Justin Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Dit is een top rijtje! Sam Fender zelf ook erg hoog staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Sam Fender leuke verrassing. Clint Eastwood doet het goed deze maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 januari Auteur Share Geplaatst 15 januari (bewerkt) FMusic 2023 We naderen het eind, maar komen wel nog even langs Nederland, Australië en Engeland 9. Spinvis - Kom Terug 8. Tame Impala - Let It Happen 7. Michael Kiwanuka - Cold Little Heart @Chiemel @Laki @Justin @Djurovski @Djordison @Dansmeister @Wokulski @The Kerfts @Urbeto @Kyrill @Bm @Grote Ree @Tim' @Kelvin @Christian. 15 januari bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Pfoeh, Spinvis top 10! Kiwanuka ook op gestemd, dus deze drie mogen er zijn hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Balen van die wansmaak op plek 9,gelukkig is wat erna komt wel erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Heerlijk lijstje weer. Had niet nog een Spinvis verwacht. Dacht dat Cold Little Heart ook al langs was geweest, maar dat was Love & Hate denk ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 januari Auteur Share Geplaatst 15 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari The Chain ja? Dat kan ik wel supporten hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 januari Auteur Share Geplaatst 15 januari 4 minuten geleden zei The Kerfts: The Chain ja? Dat kan ik wel supporten hoor! Ik weet het nog niet zo zeker hoor, het is wel de Telegraaf die het meldt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Misschien wel About Today Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 1 uur geleden zei Erwin.: Ik weet het nog niet zo zeker hoor, het is wel de Telegraaf die het meldt Dacht al dat Mike Verweij verslag deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 januari Auteur Share Geplaatst 15 januari FMusic 2023 Het podium nadert maar niet voordat we nog wat topfavorieten zien voorbij komen. 6. Pearl Jam - Black 5. The National - About Today 4. The Smiths - There is a Light That Never Goes Out @Chiemel @Laki @Justin @Djurovski @Djordison @Dansmeister @Wokulski @The Kerfts @Urbeto @Kyrill @Bm @Grote Ree @Tim' @Kelvin @Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 4 en 6 hadden een podiumplek mogen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Oh, daar zijn 2 van de top 3 nummers die ik in gedachten had. Nog 1tje te gaan. Ga er verder niet naar speuren, laat me graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari (bewerkt) There is a Light That Never Goes Out was wat mij betreft ook een waardige no. 1 geweest. Tijdloos nummer. Recent weer eens in het hele The Queen is Dead album gedoken. Ondanks dat Morrissey een vreselijke vent is, blijft dat toch geweldige muziek. Sam Fender en The War on Drugs vind ik persoonlijk een tikketje overgewaardeerd in bepaalde kringen, maar is absoluut geen slechte muziek. Gewoon dingen die ik niet per se heel vaak hoef te luisteren. De top 10 tot nu toe kan ik erg goed mee leven. Zelfs een Black heb ik geen problemen mee, aangezien ik daarin een dissonant ben als in dat het niet mijn favoriet is, ik kan tegenwoordig goed begrijpen wat anderen wel raakt in dat nummer. Persoonlijk doet Love & Hate me net wat meer dan Cold Little Heart (al begrijp ik het ook wel, want die intro is natuurlijk fantastisch) en daarbovenop geteld zou ik eerder wat oudere Soul platen boven Kiwanuka verkiezen, maar Kiwanuka is absoluut een zeer getalenteerde artiest en ook van hem vind ik het absoluut prima dat hij hier terug te vinden is. Let it Happen, op sommige dagen mijn favoriete Tame Impala plaat, op de meeste dagen top 3 met The Less I Know the Better en op 1 Mind Mischief, maar sowieso generatiedefiniërende nummers allemaal. 15 januari bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Geketend aan dit topic nu, wat een spanning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Wat een heerlijke platen komen er vandaag voorbij zeg! Sam Fender op 12 is voor mijn gevoel wat hoog, al blijft het een heerlijke plaat. Thinking of a Place, Kom Terug en The Smiths in de top 10 is heel erg tof En dan zijn de andere platen in de top tien tot dusver ook stuk voor stuk prachtige nummers. Met The Chain nog op komst is het nu al een fantastische lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 januari Auteur Share Geplaatst 15 januari 24 minuten geleden zei Kelvin: Geketend aan dit topic nu, wat een spanning! Ja als het lukt maak ik het vanavond ook gelijk af. Nog 2 updates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 15 minuten geleden zei Erwin.: Ja als het lukt maak ik het vanavond ook gelijk af. Nog 2 updates Het was een woordgrapje, geen enkele druk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 januari Auteur Share Geplaatst 15 januari FMusic 2023 3. David Bowie - Heroes @Chiemel @Laki @Justin @Djurovski @Djordison @Dansmeister @Wokulski @The Kerfts @Urbeto @Kyrill @Bm @Grote Ree @Tim' @Kelvin @Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Weer een knaller van een plaat. Lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Kijk wel uit naar de spotifylijst Word waarschijnlijk heel veel skip skip skippen hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Blij dat Bowie op drie staat, dat vind ik gewoon een ijzersterk nummer. Pearl Jam en The National zijn minder aan mij besteed, al luister ik het tegenwoordig wel eens. Dat is al een vooruitgang ten opzichte van vroeger en daarmee kan ik het ook niet als geen waardige top 10 nummers kwalificeren. Mijn toch leuk als je persoonlijke favorieten hoog staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Die was het 3e nummer die ik hoog inschatte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Heel content en blij met de nummers 5 en 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten