans om zijn verborgen talenten te laten zien en zijn passie voor rapmuziek te delen met een groter publiek. Of Francesco echt talent heeft voor rappen, laat ik graag aan uw oordeel over. https://app.suno.ai/song/d51fc533-881d-4963-bcd4-646f887bb8f7 ------------------------------------------------------------------------------------- In Jan Breydel heerst er momenteel een diepe sportieve crisis met Club Brugge dat op de 9de plaats eindigde in de reguliere competitie. Voor de club die zogenaamd bekend staat als het Bayern van België is dit een ongekende tegenslag. Het ontslag van hun tweede trainer dit seizoen versterkte ook alleen maar de geruchten dat het een trainerskerhof is. Als voormalige coach van de club werd ik geconfronteerd met de recente resultaten, die aantonen dat niet alles in het verleden aan mij lag. De leiding van Club Brugge was momenteel verrast door mijn prestaties bij Lierse SK. Het project met uitsluitend Belgische spelers sprak hen aan en ze deden mij een uniek voorstel. Ze zagen mijn als een van de topkandidaten om terug te keren en te bouwen aan een voltallig Belgisch-Nederlandse selectie om vanuit die identiteit goede sportieve resultaten neer te zetten. Ondanks het verleidelijke aanbod, heb ik toch maar vriendelijk bedankt. ------------------------------------------------------------------------------------- We zijn de kampioensgroep ingegaan met een veelbelovende start en hebben daarin alvast onze waarde getoond. Onze eerste wedstrijden waren van grote kwaliteit, maar helaas lieten we het in de laatste twee wedstrijden afweten. De voorsprong die we aanvankelijk hadden van 4 punten op de nummer twee is geslonken tot slechts 2 punten. Het voelt alsof dit laatste duel een kantelpunt was. Als we deze gewonnen hadden, hadden we misschien een onoverbrugbare kloof geslagen en onze positie als koploper verstevigd. Maar nu brengen we een sterk Standard Luik weer terug in de titelrace. Met nog 5 wedstrijden te spelen belooft het een superspannend einde van het seizoen te worden. ------------------------------------------------------------------------------------- @Djurovski @Bogatyr @Jónstærke @chrisje1993 @Nom de Guerre @KayDeManaager @Marius @ElMarcos @Genkie_06 @Titan @Svenpunt @TomFsoccer @keano77 @vekie71 @Boyzone @DemoN @MNie @Glenn08 Sint-Truiden doet het inderdaad verrassend goed met haar Japanse spelers. Het word nog spannender met 2 punten maar gelukkig hebben we rapper Anto. Gent? die doen mee voor schijn . We mogen nog altijd dromen maar eerlijk? Champions League zou sportief een vergiftigd geschenk zijn voor ons. En we blijven puzzelen ja, maar soms gaat het gewoon niet meer en raakt het op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Een vergiftigd geschenk zou ik het niet noemen. Je kan zeker stunten als underdog der underdogs én je financiën krijgen een uitzonderlijke boost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Het wordt nog kiele kiele. De vermoeidheid lijkt nu toch echt toe te slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Dit gaat zeker een spannend slot worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Halfweg de play-offs en nog steeds op kop. Je mag nu toch echt luidop beginnen dromen. Bovendien heb je ook nog drie thuiswedstrijden waaronder één tegen Standard achter de hand. Van andere concurrentie is ook geen sprake meer, dus daar hoef je ook al geen rekening meer mee te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Nog steeds alles in eigen handen, rustig blijven en met een half oog naar de resultaten van Standard kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 april Auteur Share Geplaatst 4 april 15. Het mirakel van de Carl. 1997, een jaar dat voor altijd in het geheugen van Lierse SK gegrift zal staan als het jaar van de onverwachte landstitel. Maar net als toen heersen er nu gemengde gevoelens bij de gedachte aan een nieuw kampioenschap. Zou het niet een vergiftigd geschenk zijn voor de club? Die titel in 1997 bracht veel tumult met zich mee. Lierse SK was destijds absoluut niet voorbereid om de titel te dragen. Spelers vertrokken, de coach nam afscheid en er werden spelers aangetrokken voor exorbitante bedragen. Deze periode van overhaaste beslissingen bleek uiteindelijk de neergang van Lierse SK in te luiden. Als wij nu weer zouden zegevieren in de competitie. rijst de vraag of de club klaar is voor de bijbehorende verantwoordelijkheden en uitdagingen. Het is van cruciaal belang dat er lessen uit het verleden worden geleerd en dat de club een duurzame strategie ontwikkelt om succes op lange termijn te waarborgen, mocht de landstitel binnen handbereik komen. ------------------------------------------------------------------------------------- Een indrukwekkende start van onze laatste vijf wedstrijden bleek precies wat nodig was om de langverwachte titel binnen te slepen. En dat deden we, geholpen door een dosis kampioenengeluk. Tegen AA Gent begonnen we met een overtuigende 3-1 overwinning, maar het duel tegen SInt-Truiden was waar de echte magie plaatsvond. In een zenuwslopende wedstrijd in Limburg wisten we een 4-3 achterstand in de 96ste minuut om te buigen naar een 4-5 overwinning. Een toneelstuk dat nog lang herinnerd en besproken zal worden. Met deze momentum was de weg vrij voor een beslissende wedstrijd tegen KRC Genk. De titelwedstrijd werd met een overtuigende 3-0 cijfers gewonnen, waarmee we ons officieel tot kampioen kroonden. De overige wedstrijden waren nu overbodig, maar tegen Standard Luik wilden we nog een laatste kunststukje laten zien in een onvergetelijk seizoen. ------------------------------------------------------------------------------------- Dit seizoen markeert het ongeëvenaarde succesverhaal van Jason Adesanya. Met zijn ongekende inzet heeft hij zijn loopbaan een nieuw leven ingeblazen. Op 30-jarige leeftijd maakte hij de gedurfde overstap van het vierde niveau in België naar het tweede niveau, om slechts een jaar later het seizoen af te sluiten als topschutter van de Jupiler Pro League met maar liefst 25 doelpunten en de winnaar van de Ebbenhouten Schoen. Het is duidelijk dat Jason het meer dan verdient om geprezen te worden door deze uitzonderlijke prestatie. ------------------------------------------------------------------------------------- @Djurovski @Bogatyr @Jónstærke @chrisje1993 @Nom de Guerre @KayDeManaager @Marius @ElMarcos @Genkie_06 @Titan @Svenpunt @TomFsoccer @keano77 @vekie71 @Boyzone @DemoN @MNie @Glenn08 We kunnen zeker stunten, maar hebben we de selectie volgend jaar om dit alles te combineren? Momenteel was het puzzelen met 14 spelers die in staat waren om minuten te maken op het hoogste niveau en financieel is er momenteel niets mogelijk. We zullen zien. Kan ook proberen mijn titel te prolongeren en gewoon Europees cashen. Het werd inderdaad kiele kiele vooral in Sint-Truiden. 4-3 tot de 96ste minuut en in minuut 98 als winnaar van het veld te gaan. Onze dromen zijn geen bedrog geweest. Maar we lopen nu wel 3 seizoenen voor op schema in mijn gedachten, alleen niet in kwaliteit op het veld. Het was Genk geworden waar ik naar moest kijken, maar als ik hun zie spelen word ik eerder scheel helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Het is bijna ongelofelijk, maar ook weer niet, want we weten wat voor geweldenaar je bent in dit virtuele wereldje. Een dikke proficiat! Laat de CL miljoenen maar binnenstromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Speelde in '97 Menzo bij Lierse of kwam die na de titel? Geweldige prestatie met de titel. Stuntploegje hoor ben benieuwd wat je Europees kunt laten zien komend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 6 minuten geleden zei Djurovski: Speelde in '97 Menzo bij Lierse of kwam die na de titel? Geweldige prestatie met de titel. Stuntploegje hoor ben benieuwd wat je Europees kunt laten zien komend seizoen Menzo was erbij. Hij vertrok na de landstitel en zou nog terugkeren om de beker te winnen. @Lensherr Geweldig wat hier neergezet wordt natuurlijk. Uiteindelijk had je zelfs maar 3 wedstrijden nodig. De 4-5 op STVV doet denken aan de 4-5 op bezoek bij Gent in 1997, alsof het in de sterren geschreven stond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Jason Adesanya in een ver verleden nog bij ons (KVM) gespeeld! Van held bij LyraLierse naar held bij Lierse K.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Gefeliciteerd met de titel. Nu de CL in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 april Auteur Share Geplaatst 5 april 16. De sleutelspelers achter het succes. De Media juicht: "Een triomf van Carl". een titel die niet alleen mijzelf raakt maar ook het hele team. Na twee mindere succesvolle passages bij Belgische topclubs, voelt het bijzonder om Lierse naar de landstitel te leiden. Toch wil ik benadrukken dat dit kampioenschap niet alleen aan mijn inspanningen te danken is. De hele club heeft hieraan bijgedragen, met vier sleutelspelers per linie die een cruciale rol hebben gespeeld in onze sportieve successen. Het is dankzij hun inzet en toewijding, samen met het harde werk van iedereen op en rond het veld, dat we dit kampioenschap hebben behaald. Dus om te zeggen dat dit mijn succes is, zou geen recht doen aan de collectieve prestatie van mijn team. ------------------------------------------------------------------------------------- In 1997 streek een Nederlandse doelman met een indrukwekkend palmares neer op Het Lisp, hoewel hij op een zijspoor was geraakt bij respectievelijk Ajax en PSV. Stanley Menzo koos Lierse SK om zijn loopbaan een nieuw leven in te blazen, met een schat aan ervaring op het allerhoogste niveau en een keeperstijl die kenmerkend was voor de Nederlandse voetbalschool. Vergeleken met 1997 was de doelman die we dit seizoen hadden aangetrokken, Louis Bostyn minder bekend in het Europese voetbal. Hoewel Bostyn ervaring had in de Jupiler Pro League, was zijn trackrecord niet zo indrukwekkend. Met zijn club Zulte Waregem degradeerde hij en het daaropvolgende seizoen streed hij een niveau lager tegen de degradatie. Niet echt een indrukwekkend cv dus. Ondanks deze verschillen bleek Bostyn dit seizoen één van de steunpilaren van ons elftal te zijn. Hoewel we veel tegendoelpunten incasseerden, bleek hij vaak een betrouwbaar sluitpost te zijn die ons op belangrijke momenten recht hield. Eric Van Meir speelde een uitzonderlijke rol in de landstitel van 1997, waar hij als inschuivende libero regelmatig in scoringsposities werd gevonden. Hij was zelfs in 1997, 19999 en 2000 de topschutter van de club. Echter voor onze eigen uitblinker in de verdediging van dit seizoen verliep het niet zo een vaart. Antef Tsoungui werd gehuurd van Feyenoord maar zijn bijdrage aan het doelpuntenaantal was niet zo groot. Zijn sterkte lag voornamelijk in zijn veelzijdigheid op verschillende posities. Van een betrouwbare schakel centraal in de verdediging tot een inschuivende vleugelverdediger bij afwezigheid van Tirpan, en zelfs als buffer op het middenveld of linksachter. Anton toonde zijn veelzijdigheid en kwaliteiten op vele vlakken. In 1996 schitterde ene Kjetil Rekdal als de ster van Lierse SK en toen hij vertrok waren velen bang voor een degradatie. Desondanks slaagde het team er dat seizoen in om tegen alle verwachtingen in de titel te veroveren. Dit jaar verloren we geen sterkhouder van dat kaliber, maar brachten we wel een voormalig jeugdproduct terug naar de club, wat een cruciale rol speelde in ons kampioenschap. Anas Tahiri, de verloren zoon die terugkeerde naar Het Lisp, bracht naast ervaring ook techniek en visie met zich mee. Met 18 assists en 11 doelpunten was hij van onschatbare waarde. De vraag rijst echter of we Tahiri vanwege financiële problemen nog lang kunnen behouden. Net als in 1997 konden we met Jason Adesanya terugvallen op een bonkig ogende spits uit onze eigen opleiding. Het grote verschil met de toenmalige aanvaller Bob Peeters is dat Bob aan het begin stond van een veelbelovende carrière, terwijl Jason zijn loopbaan een nieuw elan wist te geven bij een terugkeer. Hoewel Peeters iets groter was, delen ze beiden het kenmerk als "lompe" spits te zijn. ------------------------------------------------------------------------------------- Voordat we in de volgende update het hele Belgische voetbalseizoen door de loep nemen, moeten we ook wat transfernieuws delen, evenals een bericht dat de precaire situatie voor volgend seizoen benadrukt. Ondanks we verzekerd zijn van deelname aan de Champions League zullen we niet veel kunnen doen op de transfermarkt. Lierse SK verkeert namelijk in financieel zwaar weer, wat resulteert in een negatief transferbudget voor het komende seizoen. Als coach die het hele voorbije seizoen al heeft moeten puzzelen om het hoofd boven water te houden, is dit een zorgwekkende ontwikkeling. Antef Tsoungui zal naar alle waarschijnlijkheid terugkeren naar Feyenoord en veel spelers zullen simpel weg niet meer mee kunnen op het niveau van de Jupiler Pro League, laat staan op het Europese toneel. We zullen echt moeten brainstormen over hoe we dit allemaal gaan moeten oplossen. Gelukkig hebben we al één speler weten vast te leggen. Paolino Bertaccini zal als rechtsbuiten volgend seizoen voor extra snelheid op de vleugels zorgen. Hij heeft een sterk seizoen gespeeld bij Floridsdorfer AC in de Oostenrijkse tweede klasse. Screen Poalino Bertaccini. Spoiler ------------------------------------------------------------------------------------- @Djurovski @Bogatyr @Jónstærke @chrisje1993 @Nom de Guerre @KayDeManaager @Marius @ElMarcos @Genkie_06 @Titan @Svenpunt @TomFsoccer @keano77 @vekie71 @Boyzone @DemoN @MNie @Glenn08 Laat die maar binnenstromen. Ik denk dat we ze aardig kunnen gebruiken maar hoe we tevoorschijn gaan komen op dat bal dat is een andere vraag. Menzo kwam net aan in dat seizoen en net voor de titelwedstrijd kreeg hij een akkefietje met Gerets omdat Menzo naar Bordeaux ging om te praten om een transfer. Normaal mocht hij toen niet spelen maar ze hadden uiteindelijk de plooien glad gestreken. https://sporza.be/nl/2017/10/25/lierse-_97_-het-mirakel-van-de-leeuw-titel-heeft-heel-veel-slech-1-3087634/ Die wedstrijd tegen STVV was toch één van de meest memorabele wedstrijden uit mijn FM dit jaar. Jason Adesanya is eerder een dikke held bij Lyra . Maar in FM een absolute aanrader vind ik persoonlijk. Nooit gedacht dat die het zo goed ging doen. Want toen ik hem aantrok dacht ik echt... Als ik het hiermee moet gaan doen in eerste ze... Dankjewel, al zal het met knikkende knieën zijn dat we de cl in gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Dat gaat spannend worden om een cl waardige selectie neer te zetten. Leuk terugblik met de oud spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Oei, een negatief transferbudget had ik niet zien aankomen. Dat wordt puzzelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Die terugblik en vergelijking met al die voormalige coryfeeën is écht heerlijk gedaan! De financiële situatie van de club is ongezien eigenlijk, al verwacht ik dat die er wel snel anders uit zal zijn met de CL premies. Qua transfers wordt het dan ook puzzelen maar de eerste ziet er wel prima uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Ik voorspel UCL-winst! Nee zonder zever, top update, creatieve en aangename manier met die vglen en contradicties met het verleden om je sterkhouders in de verf te zetten 👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 april Auteur Share Geplaatst 5 april 17. Europese Belgische overwintering. In deze update gaan we het even hebben over de prestaties van het Belgisch voetbal tijdens het voorbije seizoen. Zowel in de nationale competities als in Europese wedstrijden. Hoe verging het AA Gent, dat zich met de nodige inspanning wist te plaatsen voor de voorronde van de Conference League? En wat wist bijvoorbeeld RSC Anderlecht te bereiken nu het eindelijk weer eens mocht deelnemen aan de Champions League. Jupiler Pro League. Natuurlijk is het feit dat we kampioen zijn geworden alom bekend, maar een opvallende ontwikkeling was toch wel de degradatie van Antwerp naar de Challenger Pro League. Er bestond eigenlijk dit seizoen een reële kans dat er een Belgische topclub van de voorbije seizoenen zou degraderen. Zowel Union als Antwerp belandden in de degradatiegroep na een teleurstellende reguliere competitie. Uiteindelijk moest "The Great Old" de pijnlijke stap zetten naar de lagere divisie. Absurd, als je het mij vraagt. Challenger Pro League. De competitie waar we vorig jaar kampioen speelden kende dit jaar een opmerkelijke winnaar. De Beloften van KRC Genk gingen met de eretitel lopen, terwijl Lommel SK, KV Oostende en promovendus RAAL La Louvière volgend seizoen onze competitie komen versterken. Visé en Seraing degraderen. 1ste nationale. De Young Reds hebben pech. Zij sloten deze editie af als kampioen van deze afdeling, maar door de degradatie van hun eerste elftal mogen ze het volgend seizoen niet op een hoger niveau uitproberen. Ook de beloften van OHL en onze buren uit Lyra Lierse gaan in één ruk naar de Challenger Pro League. Croky Cup. In deze beker kenden we een zeer snelle uitschakeling tegen Antwerp, maar de finale was ditmaal een duel tussen twee teams met de beste jeugdopleiding van België. RSC Anderlecht trok aan het langste eind tegen KRC Genk en deze nederlaag had de Limburgers toch wel een mentale tik uitgedeeld richting de strijd om de titel. ------------------------------------------------------------------------------------- Belgische clubs in Europa. RSC Anderlecht RSC Anderlecht was eindelijk terug te vinden in de Champions League. Dit werd helaas geen groot succes voor de recordkampioen van ons Belgisch voetbal. Alles begon met een dramatische puntenverdeling op het veld van APOEL uit Cyprus. Als je daar niet van kan winnen dan weet je meestal al hoelaat het is in deze competitiefase. Daarna volgden drie nederlagen op rij tegen Young Boys, Chelsea en Atalanta. Tegen het Italiaanse Monza wist paars-wit haar eer te herstellen, maar dat mocht niet meer baten. Buiten een stunt van jewelste tegen Borussia Dortmund was het maar een droevig parcours. Royale Union Sint-Gilliose De stuntploeg van de voorbije seizoenen kende in eigen land een zware terugval met degradatiestrijd als gevolg. In Europa begon het althans ook slecht met een nederlaag in de Europa League tegen Altach uit Oostenrijk. Gelukkig voor de Unionisten was er nog het vangnet van de Conference League en daar liep het wel opmerkelijk goed in vergelijking met de resultaten in eigen land. Europees voetbal en Union het is gewoon een goeie combinatie. De competitiefase werd overleefd en pas in de halve finale werden ze uitgeschakeld door de Engelse topclub Manchester United. Geen schande Club Brugge Club Brugge stond Europees voor het seizoen van eerherstel. Vorig jaar liep het nog een Hongaars blauwtje op en ook dit jaar moest het in de eerste ontmoeting met FC Porto al het onderspit delven. Natuurlijk, een Portugees elftal is een heel ander kaliber dan eentje uit Hongarije. In de Europa League verliep het dit seizoen wel naar behoren met Europese overwintering. Helaas was een andere Portugese club genaamd SC Braga daar de sterkste. KAA Gent KAA Gent was dit jaar het lelijke eendje van het Belgische voetbal. Ze wisten ternauwernood Europees voetbal te halen en hun passage was dan ook maar van korte duur. Ordabasy Shymkent, wie kent ze niet uit Kazachstan waren te sterk in de voorronde van de Conference League. Droevig. Standard Luik Een kolkend Sclessin terug op het Europese niveau doet iedere inwoner uit Franstalig België wel watertanden. Ze waren als bekerwinnaar dan ook al verzekerd van de competitiefase in de Europa League en die fase deden ze niet overweldigend, maar het was voldoende om te overleven. Na nieuwjaar wisten ze de strijd met de Turkse topclub Galatasaray te winnen. Helaas waren de Schotse Rangers één ronde later iets te sterk voor de uitgekookte Rouches. ------------------------------------------------------------------------------------- @Djurovski @Bogatyr @Jónstærke @chrisje1993 @Nom de Guerre @KayDeManaager @Marius @ElMarcos @Genkie_06 @Titan @Svenpunt @TomFsoccer @keano77 @vekie71 @Boyzone @DemoN @MNie @Glenn08 Dat gaat inderdaad een miljoen stukjes puzzel worden om daar iets van te maken. Het word al een prestatie om een selectie samen te krijgen dat Europees voetbal kan halen met al die extra wedstrijden in het verschiet. Natuurlijk ziet de verre toekomst er wel positief uit met die inkomsten en word het vooral een seizoen nagelbijten denk ik. Incasseren, overleven en voortborduren. Ik voorspel een karrevracht aan doelpunten tegen ons . Nee, maar ik ben echt niet vies om er gewoon mijn B-elftal naar toe te sturen en me een jaartje te focussen op het Belgische voetbal tot dat we gewoon klaar zijn om iets of wat weerwerk te bieden zonder in te moeten boeten in de Belgische competitie. Momenteel tellen de centjes. En bedankt voor het compliment. Goede reacties brengen me ook op ideeën. Dus bedankt iedereen om te reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Wat een glansprestatie van Union in Europa! Verder was het vooral huilen met de pet op. Enkel Standard en Brugge voldeden zowat aan het minimum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Knappe prestatie van Union! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Ik ben zeer benieuwd hoe je het gaat doen om een goede selectie te krijgen. Ook een mooi overzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten