Djordison Geplaatst 16 december 2023 Auteur Share Geplaatst 16 december 2023 (bewerkt) Tweede seizoenshelft Hakken over de sloot was het uiteindelijk. Het was een tweede seizoenshelft waarin ik toch wat geïrriteerd raakte. Het begon al met de slechte hervatting met twee nederlagen. Daarna een redelijke serie, maar toen we even een stap naar voren wilde maken verloren we van uiteindelijke degradant Cove Rangers en Queen's Park. We leken het thuis tegen Falkirk zelfs weg te gooien en het was dankzij Jack z'n winnende goal op de laatste speeldag dat we de play-offs haalden. Spoiler Excuus voor de slechte foto, dat zag ik later pas maar toen waren de play-offs al gespeeld. Partick Thistle gaat dus naar de Premiership, al was dit ook tot het laatste duel spannend. De andere drie semiprofessionele teams eindigen op de onderste drie plaatsen. Play-offs Nummer drie Falkirk was de eerste tegenstander deze play-offs. Een gelijkwaardige tegenstander normaal gesproken. Thuis kwamen we met 0-3 achter en ik was mijn speech voor het einde van het seizoen al aan het schrijven. Totdat Mott (twee keer) en een eigen goal in de 93e minuut er voor zorgde dat het nog gelijk werd. In de uitwedstrijd een totaal ander spelbeeld. Kans na kans voetbalden we bij elkaar. Mott had er vroeg 0-1 gemaakt en het was de rest van de wedstrijd wachten op meer goals. Die kwam pas in de 81e minuut voor Falkirk. Totaal onverdiend werd het gelijk en ook in de verlening konden we maar niet door drukken. 18 strafschoppen laten konden we toch zegevierend van het veld stappen. Het WK -20 werd gespeeld aan het einde van dit seizoen. Normaal zouden jullie mij daar natuurlijk niets over zien plaatsen, behalve dan dat Mott er naartoe mocht voor Engeland -20. Wat een enorm zure timing en het gemis van onze absolute sterspeler kunnen we gewoon niet opvangen. Ik kreeg het even niet beter gescreend, maar jullie snappen het punt. Het schema is sowieso in het voordeel van de full profs met die wedstrijden kort op elkaar. Hierna dus tegen nummer twee Queen's Park. Ik had verwacht dat dit een flinke maat te groot was, maar niets bleek minder waar. In de heen wedstrijd op ons eigen Central Park kwamen we door Kenney met twee goals voor en wisten we ons zelf daarna niet meer te belonen. Zoals de wetten van het topvoetbal gelden, maakte Queen's Park er nog wel in de 87e minuut en wonnen we dus slechts met 2-1. Ondanks het gemis van Mott stonden we er dus goed voor. In eerste instantie was het uit een weinig enerverend duel, totdat Nicol in 27e minuut een totale tia kreeg en rood pakte. Dat kwamen we gewoon niet meer te boven en dus gingen we er met 4-1 (5-3 agg) af. Hij was nog beledigd ook toen ik hem helemaal stijf schold na afloop, ongekend. Ik had er eigenlijk wel vertrouwen in. Queen's Park ging er in de finale twee keer af tegen Motherwell met 3-1 en 0-2, dus die zien we volgend jaar gewoon terug bij ons in de Championship. Mijlpalen Twee heuglijke vermeldingen weer te doen. De eerste speler met 100 assists in mijn game is ook zo ver. Voor de oplettende lezer is het duidelijk dat dit Andy Rodden moet zijn. 289 wedstrijden gespeeld met 109 assists voor een linker vleugelverdediger is helemaal niet verkeerd. Hij heeft moeite om het in bij te benen inmiddels, maar hij gaat wel de Hall of Fame van deze game in. In de spoiler treffen jullie zijn geweldige attributen. Spoiler De volgende mijlpijl is voor Layne Mott. Hij is de tweede speler die meer dan 100 doelpunten gemaakt heeft voor The Blue Brazil. Flink wat minder wedstrijden waren daar voor nodig dan zijn voorganger Jack, want Mott deed het al binnen 178 wedstrijden. Hij blijft dan ook op 103 wedstrijden steken. Mott Ik hoor jullie denken: blijf steken?! Het zal toch niet? Het is helaas wel gebeurd. Mott gaat ons verlaten. Bij het eerste bod kon ik het bestuur nog over de tafel trekken, maar toen Stoke opnieuw terugkwam met een miljoenenbod was de race gelopen. 5,25m met verdere clausules is gewoon een hoop geld voor ons. Alleen hij is veel meer waard dan dit, want ons hele spelsysteem hing aan hem vast. Daar had het bestuur geen boodschap aan helaas. En zo zagen zijn attributen er inmiddels uit: Spoiler De uitschakeling in de play-offs was zuur, mede door die rode kaart. Het verplicht verkopen van Mott is gewoon een regelrechte aanslag op mijn spelplezier. Ik weet dat het er bij kan horen in dit scenario, maar juist de spelers waar je echt mee vooruit komt wil je koste wat het kost behouden. We moeten het volgend seizoen zonder hem doen, maar waar ik juist de stap wilde zetten vraag ik mij nu af of we geen stap terug gaan doen. Reacties en tags @Kyrill We zijn niet te stoppen, we blijven maar op de spatiebalk rammen. @19CH98 @Marius Helaas van te korte duur. Ik was echt in de gloria dat ie wilde verlengen. Echt zitten vloeken achter mijn scherm toen ze het accepteerden. Enige voordeel is wel dat het nu om miljoenen gaat. Investeren die handel! @delichris We hebben ervaring opgedaan in de play-offs. Als vierde met je drie rondes overleven, dus als we weer mee mogen doen dan maar zo hoog mogelijk eindigen. @Titan @keano77 @bas huijsmans @Kyrill @KayDeManaager @Marius @ElMarcos @Djurovski @MNie @delichris @19CH98 16 december 2023 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Mooie en goede update. Gaat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Toch knap gespeeld hoor in de play-offs. Wel jammer dat jij je sterspeler kwijt bent geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Zoals een beetje verwacht toch dat stapje voorwaarts kunnen zetten met die play-off plek. Het speelschema was dan al niet in je voordeel en zonder je sterspel kon je voorspellen dat het helemaal moeilijk zou worden. Toch heb je uiteindelijk toch nog goed gepresteerd, zeker met die rode kaart er nog bij. Dat je je sterspeler een keer ging verliezen stond eigenlijk ook in de sterren geschreven. Alleen jammer dat het nu al gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Zie dit nu pas. Cowdenbeath, een van de éérste clubs ooit waar ik mee speelde; specifiek op Championship Manager 2. Toffe, toffe club! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Wat ongelooflijk zuur dat je juist in deze fase Mott kwijtraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 december 2023 Auteur Share Geplaatst 17 december 2023 Selectie Het bleek dus het laatste jaar van Mott te zijn. Om hem eer aan te doen weer eens de statistieken per linie. Keepers De laatste drie jaar is Potter eerste keeper. Dat is meer uit armoede dan uit volle overtuiging. Ik zou graag zien dat er een echt goede keeper door komt via de jeugd. Vooralsnog voldoet hij, maar zijn ontwikkeling is niet om over naar huis te schrijven. Barclay is een redelijke back-up, maar zal Potter waarschijnlijk niet gaan overvleugelen. Met 5 MvdM-verkiezingen hebben ze echt wel goede dagen, maar de gemiddelde cijfers verraden de rest.. Verdediging Uit welke vijfmansrotatie de laatste lijn bestaat is wel duidelijk. Farrance blijkt een aardige verrassing gezien zijn lage verwachting bij de instroom. Hij levert gewoon de meeste goals en assists vanuit de laatste lijn en is dus zelfs Rodden voorbij gestoken. Stewart is een degelijke back-up en Jeffrey en Heary staan op de nominatie om te vertrekken bij talentvollere verdedigers. Middenveld Het centrale middenveld staat redelijk vast met Bruce en Nicol. Berry is aan het aftakelen en Farrance klopt op de deur. Voor de rest zijn het vooral de aanvallers die de aanvallende plekken voor hun rekening nemen. Al zijn er twee talenten doorgekomen die volgend jaar veel hoger op deze lijst komen te staan: Headrick en Kenney. Headrick heeft het karkater van een voorbeeldige burger. Aanvallers Het laatste jaar van Mott was een goed jaar. Een persoonlijk record aan doelpunten zorgde er voor dat in totaal er 103 maakte in 178 wedstrijden met daarbij 27 assists en 19 MvdW-titels. Een absolute klasbak die we gezien de doorverkoopclausule zeker nog in de gaten gaan houden. Tegelijkertijd laat hij een gapend gat achter en weet ik nog niet wie de spitspositie op moet gaan vullen. Ferguson lijkt de beste momenteel de beste optie, maar Ogilvie is wellicht ook nog om te trainen. Jeugdinstroom De jeugdinstroom is ook weer geweest en er zit zeker wat bruikbaars tussen. Jullie hebben gezien dat Headrick en Kenny al door zijn naar het eerste. Daar komt sowieso Brown bij als middenvelder en Grehan als optie in de spits, want daar is het te dun bezet. Finnan mag verder rijpen, evenals Johnstone en Andriejauskas. Dat zouden er over een jaar zo maar eens zeven in de eerste selectie kunnen zijn. Het is overigens het eerste jaar waarin we niet iedereen hebben vastgelegd voor langere termijn. Bates had vrijwel geen potentie en op die positie ben ik rijkelijk bedeeld met talent, alleen in deze lichting zitten al twee betere opties. Het zorgt wel voor een vertroebeling van instroomgemiddelden, maar dat gaat de komende jaren wel recht getrokken worden. Ontwikkeling van de club Ondertussen heb ik naast de verkoop van Mott ook de doorverkoopclausule van Richards gelicht. Er stond ineens 8 miljoen op de bank. Daar moesten we zo snel mogelijk vanaf en voor 1,9m verbouwen we dan ook ons jeugdcomplex. Nog een kleine 900k gaat naar de verbetering van het trainingscomplex. Daarbij intensiveren we ook de jeugdscouting. De miljoen van Mott worden in ieder geval goed gebruikt. In de spoiler kunnen jullie dat nog nalezen. Spoiler In een overzicht ziet het er uit zoals hieronder. Daarbij zijn al deze aanvragen nog niet meegenomen, want ik maak dit overzicht altijd in begin juni. Het ziet er volgend jaar dus een stuk beter uit. Vooruitblik Voor volgend seizoen zijn we opnieuw de gedoodverfde degradatiekandidaat. Daar schrikken we zelf natuurlijk niet meer van. Feit is natuurlijk wel dat we een flinke jas uit hebben gedaan met het verlies van Mott. Dus ik verwacht zelf niet een stap naar voren te kunnen zetten. Opnieuw zijn de bovenste zes ploegen professioneel en de onderste vier semiprofessioneel. Reacties en tags @Kyrill Bedankt weer voor je reactie. Het is wel wachten op de promotie, maar Mott verliezen helpt niet. @delichris Jammer is een understatement ten opzichte van hoe ik het ervaarde. Wat een klote spel kan het af en toe zijn, maar zoals je ziet wordt het geld goed besteed. @Marius Ik had hem graag willen laten gaan bij promotie, dat had als een natuurlijk moment gevoeld. Maar het bestuur besloot anders. Ik kan in ieder geval investeren voor de lange termijn. @PJHoutman Championship Manager 2 is ook al lang geleden. Prachtige (en eenvoudigere) tijden waren dat @KayDeManaager Het zorgt wellicht voor wat langer bivakkeren in de Championship, maar wel met betere faciliteiten (ooit) promoveren. @Titan @keano77 @bas huijsmans @Kyrill @KayDeManaager @Marius @ElMarcos @Djurovski @MNie @delichris @19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Extrasportief zet je stappen en daar zal je ook sportief op termijn wel van gaan profiteren. Sportief is het wat afwachten. Ik vermoed niet dat je plots in de problemen zal komen maar opnieuw play-offs halen is misschien toch te veel verwacht na het vertrek van je sterspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Misschien moet je op de korte termijn een pas op de plaats maken maar voor de lange termijn gaat die je zeker profijt opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Oef dat is wel zuur zeg je ster speler zien te vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Wederom een mooi overzicht van al je spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Na een goed vorig seizoen met een zeer jammerlijk einde is de pagina alweer omgedraaid naar het nieuwe seizoen. Hopelijk kun je weer bovenin meedoen en nu wel de promotie afdwingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 december 2023 Auteur Share Geplaatst 18 december 2023 Voorbereiding We mochten met een vrij gunstige loting weer deelnemen aan de Viaplay Cup en ook nu gingen we verder na overwinning op Cove, Montrose en Stenhousemuir. De laatste twee uit de League 2. St. Johnstone was ook niet onaardig, maar Kilmarnock strafte ons af in de verlenging. Eerste seizoenshelft 2031/2032 Pfoeh, de gekleurde bolletjes geven geen reëel beeld van de werkelijkheid als je het mij vraagt. Het lijkt nog vrij rooskleurig en we staan bij een play-off plaats in de buurt. Dat mag een godswonder heten. Qua xG staan we momenteel 8e en dat gaat meer richting de werkelijkheid als je het mij vraagt. Het is namelijk een worsteling met tactiek en het veldspel. We hebben wat talent in de ploeg, maar die zijn pas 16 jaar oud en presteren dus niet elk week. Mott verbloemde qua doelpuntenproductie heel veel en er staat eigenlijk niet echt een redelijke spits klaar om dat om te vangen. Ferguson moet dat nu doen, maar dat is meer een middenvelder. Ik kan uit deze lijst zo drie overwinningen noemen die onverdiend waren met Dunfermline, Raith Rovers en Kilmarnock. Dan had de wereld er heel anders uitgezien. Vooral de overwinning tegen Dunfermline was een FM van kant, enige schot op doel was raak. Spoiler We gaan niet degraderen, maar ik heb dit seizoen eigenlijk al afgeschreven. Zoals hierboven gesteld leven we boven onze stand. Een reële weergave zou ons in het gat tussen Kilmarnock en Raith plaatsen. Ik heb daar eigenlijk ook gewoon vrede mee. In de play-offs hebben we niets te zoeken en het is echt toeleven naar de nieuwe jeugdinstroom. Ergens verwacht ik nog minimaal een jaar of twee, drie te blijven hangen. Ook nu stoppen we al het overgebleven geld van de clausule van Richards en de verkoop van Mott weer in de club met uitbreiding van beide accommodaties tot gevolg. De beste jeugdopleiding van de Championship hebben we nu sowieso. Het is wachten, wachten en ontwikkelen. Reacties en tags @Marius @19CH98Jullie verwoorden exact mijn gedachten. We ontwikkelen ons nu flink naast het veld om dat terug te zien op het veld vrees ik dat ik een aantal jeugdlichtingen geduld moet hebben. @Djurovski Ik ben in game natuurlijk nog verder, maar het is echt goals schrapen. Hij blijkt niet te vervangen. @delichris Thanks! @ElMarcos Ik verwacht echt pas op de plaatst te moeten maken. Ik zal aan het einde van het seizoen proberen het in perspectief te plaatsen, maar mijn beste spelers zitten echt mijlenver af van de beste spelers van de concurrenten. @Titan @keano77 @bas huijsmans @Kyrill @KayDeManaager @Marius @ElMarcos @Djurovski @MNie @delichris @19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Je blijft verrassen en dat is ook een mooi punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Het loopt een beetje zoals verwacht. Rationeel zou het dan ook gewoon wellicht het beste zijn om pas te promoveren als een talentvolle jeugdlichting het niveau heeft doen toenemen, tenzij je ondertussen toch 'per ongeluk' zou stijgen naar de Premiership. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Blijft goed gaan!! En fijn dat bestuur zoveel verzoeken heeft ingewiligd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Niet het seizoen waar wij op hoopte, maar wel wat je misschien zelf een beetje zag aankomen als ik het zo lees. Jonge spelers moeten rijpen. Dat kost tijd en het maakt je challenge ook mooi. Hopelijk staan er in het komende jaar of jaren een aantal jonge sterkhouders op die de ploeg bij de hand kunnen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Die stap naar achter wordt helaas gemaakt. Gelukkig is deze kleiner dan je zelf misschien wel verwachtte. Maar goed: Je doet nu een stap naar achteren om er 2 vooruit te doen. Komt allemaal goed dus, daar ben ik van overtuigd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 De resultaten vallen alleszins mee! Het zal mij benieuwen of Richards en Mott zich ook gaan bewijzen bij Brighton en Stoke City. Deze spelers ga je ook nooit terughalen mocht die optie er zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 december 2023 Auteur Share Geplaatst 18 december 2023 Tweede seizoenshelft Snel, sneller, snelst door naar de jeugdinstroom. Althans zo voelt het voor mij. Een enorm nadeel aan jeugdsaves wanneer het niet of niet naar je zin loopt. Je wilt alleen maar doorknallen om te kijken of er wat nieuw talent aan zit te komen. Er kwam in ieder geval geen directe opvolging voor Mott (of Richards) uit de instroom. Dus voorlopig blijven dit de geesten uit het verleden. Er werd natuurlijk wel gevoetbald en dat was zoals ik de eerste seizoenshelft al verwachtte niet best. We bleven wel tot het einde mee doen. Dat lag dan weer boven verwachting, maar het doelsaldo ten opzichte van voorgaande jaren zegt veel. Tot aan de laatste wedstrijd tegen Arbroath hadden we dus kan op play-offs. Ik was gewoon opgelucht dat het niet lukte, kunnen jullie nagaan hoe belabberd het spel was. Ik had er echt niets te zoeken gehad. Spoiler Ontwikkeling Het goede aan dit bestuur is dat ze de ontwikkeling totaal niet in de weg zitten. Geld op de bank vinden ze maar een vies idee en dus werden ook de laatste miljoenen van onze toptransfers in de club gestopt. 4,5m voor een update aan de trainingsfaciliteiten en jeugdcomplex. Er wordt doorgaans voor minder geïnvesteerd in onze competitie. Dit is echt onze reddingsboei op lange termijn aan het worden. Het niveau moet steeds verder omhoog en de instroom verbetert nog elk jaar. Spoiler Reacties en tags @delichris Paar stappen achteruit en we gaan er vanzelf weer wat vooruit. Het biedt hoop voor de toekomst, want als dit ons basisniveau blijkt.. Dan zijn we toch relatief dichtbij. @Marius Ik hoop na dit seizoen na twee jaar echt mee te doen. Volgend jaar wil ik verder bouwen, zodat ik ook enigszins spelers heb naast de eerste elf. @Kyrill Terechte constatering, die hebben mij nog niet veel nee verkocht. @ElMarcos De beloning is zo heerlijk als het wel lukt. Het gaat in fases natuurlijk, maar als ik hier jaren blijf hangen ben ik toekomstbestendiger voor het moment dat ik wel in de Premiership kom. Maar goed, eerst geduld en nog wat geduld. @19CH98 Dank voor het vertrouwen. Dat heb ik zelf ook hoor, uiteindelijk komt het vanzelf. Doordat ik in het begin relatief makkelijk door de piramide heen ging was het ook wel te verwachten ergens te stagneren. Prima dat het op dit niveau is. Langzaam verbeteren om hier (ooit) nooit meer terug te keren. @Cervantes Ik heb beide heren voor je opgezocht. Richards breekt tot nu toe in ieder geval niet door en is verhuurd aan Huddersfield in League 1. Hij heeft wel z´n contract bij Brighton met twee jaar verlengd. Mott is intussen (door een afkoopclausule) verkocht aan Sheffield Utd en die hebben hem dit jaar aan Crystal Palace verhuurd, zij spelen in de Championship. Richards en Mott staan in de spoiler. Spoiler @Titan @keano77 @bas huijsmans @Kyrill @KayDeManaager @Marius @ElMarcos @Djurovski @MNie @delichris @19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Maand maart was minder, verder gaat het prima. Knappe 6e plaats, met maar punt achter de nummers 4 en 5 geeindigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Opgelucht omdat je de play-offs gemist hebt ... het is eens wat anders, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Beter in optimale condities richting een hoger niveau! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Knap zesde geworden hoor. Eens zien wat je volgend jaar kan doen en dan structueel meedoen voor de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 december 2023 Auteur Share Geplaatst 19 december 2023 (bewerkt) Selectie De selectie gooien we weer eens op de grote hoop. Het was tenslotte een redelijk anoniem seizoen. Het enige goede is dat talenten als Kenney, Headrick en Brown flink wat minuten hebben gemaakt. Dat moet ook de basis worden de volgende seizoen. Ook in de volgende lichting zitten weer minstens drie spelers wiens basis al in de buurt komt van de huidige basisspelers. Costello als beste speler van de club weer de meeste wedstrijden. Ferguson als (tijdelijke) spits de meest goals met maar 15 en Kenny door z'n corners tot 12 assists gekomen. Het is mager dit jaar en hopellijk zien die cijfers er volgend jaar anders uit. Spoiler Jeugdinstroom De nieuwe jeugdinstroom kent al een debutant in de vorm van McAllister. Hij wordt mijn langverwachte spits. Hiernaast schuiven Coffey, Costello en Sandison door. Ze spelen alle drie op goed bezette posities, dus wellicht wordt dat wat omtrainen. Ik vind de AMC enorm overgewaardeerd in dit model vandaar dat Özyyldirim bleeft hangen. Richardson is vooral een renpaard en wordt daarom zo hoog ingeschat. Ik wil meer voetbal zien, dus die mag ook nog rijpen. Dit is dus het juiste overzicht met Millen, Innes en MacKinnon die sowieso doorschuiven. Uitgespeelde jeugdinstroom 2024 Jullie zien voor het eerst niemand meer op het overzicht van de jeugdinstroom van 2024 staan. Dat was ons eerste instroommoment en Kieran Kerr heeft er altijd voor gezorgd dat de lichting vertegenwoordigd bleek. Met zijn vertrek is het tijd om overzicht te creëren over de bijdrage van deze lichting aan de ontwikkeling van de club. Ik heb ze voor jullie op een rijtje gezet. Als eerste lichting leveren ze negen eerste elftal spelers af. De nood was hoog dan zijn dit dus geen gekke aantallen. Vier spelers hebben meerdere seizoen een bijdrage geleverd en twee hiervan zijn basisspelers geweest. Tayler was een jaar of twee eerste keeper en Kerr heeft eigenlijk overal voorin wel gespeeld. Kerr is dan ook bij uitstek de meeste belangrijke speler van deze lichting gebleken en hij leidt in alle categorieën. In de spolier vinden jullie zijn attributen. Spoiler Om terug te kijken naar het niveau van de spelers heb ik ook opgezocht waar ze momenteel spelen of onder contract staan. Er is één speler terug te vinden op het niveau waar deze save begonnen in de Lowland League, dat is Lewis Mercer. De rest speelt nog één of twee niveaus daaronder. Dat zegt dus alles over de kwaliteit en reputatie van deze groep. Zelfs Kerr met zijn ruime ervaring op een hoger niveau speelt in de East of Scotland Premier Division. Vooruitblik Een nieuw seizoen met eigenlijk één plan. Alle spelers vanuit de lichtingen 31 en 32 met talent zo veel mogelijk laten spelen. Het potentieel hiervan is hoger dan de rest van mijn spelers, omdat zij profijt hebben gehad van alle ontwikkelingen op de club. Ik wil, zonder te degraderen natuurlijk, hen zo veel mogelijk speeltijd geven. Het wordt echt een jaar investeren in deze twee lichtingen, om hopelijk het jaar daarna weer mee te doen om de play-offs en promotie af te dwingen. De resultaten zijn dus enigszins van ondergeschikt belang. Als ik maar vertrouwen put uit het veldspel en de ontwikkeling van spelers beschouw ik dit als een geslaagd seizoen. Voor de rest het traditionele beeld met de profclubs bovenin en de semiprofs onderaan. Na jaren van titelfavoriet spelen is Queen's Park eindelijk gepromoveerd en krijgen we Partick Thistle er voor terug. Van onderop komen Cove Rangers en Greenock weer eens kijken op dit niveau. Reacties en tags @Titan @keano77 @bas huijsmans @Kyrill @KayDeManaager @Marius @ElMarcos @Djurovski @MNie @delichris @19CH98 19 december 2023 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Prachtig overzicht, leuke post en update! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten