Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM 24] Roda JC #Karellball in Kerkrade, werkt wel!

Kyrill

Aanbevolen berichten

A(1).thumb.png.c8c22238926e0a60fa1b2620c3a9cb8b.png.d4f1e7c454cca577ec90a88bad0ad155.png

Met dank aan @Nom de Guerre voor deze prachtige banner!!!

Citaat

Udinese Calcio, commonly referred to as Udinese, is a professional Italian football club based in Udine, Friuli Venezia Giulia, that currently competes in the Serie A. It was founded on 30 November 1896 as a sports club, and on 5 July 1911 as a football club.

The traditional team home kit is black and white striped shirt, black shorts, and white socks. The club broadcasts on channel 110 (Udinese Channel) on digital terrestrial television in the north-east of Italy. It has many fans in Friuli and the surrounding areas.

History[edit]

Foundation and early years[edit]

Udinese Calcio was established in 1896 as part of the Società Udinese di Ginnastica e Scherma, (Udinese Society of Gymnastics and Fencing).[citation needed] In its inaugural year, the club won the Torneo FNGI in Treviso beating Ferrara 2–0; however, this title is not recognised as official.[citation needed]

On 5 July 1911, some gymnasts of Udinese, headed by Luigi Dal Dan, founded the A.C. Udinese, which joined the FIGC.[citation needed] The new side made its debut in a friendly match against Juventus , and won 6–0.[citation needed]

It was only in 1912–13 that Udinese first took part in an official FIGC championship.[citation needed] In that year they enrolled in the Campionato Veneto di Promozione, which consisted of just three teams (the others were Petrarca and Padova).[citation needed] With two victories against Padova (3–1 and 5–0), Udinese finished the tournament in second place behind Petrarca and were promoted to first-level Prima Categoria.[citation needed] In Prima Categoria, Udinese failed to reach the national stage, always knocked out in the Eliminatoria Veneta.[citation needed]

Honours[edit]

National[edit]

League[edit]

Serie B

Winners (3): 1924–25,[citation needed] 1955–56,[citation needed] 1978–79[citation needed]

Serie C

Winners (3): 1929–30,[citation needed] 1948–49,[citation needed] 1977–78[citation needed]

Cups[edit]

Coppa Italia Serie C

Winners (1): 1977–78[citation needed]

International[edit]

Main article: Udinese Calcio in European football

UEFA Intertoto Cup

Winners (1): 2000[citation needed]

Other Titles[edit]

Anglo-Italian Cup

Winners (1): 1978[citation needed]

Mitropa Cup

Winners (1): 1979–80[citation needed]

Ik heb er in 2 saves al in ieder geval 17 seizoenen op zitten met Arsenal in feite. Ik blijf dat doen/posten maar ik ga ook een novelle over Udinese bijhouden! Alleen hoelang met Udinese nog? Dat is de vraag? Ik heb begin november emergency boardmeeting al gehad, en ik heb een maand de tijd om mijn baan te redden. Het hielp ook totaal niet mee, dat toen ik hier begon er ziek veel spelers langdurig geblesseerd zijn en of waren bv Deulofeu en Brenner.Ik neem jullie alvast wat mee in wat er tot nu toe gedaan is en is helaas over algemeen niet heel best. Verwacht van mij geen 2-3 updates per dag, ik zie het wel. Als ik mijn baan niet behoud, ga ik een nieuwe club, in deze zelfde save proberen te vinden, ofwel deze novelle blijft gewoon doorgaan, alleen ik wil/hoop natuurlijjk met Udinese.Serie A schema , resultaten en stand;

schemaenresultatennov23udinese.thumb.jpg.af0b98e9ef663a1fcdaf621e6961c3b5.jpg

standserieAnov23.jpg.75d77f83303cd1302e4c009cf610ce1b.jpg

Enige twee duels die we wel hebben gewonnnen hier niet in spoiler;

Udinese-Torino5-2.thumb.jpg.cbb6245f6d03a8cce99dfd27b8af448d.jpg

Genoa-Udinese1-4.thumb.jpg.231972af8bbeb38737e13dd524d3a6f7.jpg

Hieronder wel in spoiler de transfers die ik gedaan heb tot dusver.

Spoiler

transfersdieikgedaanhebudinese.thumb.jpg.49afe0a20c109f686d9147f2e772b24a.jpg

Spoiler

Thauvinverkochtvoor1_9mil.thumb.jpg.f1fc0285105bc1d1ec51f122d7aa3467.jpg

ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0

@Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood

@Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke

@Lensherr@Dansmeister

@KayDeManaager   @Bogatyr @De Raam@Thomassje123

Wil je uit de mentions, laat gerust weten, dikke prima. Wil je er juist in? Ook

goed natuurlijk!

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat je met Udinese speelt. Gaat hier best lekker met de club. 

Mijn handen jeuken echt voor tips en tricks, maar ga dat zo min mogelijk doen.  Wel hoop ik dat je met de selectie die Udinese heeft en je kijkt naar je twee beste spelers, Lucca en Pafundi, je van Karelball af stapt of wijzigingen maakt, omdat het doodzonde is als je met Pafundi niet op de 10 positie gaat spelen. Hoe meer minuten hij maakt, hoe sneller die jongen als een komeet gaat op het veld. 

Verder had ik geen enkele aankoop gedaan, omdat je Lucca wil overnemen aan het eind van het seizoen en je dat geld wil overhouden. Maar nogmaals, je eigen game en je eigen pad. Geniet ervan man. 

Hoop dat je het seizoen mag afmaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste kans om mijn baan te  behouden, behaald! Alleen zit nu weer in een ''red mijn baan ultimatum'' 

A(1).thumb.png.c8c22238926e0a60fa1b2620c3a9cb8b.png.310a6b92a0988c5e3d65df51a186d2df.png

Er was de eerste keer geen harde target. Maar met 4 punten in 3 duels ofzo, was het genoeg om aan te blijven. Inmiddels moet ik mijzelf weer ''opnieuw'' bewijzen bij het bestuur. Er moeten 7 punten in 5 duels gehaald worden.  Met 0-4 winst bij Lecce en zeer zeer onverdiende en gelukkige 0-1 winst bij Bologna(de nummer 5) volstaat 1 puntje in de volgende 3 duels Empoli, Atalanta thuis en As Roma uit. Het bestuur besloot ons TB verhogen naar 13 miljoen. Daarmee haalde ik gelijk Lorenzo Lucca permanent binnen voor 8 miljoen van Pisa(dat stond/staat in de loan deal) inmiddels is Lucca helaas wel 6 weken zwaar geblesseerd. Maar met 1/9 halen om aan te blijven, maak ik me geen zorgen, en gaat Beier de Hoffenheim huurling komende tijd in de spits staan, want Isaac Success is behaald geen succes. Bijol wou en zou weg moeten, dat wou ie zelf. Er was bod van 8.5 miljoen van een SA club, maar na onderhandelen met Atletico Madrid kwamen tot een akkoord van 13/14 miljoen, dus besloot ik zandbak club bod, van tafel te vegen en de stekker eruit te trekken. Voor maar 3.2 miljoen hebben we Botond Balogh 21 jarige Hongaarse C.V gehaald van Parma. De club besloot hem bij -20 te stallen, ik als manager dacht anders, haalde hem gelijk naar het 1e, gooide hem voor de leeuwen en speelde 90 minuten in de basis uit bij Bologna, en dat ging meer dan prima voor een debuut, met een 6,68 om en nabij.schemaudinjan24.thumb.jpg.ea4fc536c690b20c71301eb9e7723d6f.jpg

Uiteraard heb ik geluisterd naar forum-legend en adviezen van @bas huijsmans in United gedeelte. Na de 1-3 thuis nederlaag tegen mede-degradatie kandidaat Cagliari, was ik klaar met het counter voetbal. En werd besloten om met 2 DM's in een 4231 met een 10/CAM te gaan spelen, met een positieve mentaliteit. En dat resulteerde in een overtuigende zege bij mede-laagvlieger Lecce 0-4 winst , een onterechte overwinning door invaller Samardzic met 0-1 bij nummer 5 Bologna.

standserieajan24.jpg.6615dff2050cf4c91813f8fa052d2707.jpg

We staan inmiddels 17e maar het lek is zeker nog niet gedicht.  Vanaf hier verder gaat de rest, in de welbekende screens in spoilers;

Het onderhandelde contract van Lorenzo Lucca. Ik ben tevreden, zijn eisen waren nog veel gorterig dan dit. Er is alleen een clausule om te ontsnappen als de club degradeert voor 6 miljoen. En dat is prima, ik ben niet van plan te gaan degraderen.

Spoiler

Lucca.thumb.jpg.5e35eb496199e3e3ccd8de2e8000497e.jpg

We hebben ons zelf een dienst bewezen door in de eerste 2 duels, al 6/7 punten te pakken, om aan te blijven. Een punt is voldoende zoals reeds vermeld.

Spoiler

Schermafbeelding2024-03-21140424.thumb.jpg.eaba79a9e2964388e3c71d62225ea142.jpg

Spoiler

Bologna-Udinese0-1.thumb.jpg.e42d8b6e122a01b561a47fd1a3b497a4.jpg

Spoiler

transfersjanudinese24.thumb.jpg.23e6c33d71309c27afeef47823a5c8d9.jpg

Spoiler

attributenBotonBalongh.thumb.jpg.0eb1c366a1756875f3a5c75a20bda1e9.jpg

@Lensherr@Dansmeister

Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en eventuele likes.

Titan: Thnx man!

Dansmeister: Thnx man. In mijn een na laatste Arsenal save had ik Pafundi voor 200 miljoen gehaald en was ie een beest op AMR, hier doe ik hem idd lekker op CAM/10.  Lazar staat op AML of eventueek invaller CAM/10 Zoals reeds vermeld Lorenzo Lucca is nu al in januari definitief overgenomen maar helaas 6-8 weken geblesseerd nu.

Nom de Guerre: Thnx man

Djurovski: Thnx ja dat was gelukt, moet nu weer doen hahaha. Gelukkig is 1 punt in 3 duels nu voldoende om aan te blijven, het liefst pak ik nog veel meer komende 3 duels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe. Bijol was mijn aanvoerder en kapitein achterin, zo’n onwijs goede speler. Ging hier voor tientallen miljoenen de zandbak in helaas. Wilde ook hier vertrekken. 

Hoop dat je de komende wedstrijden nog wat puntjes gaat sprokkelen. Komt dan helemaal goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat NOG niet lekker, MAAR met de tips en tricks van de meer ervaren users hier ga je het schip in geheel eigen wijze net naast die ijsberg laten doorvaren. Geloof in jezelf Karel, geloof in je team!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet gelukt! Vooral de thuis nederlaag tegen Empoli deed zeer. En dan punt moeten pakken bij As Roma, is heel pittig, vraag menig Feyenoord fan maar! Inmiddels ook een nieuwe club, maar dat hoor je volgende keer!

A(1).thumb.png.c8c22238926e0a60fa1b2620c3a9cb8b.png.c42fffb7cdb7a4cb3e1a3a5b0d7c9f6b.png

Laatste keer genieten/kijken naar deze prachtige banner!Schermafbeelding2024-03-22145217.thumb.jpg.29119c21005dbdb4771ae3dc7e8a37b7.jpg

Schermafbeelding2024-03-22144023.thumb.jpg.384c544df9a27f9154ad78d5e4f6bf8c.jpg

Hoe stop je Lukaku af? Vrijwel niet , helaas.. En zo ben ik geen Udinese manager meer. Thuis van Atalanta verliezen die meedoen om de titel, is geen schande. Maar dat we geen punt konden pakken tegen Empoli dat maar 2 plekken boven ons(15e) is zuur en deed echt pijn. Ik had gesprekken lopen met Nac Breda, Roda JC en gesolliciteerd bij Getafe oa, willen jullie gokje wagen welke het geworden is?

@Lensherr@Dansmeister@Aaron21

Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en eventuele likes.

Titan: Thnx maat, ook dat ja idd,

Mnie: Thnx maat, helaas bleef het daarbij pff

Aaron21: Helemaal mee eens, zo gezegd, zo gedaan.

Djurovski: Idd thnx

Dansmeister: Op de een of andere manier, heb ik bij de huidige Arsenal save, en nu weer bijna ''zandbak'' boden, ik had er toevallig hier eentje ook op Bijol maar die boden maar 8.5 miljoen, Atletico was bereid tot 13-14 te gaan, dan is de keuze simpel. HElaas kwam het niet goed! :(

Glenn08: Thnx maat, ik geloof in mijn zelf, maar het mocht niet zo zijn pff

Nom de Guerre: Is ie ook, alleen met onze huidige prestaties scoorde ie helaas regelmatig ook 6,4's en 6,3's en daar word ik niet vrolijk van, maar goed hij is verre van de enige, deden er wel meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Het is Roda geworden!! Titan had het goed voorspeld! We gaan heerlijk, alleen het enige waar we nog om kunnen spelen, is een negatief doelsaldo, omdraaien in een positief doelsaldo! Zoals nu gaat, beloofd het wat te worden, vanaf het nieuwe seizoen(zo ver is het nog niet)

A(2).thumb.png.708b483761c20d414824aed2705ddf6c.png.b5568c8c91303dce765b68cf6d74cd1c.png

schemarodaapril24.thumb.png.3bb94975b088aed3e0148063f95d35a2.png

Ik ben begonnen met het duel Telstart uit 2-1 nederlaag.  Erna ging het stukken beter met 10/12 punten in de laatste 4 duels. We wonnen uit bij Rivaal MVV met 1-2 en hebben net, maar paar minuten geleden de nummer 6 VVV met 4-1 pak rammel verkocht. Waardoor zij naar plek 8 zijn gedaald. Tussendoor was er nog een 2-3 winst bij Jong PSVV en 1-1 gelijkspel thuis tegen ADO dat iets van 6e staan.

Hieronder de stand en erna de wedstrijd uitslagen, zoals je van mij gewend bent, in spoilers;

standKKDapril24.png.a94fa7b09254997e44186c6a9db81d2c.png

We kunnen/willen/moeten vooral blijven winnen. Maar het is eigenlijk nu al uitkijken en voorbereiden op het nieuwe seizoen(als ik deze prestaties voorzet mag ik hopen, in iedergeval 2 of 3 jarig nieuw contract aan het einde van het seizoen mag gaan tekenen) ipv weer een 1 jarig contract(wat ik bijna nooit heb gehad in FM). En waarom? Dat ga je zo zien hieronder, de prestaties op het veld! 10/12 punten!;

Spoiler

MVV-Roda1-2.thumb.png.1a0b13a24031eb812034702167c63245.png

Spoiler

RodaJC-VVV4-1.thumb.png.f9d36d4ee45499152464d4e001f76895.png

Spoiler

JongPSV-Roda2-3.thumb.png.0930bed1f552a1cda9f01ae14472c263.png

#karelball sloeg aan en nog steeds bij Arsenal, niet echt bij Udinese, maar het werkt totdusver heerlijk in  Kerkrade, Limburg!

@Lensherr@Dansmeister@Aaron21

Glenn08: Thnx maatje thx, maar ik ben het er gewoon mee eens, We begonnen heerlijk met 6 punten, zege uit bij Bologna en nog een team(even vergeten welke) maar als je daarna niet eens punt thuis tegenn Empoli kan pakken(genoeg geweest zou zijn) dat maar 2 plaatsen boven je staat, verdien je het ook niet.. In iedergeval zijn we erg goed begonnen bij Roda met zeges op streek rivalen MVV en VVV-Venlo! Maar vind wel heel lief van je.

Fantasy: Dat snap ik thnx maat,  NAC wou mij niet, Roda wel. Het is nu #karelball in Kerkrade en de resultaten mogen er wezen!  Het is jammer we nu nergens meer voor spelen, kan nu al niet wachten, op het nieuwe seizoen, hopelijk meedoen voor de playoffs of meer!

Titan: Ding ding ding we have a winner! Ja jij bent scherp idd terecht ontslagen zoals ik hierboven ook al beschreef ;)

IK zou als ik het seizoen af heb ook lekker posten in het KKD Challenge topic Thnx maat

Aaron21: Thnx maat, idd jammer maar helemaal met je eeens

Nom de Guerrre: Het is nu #Karelball in Kerkrade jij zou lopend naar ons stadion kunnen komen, waar het niet je natuurlijk Fortuna fan in hart en nieren bent;c:cheer:

Dansmeister: Thnx maat thnx En ik heb het gefine-tuned hier bij Roda, in Kerkrade 10/12 punten gepakt tegen  4 teams die allemaal  een beetje of flink boven ons, op de ranglijst staan!

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Glenn08:

Succes Karel! Met @Nom de Guerreheb je er sowieso een fan rondlopen! En hier kan je tenminste niet degraderen he

Je voldoet eigenlijk voortdurend aan alle verwachtingen zo.

Oh en @Kyrill, los van mijn clubvoorkeur liggen Sittard en Kerkrade niet bepaald in de buurt. Het is een goede 20 kilometer lopen. Not saying I couldn't, but why would anyone walk such a distance?

Oh en speciaal voor jou, een nieuwe banner.

A (2).png

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites