sennid Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik zou iedereen een eerlijke kans geven en opnieuw beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Opnieuw beginnen is de meest eerlijke optie en zal voor de leukste ontwikkelingen zorgen, maar dat zal voor jou wel weer veel werk zijn. Ik zou dan ook met beide opties oké zijn, ook al betekent dat dat mijn Edmundsson wellicht een hele matige speler wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 5 minuten geleden zei Urbeto: Opnieuw beginnen is de meest eerlijke optie en zal voor de leukste ontwikkelingen zorgen, maar dat zal voor jou wel weer veel werk zijn. Ik zou dan ook met beide opties oké zijn, ook al betekent dat dat mijn Edmundsson wellicht een hele matige speler wordt. Ik sta er hetzelfde in. Beide opties zou prima zijn, helemaal top dat het weer verder gaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik denk ook dat het het leukste is om opnieuw te beginnen en iedereen een gelijke kans te geven. Je bent ten slotte nog niet zo ver in het simuleren dat er heel veel voortgang verloren gaat. Natuurlijk is dit wel afhankelijk van hoeveel werk het jou oplevert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Aangezien we nog zo'n beetje aan het begin staan, zou ik volledig opnieuw beginnen. Wel het leukste voor iedereen om gewoon in potentie een goede speler te worden. Misschien zit hier ook wel een beetje eigen zorg in: Als speler van San Marino zou mijn PA vast niet hoog zijn. Met een nieuwe ronde zal ik vast meer geluk hebben. Zal je precies zien dat ik juist een van de hoogste PA's van iedereen had, omdat mijn speler er geen eens echt verkeerd uit zag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari 41 minuten geleden zei sennid: Ik zou iedereen een eerlijke kans geven en opnieuw beginnen 20 minuten geleden zei Urbeto: Opnieuw beginnen is de meest eerlijke optie en zal voor de leukste ontwikkelingen zorgen, maar dat zal voor jou wel weer veel werk zijn. Ik zou dan ook met beide opties oké zijn, ook al betekent dat dat mijn Edmundsson wellicht een hele matige speler wordt. 14 minuten geleden zei keano77: Ik sta er hetzelfde in. Beide opties zou prima zijn, helemaal top dat het weer verder gaat! 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik denk ook dat het het leukste is om opnieuw te beginnen en iedereen een gelijke kans te geven. Je bent ten slotte nog niet zo ver in het simuleren dat er heel veel voortgang verloren gaat. Natuurlijk is dit wel afhankelijk van hoeveel werk het jou oplevert. Ik ben het met jullie eens! Heel veel werk hoeft het niet op te leveren, ik hoef alleen even de potential abilities aan te passen en de seizoenen opnieuw te simuleren. Het voorgaande werk gaat dan verloren maar dat is dan maar eenmaal zo! Wat zouden jullie als PA aanhouden dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari Zojuist zei MisterX: Aangezien we nog zo'n beetje aan het begin staan, zou ik volledig opnieuw beginnen. Wel het leukste voor iedereen om gewoon in potentie een goede speler te worden. Misschien zit hier ook wel een beetje eigen zorg in: Als speler van San Marino zou mijn PA vast niet hoog zijn. Met een nieuwe ronde zal ik vast meer geluk hebben. Zal je precies zien dat ik juist een van de hoogste PA's van iedereen had, omdat mijn speler er geen eens echt verkeerd uit zag Jij had een PA van 119 Valt mee dus... Zou jij ook bovenstaande vraag kunnen beantwoorden? Welk PA zou jij aanhouden voor alle newgens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 5 minuten geleden zei De Raam: Ik ben het met jullie eens! Heel veel werk hoeft het niet op te leveren, ik hoef alleen even de potential abilities aan te passen en de seizoenen opnieuw te simuleren. Het voorgaande werk gaat dan verloren maar dat is dan maar eenmaal zo! Wat zouden jullie als PA aanhouden dan? 180? Het is wel leuk om hem vrij hoog te zetten zodat het echt aan ieders pad gaat liggen of 'ie slaagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 20 minuten geleden zei De Raam: Wat zouden jullie als PA aanhouden dan? Je voorstel van rond de 175 is wel prima. Daar heb ik niet veel op aan te merken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Opnieuw beginnen prima. Beetje wisselende (en onbekende) PAs vind ik juist wel geinig idee. Met dat misschien 150 tot 190 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari 1 minuut geleden zei Chiemel: Opnieuw beginnen prima. Beetje wisselende (en onbekende) PAs vind ik juist wel geinig idee. Met dat misschien 150 tot 190 ofzo. Dat was ook de bedoeling, ik had de range op 160-190 gezet, dat is een PA van -9,5 maar dat pakt ie dus niet. Ik moet een fixed PA opgeven om het te laten werken. Ik ga denk ik iedereen op 175 zetten en dan is het nog afwachten of iedereen dat potentieel gaat benutten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Wellicht kan je met een rad ofzo bepalen welke PA's iedereen krijgt? Dan kan het nog weer per speler verschillen. Een beetje variatie houdt het wel het leukste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Voor mij zeker geen probleem om te herstarten. Dat maakt het voor iedereen leuker om te volgen. Qua PA zou ik kiezen voor fixed PA, waarbij jij via een randomizer datzelfde PA gaat bepalen. Vb 1 deelnemer met 195 PA, 2 met 190, 3 met 185, ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Voor mij ook geen probleem met een herstart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Voor mij is herstart ook een prima optie om het net wat spannender te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari 53 minuten geleden zei Blom: Voor mij is herstart ook een prima optie om het net wat spannender te maken. Snap ik wel, jij zat al aan je potentieel van 44 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 3 uur geleden zei DemoN: Voor mij zeker geen probleem om te herstarten. Dat maakt het voor iedereen leuker om te volgen. Qua PA zou ik kiezen voor fixed PA, waarbij jij via een randomizer datzelfde PA gaat bepalen. Vb 1 deelnemer met 195 PA, 2 met 190, 3 met 185, ... Eens hiermee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Opnieuw heeft ook mijn voorkeur, zal zelf waarschijnlijk ook wel een hele lage PA hebben gehad 175 is wat mij betreft prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari Aangezien ik oorspronkelijk had gekozen voor een range van 160-190, ga ik de volgende verdeling aanhouden. Deze zal willekeurig aan de newgens toegewezen worden: 1x 190 2x 185 3x 180 5x 175 5x 170 4x 165 2x 160 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 1 uur geleden zei De Raam: Snap ik wel, jij zat al aan je potentieel van 44 Het is net alsof ze me kennen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Wel het leukste om opnieuw te beginnen dan. Volgens mij had ik in de eerste poging wel een wat hoger PA of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten