De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Ik heb mijn main-save in Ecuador met Independiente del Valle, een side-save die voortkomt uit de bèta met Sporting CP in Portugal maar toch is het nog niet genoeg! Naast het zelf spelen van games in Football Manager, vind ik het altijd leuk om simulaties te draaien om te zien wat er allemaal gebeurd in onze geliefde virtuele wereld. Soms experimenteer ik met selectieregels om te kijken of dat iets aan het land verandert, zoals de transfers die gedaan worden of hoeveel talent er dan opgeleid wordt. Soms maak ik een speler aan in de editor om te kijken hoe zijn carrière verloopt over meerdere saves. De mogelijkheden zijn hierin eindeloos. Nu wil ik mijn drang naar simulaties delen met jullie door een Sign-Up te organiseren. Normaliter worden spelers aangemaakt in de editor en kunnen we meteen aan de slag. Ik wilde het dit keer iets anders doen. Ik ga namelijk diegenen die zich aanmelden aanmaken als newgens! We hebben hierdoor minder zaken in de hand en daardoor wordt het hopelijk allemaal iets toevalliger. Om te voorkomen dat ik héél veel werk krijg met de updates, wil ik een maximum van vijftien deelnemers aanhouden. Daarbij geldt; wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Graag zou ik willen dat jullie onderstaande lijstje aanhouden bij de aanmelding. Velden die leeg gelaten worden, zullen willekeurig worden aangevuld door het spel. Onderaan de update - in de spoiler - kun je de opties terugvinden die je mag invullen omdat niet alles mogelijk is dus kijk daar even naar. Je mag een voorkeurspositie opgeven maar de posities van Verdedigende Middenvelder, Rechter Wingback en Linker Wingback zijn bijvoorbeeld niet mogelijk! Dan kun je dus kiezen voor een Centrale Middenvelder en dan hopen we maar dat FM de DM positie aan zijn profiel toevoegt. Voornaam: Moet ingevuld (houd het netjes) Achternaam: Moet ingevuld (houd het netjes) Bijnaam: Optioneel / overschrijft voor en achternaam (Ronaldo, Ronaldinho, etc.) Geboortedatum: Moet ingevuld / dd-mm-jjjj / geboortejaar bepaalt in welke intake jouw speler komt (2008 = eerste intake, 2009 = tweede intake, etc.) (opties in spoiler) Nationaliteit: Moet ingevuld Geboorteplaats: Optioneel Etniciteit: Optioneel (opties in spoiler) Huidskleur: Optioneel (opties in spoiler) Haarkleur: Optioneel (opties in spoiler) Favoriete Team: Optioneel Lengte in cm: Optioneel Gewicht in kg: Optioneel Favoriete been: Optioneel (opties in spoiler) Voorkeurspositie: Optioneel / DM, DMR en DML niet mogelijk (opties in spoiler) Favoriete Rugnummer: Optioneel Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Moet ingevuld (bij deze club kom jij in de intake die jij gekozen hebt aan de hand van jouw geboortejaar) Spoiler Birth Years 2008 = First season intake 2009 = Second season intake 2010 = Third season intake 2011 = Fourth season intake Ethnicity Unknown/random = -1 Northern europe = 0 Mediterrean/hispanic = 1 North african/middle eastern = 2, African/caribbean = 3, Asian = 4, South east asian = 5, Pacific islander = 6, Native american = 7, Native australian = 8, Mixed race white/black = 9 East asian = 10 Skin tone A value of 1-20, with 1 being the lightest and 20 being the darkest. Hair colour Unknown/random = 0, Blond = 1, Light brown = 2, Dark brown = 3, Red = 4, Black = 5, Grey = 6, Bald = 7 Preferred Foot Right only = 0, Left only = 1, Right preferred = 2, Left preferred = 3, Both = 4 Positions Must be one of the following: GOALKEEPER, DEFENDER_LEFT_SIDE, DEFENDER_RIGHT_SIDE, DEFENDER_CENTRAL, MIDFIELDER_LEFT_SIDE, MIDFIELDER_RIGHT_SIDE, MIDFIELDER_CENTRAL, ATTACKING_MIDFIELDER_LEFT_SIDE, ATTACKING_MIDFIELDER_RIGHT_SIDE, ATTACKING_MIDFIELDER_CENTRAL, ATTACKER_CENTRAL En dan maar eens zien of iemand de Ballon d'Or kan winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Dutch Achternaam: Class Bijnaam: Geboortedatum: 2009 Nationaliteit: Nederlands Geboorteplaats: Zwolle Etniciteit: 0 Huidskleur: 5 Haarkleur: 3 Favoriete Team: Ajax Lengte in cm: 182 Gewicht in kg: 72 Favoriete been: 2 Voorkeurspositie: MIDFIELDER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 22 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: PEC Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Enrico Achternaam: Pallonedoro Bijnaam: Geboortedatum: 04-08-2009 Nationaliteit: Italiaan Geboorteplaats: Villacidro Etniciteit: 1 Huidskleur: 3 Haarkleur: 3 Favoriete Team: Ajax Lengte in cm: 183 Gewicht in kg: 73 Favoriete been: 4 Voorkeurspositie: AMR Favoriete Rugnummer: 14 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Cagliari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Voornaam: Barry Achternaam: Batsbak Geboortedatum: 10-02-2008 Nationaliteit: Japans Geboorteplaats: Tokio Lengte in cm: 1,87 Gewicht in kg: 78 Favoriete been: 4 Voorkeurspositie: MIDFIELDER_RIGHT_SIDE Favoriete Rugnummer: 33 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Feyenoord 14 november 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Stefano Achternaam: Demora Bijnaam: / Geboortedatum: 31-12-2008 Nationaliteit: Belg Geboorteplaats: Dendermonde Etniciteit: 0 Huidskleur: 12 Haarkleur: 5 Favoriete Team: Standard Luik Lengte in cm: 204 cm Gewicht in kg: 98 kg Favoriete been: 3 (left preferred) Voorkeurspositie: ATTACKER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 99 Current Ability: 78 Potential Ability: -95 Club: Lokeren-Temse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Ik doe graag mee. Zal hem later even invullen. Leuk initiatief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Nframa Achternaam: Odhiambo Geboortedatum: 28-08-2008 Nationaliteit: Engeland Geboorteplaats: Londen Lengte in cm: 1,92 Gewicht in kg: 81 Favoriete been: 3 Voorkeurspositie: DC Favoriete Rugnummer: 34 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Millwall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Voornaam: Christiaan Achternaam: Jeurissen Bijnaam: Geboortedatum: 25/10/2008 Nationaliteit: Nederlands Geboorteplaats: Kerkrade Etniciteit: -1 Huidskleur: 12 Haarkleur: Zwart Favoriete Team: Feyenoord Lengte in cm: 196 Gewicht in kg: 83 Favoriete been: Rechts Voorkeurspositie: Attacker Central Favoriete Rugnummer: 9 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Roda JC 14 november 2023 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Hannes Achternaam: Wolters Geboortedatum: 11-03-2008 Nationaliteit: Nederlands Geboorteplaats: Emmen Etniciteit: 0 Huidskleur: 8 Haarkleur: 2 Lengte in cm: 188 Gewicht in kg: 81 Favoriete been: 4 Voorkeurspositie: ATTACKER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 99 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 @bas huijsmans Jij hebt geen club ingevuld, graag nog even doen @chrisje1993 Ik kan slechts één positie invullen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 4 minuten geleden zei De Raam: @bas huijsmans Jij hebt geen club ingevuld, graag nog even doen @chrisje1993 Ik kan slechts één positie invullen! Oops, aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 6 minuten geleden zei De Raam: @bas huijsmans Jij hebt geen club ingevuld, graag nog even doen Ho sorry overheen gelezen. Staat er nu wel bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Gerrit Achternaam: Buitenveldert Bijnaam: Geboortedatum: 16-04-2009 Nationaliteit: Belg Geboorteplaats: Turnhout Etniciteit: Optioneel (opties in spoiler) Huidskleur: Optioneel (opties in spoiler) Haarkleur: Optioneel (opties in spoiler) Favoriete Team: Liverpool FC Lengte in cm: 171 Gewicht in kg: 64 Favoriete been: Links Voorkeurspositie: Rechtsbuiten Favoriete Rugnummer: Optioneel Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Lierse Kemperzonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Peter Achternaam: Mikasson Geboortedatum: 06-01-2011 Nationaliteit: Deen Geboorteplaats: Keulen (Duitsland) Etniciteit: 0 Huidskleur: 4 Haarkleur: 7 Lengte in cm: 191 Gewicht in kg: 120 Favoriete been: 1 Voorkeurspositie: ATTACKER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 10 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Middelfart BK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 Inmiddels zijn er 10 aanmeldingen, we hebben dus nog 5 plekken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Voornaam: Maksym Achternaam: Bogatyr Geboortedatum: 09-08-2009 Nationaliteit: Tsjech Geboorteplaats: Praag(Tsjechië) Etniciteit: 0 Huidskleur: 4 Haarkleur: 3 Favoriete team: Lyon Lengte in cm: 180 Gewicht in kg: 77 Favoriete been: 4 Voorkeurspositie: ATTACKING_MIDFIELDER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 10 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Odd Grenland 14 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Valentino Achternaam: Mazzola Geboortedatum: 26 Januari 2008 Nationaliteit: Italiaan Geboorteplaats: Cassano d'Adda (Italië) Etniciteit: 1 Huidskleur: 8 Haarkleur: 5 Favoriete Team: Torino Lengte in cm: 170 Gewicht in kg: 75 Favoriete been: 4 Voorkeurspositie: ATTACKING_MIDFIELDER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 10 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Torino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Voornaam: Marvin Achternaam: Obergini Bijnaam: / Geboortedatum: 29-10-2008 Nationaliteit: Nigeriaans Geboorteplaats: Abuja Etniciteit: African/caribbean = 3 Huidskleur: 19 Haarkleur: 1 Favoriete Team: Real Madrid Lengte in cm: 196 Gewicht in kg: 83 Favoriete been: 4 Voorkeurspositie: ATTACKER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 18 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Banik Ostrava 14 november 2023 bewerkt door JoonsterkeBE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Ik doe mee, vul m'n lijstje later vandaag in 🙂 edit: Voornaam: Mor Achternaam: Durette Geboortedatum: 27-05-2009 Nationaliteit: Bosnië Geboorteplaats: Sarajevo Etniciteit: 0 Huidskleur: 2 Haarkleur: 3 Favoriete Team: Željezničar Lengte in cm: 192 Gewicht in kg: 82 Favoriete been: 3 Voorkeurspositie: ATTACKER_CENTRAL Favoriete Rugnummer: 27 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Lokomotiva Zagreb 14 november 2023 bewerkt door Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Voornaam: Benjamin Achternaam: Kendricks Bijnaam: - Geboortedatum: 01-05-2008 Nationaliteit: Wales Geboorteplaats: Ulaanbaatar (Mongolië) Etniciteit: Asian = 4 Huidskleur: = 4 Haarkleur: Red = 4 Favoriete Team: Al-Hilal Lengte in cm: 160 Gewicht in kg: 120 Favoriete been: Both = 4 Voorkeurspositie: GOALKEEPER Favoriete Rugnummer: 69 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Wrexham A.F.C. Een mooie test voor mij. Het gaat dan vooral om de combi lengte/gewicht met positie . Uiterlijk allemaal met code 4 en natuurlijk de beste voetbalclub in het beste voetbal land als favoriet. 14 november 2023 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 Inschrijving gesloten! Nog even wachten op de lijstjes van @Urbeto en @Mordurette en dan kunnen we beginnen! @FMNOOB Ik kan helaas maar één nationaliteit opgeven.. Wellicht lukt het met de geboorteplaats maar daar ben ik niet zeker van! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Zojuist zei De Raam: @FMNOOB Ik kan helaas maar één nationaliteit opgeven.. Wellicht lukt het met de geboorteplaats maar daar ben ik niet zeker van! Dat is jammer. Doe dan gewoon Wales, maar de geboorteplaats in Mongolië. Ik pas mijn schema wel even aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Voornaam: Aros Achternaam: Bombaros Bijnaam: Geboortedatum: 11-11-‘11 Nationaliteit: Grieks Geboorteplaats: Karpathos Etniciteit: 1 Huidskleur: 14 Haarkleur: 4 Favoriete Team: Nottingham Forrest Lengte in cm: 184 cm Gewicht in kg: 90 kg Favoriete been: Voorkeurspositie: Attacking_midfielder_central Favoriete Rugnummer: 66 Current Ability: Iedereen krijgt een CA van 78 op het moment van Youth Intake Potential Ability: Iedereen krijgt een PA van -95 (160-190) Club: Cardiff City Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 54 minuten geleden zei De Raam: Inschrijving gesloten! Ik merk dat hier best nog wat animo voor is en aangezien we binnen twee uur al 15 aanmeldingen hadden, ga ik het maximum oprekken naar 20 deelnemers! De updates ga ik dan elke keer in tweeën splitsen. Dat betekent dat we nog 4 plekken open hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Oh! Dan doe ik mee! Zal het lijstje even invullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten