Urbeto Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ik vraag me toch wel enigszins af wat die nummer 46 in deze lijst te zoeken heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Mooi lijstje weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Lucky Man!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 2 uur geleden zei Urbeto: Ik vraag me toch wel enigszins af wat die nummer 46 in deze lijst te zoeken heeft. Oeh, heerlijk nummertje hoor. Doet mij aan mijn trip naar Rio denken, dus vandaar dat er altijd wel Braziliaanse nummers in mijn lijst voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari FMusic 2023 We gaan weer van indie naar pop naar soul en zelfs rap 45. Alt-J - 3WW 44. Tim Dawn - Walking on a Wire 43. Franz Ferdinand - Take Me Out 42. Eminem - Lose Yourself 41. Otis Redding - Try a Little Tenderness @Chiemel @Laki @Justin @Djurovski @Djordison @Dansmeister @Wokulski @The Kerfts @Urbeto @Kyrill @Bm @Grote Ree @Tim' @Kelvin @Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Staan er nog eens drie nummers van mijn lijst zo hoog, heerlijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Haha dit is zo'n niet mijn top 100. Moet het echt volgende maand allemaal luisteren wat ik nou van deze top 100 ga vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Tim Dawn en Otis Redding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Try A Little Tenderness op 41 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 4 nummers/artiesten herkennen en 1tje niet blijft nu een beetje het idee lijkt het. Van de artiesten die ik luister zijn het dan niet per se de nummers die ik luister, dus wat dat betreft heb ik nog steeds wat te beluisteren. 3WW geweldig nummer, bij mij al jaren lang top 10 materiaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Alt-J zo hoog ben ik wel tevreden mee, een van de bands die de laatste 2 jaar het meest in mijn waardering is gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) FMusic 2023 Who wants instant better pain, G? 40. Queen - Who Wants To Live Forever 39. Sigur Rós - Svefn-G-Englar 38. dEUS - Instant Street 37. Tame Impala - The Less I Know the Better 36. The War on Drugs - Pain @Chiemel @Laki @Justin @Djurovski @Djordison @Dansmeister @Wokulski @The Kerfts @Urbeto @Kyrill @Bm @Grote Ree @Tim' @Kelvin @Christian. 11 januari bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Tame Impala en War On Drugs sowieso de bands waar ik het meest naar luister dus mooie noteringen. Al had ik stiekem nog op meer gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Pain is Top 3 materiaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari The Less I Know The Better had ik in de top tien verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Muv Queen een heel sterk lijstje. Had ook sommige wel wat hoger verwacht, dus verwacht dan ook wat verrassingen in de top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Veel nummers te vroeg al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Zowaar 2 aardige nummers in de laatste updates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) 9 uur geleden zei Urbeto: Ik vraag me toch wel enigszins af wat die nummer 46 in deze lijst te zoeken heeft. Aiaiaiaiaiai. Dat is een legendarische muziekgroep uit Brazilië! Samba van hoog niveau. Schijnt dat iedereen in Brazilië die groep kent. Huisgenoot van me had een keer een Braziliaanse chick op bezoek, zag ze die plaat in mn vinylkast staan, helemaal verbaasd. Was wel grappig. Nu moet ik wel zeggen dat ik deze live-versie vrij tam vind, dus ik kan het begrijpen als je puur daarop af gaat. Op plaat is het beter. The Less I Know the Better nice! Niet de beste Tame Impala, maar wel mijn meest geluisterde, de meest catchy Tame Impala misschien wel. 11 januari bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 januari Auteur Share Geplaatst 12 januari FMusic 2023 Een iets anders lijstje dan we tot nu toe meestal gezien hebben 35. Muse - Plug in Baby 34. Cat Stevens - Father and Son 33. Neil Young - Old Man 32. Acda en de Munnik - Het Regent Zonnestralen 31. johnny Cash - Hurt @Chiemel @Laki @Justin @Djurovski @Djordison @Dansmeister @Wokulski @The Kerfts @Urbeto @Kyrill @Bm @Grote Ree @Tim' @Kelvin @Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Lekker lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Dit is een overwegend prachtige lijst, maar na jarenlang in een supermarkt gewerkt te hebben laat dit wanstaltige nummer van Acda & De Munnik toch echt je bloed koken van afschuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Beetje typisch lijstje, 4 van de 5 nummers zijn van die nummers die het bij veel wel aardig doen. Ik vermoed dat dit nummers zijn waar veel stemmen op zijn geweest, maar weinig in de top 10's hebben gestaan. Heb geloof ik op geen van de nummers gestemd, Hurt misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 4 uur geleden zei Urbeto: Dit is een overwegend prachtige lijst, maar na jarenlang in een supermarkt gewerkt te hebben laat dit wanstaltige nummer van Acda & De Munnik toch echt je bloed koken van afschuw Niet mee eens, heerlijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 5 uur geleden zei Urbeto: Dit is een overwegend prachtige lijst, maar na jarenlang in een supermarkt gewerkt te hebben laat dit wanstaltige nummer van Acda & De Munnik toch echt je bloed koken van afschuw Oh we kunnen wel een keer een lijstje maken met de meest gedraaide, en dus gehate, nummers in een supermarkt. Na 8 jaar in een supermarkt kende ik die hele lijst uit mijn hoofd en kon je soms zelfs inschatten welk nummer er na zou komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten