delichris Geplaatst 13 november 2023 Auteur Share Geplaatst 13 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 We blijven iedereen verbazen op dit moment. Wel moest ik een teambespreking houden. Er waren bepaalde spelers die vonden dat ik niet de kleedkamer achter me had. Goh waar hebben we dit eerder gezien. Ik heb met ze gesproken en iedereen lijkt dezelfde kant op te staan. Ik vind eerder als ik goede resultaten haal kunnen ze me niet ontslaan. Deze maand mogen wij onze goede start in de Champions League zien voort te zetten. We spelen thuis tegen Lazio Roma en Union Berlin. En in de Premier League spelen wij tegen West Ham United, Brenford en Burnley. Ook krijgen wij een domper te verwerken. Bruno is er voor een tijd eruit ivm een blessure. Blessure Bruno Fernandes Manchester United - Lazio Roma Champions League Manchester United - Union Berlin Champions League Oktober Stand Premier League Stand Champions League Manager van de maand Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Marius Ik had ook niet verwacht zo te winnen van PSG. Ik had ook nier verwacht dat Brentford zo goed zou gaan doen. @MNie Ik verwacht wel dat er een dip gaat komen. @19CH98 Ik heb nog niet alle ploegen gehad. Dus ik verwacht wel wat tegenstand. @Tim Windt Het was een mooie overwinning. @ElMarcos Ik heb niets te klagen op dit moment. @Vlonkie Ja en nu moeten wij dit zo lang mogelijk vol zien te houden. @Smikkelbeer @chrisje1993 @Badmuts @Djurovski @DemoN @Thymen @De Raam @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Je blijft maar winnen, al waren de tegenstander afgelopen maand misschien ook net iets minder sterk. Brentford heb je in ieder geval ook keurig op z'n plaats gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Brentford is - mede door jouw toedoen - nu ook afgehaakt en dus heb je een lekker gaatje aan kop, ga zo door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Lekker begonnen zeg! Moest even wat updates inhalen maar was het zeker waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Je blijft winnen bij Manchester, op deze manier komt er snel weer een kampioenschap naar de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Je knalt maar door, ik gok op minimaal 1 prijs dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Je begint alvast een kleine voorsprong te nemen op de landstitel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 We blijven het goed doen en dat had ik niet verwacht. We moeten wel waken voor gemakzucht. En Ik merk dat Varane in trek is vanuit de zandbak. Er is nog geen bod uitgebracht, maar de geruchten worden wel sterker. Zelf hoop ik dat hij verkocht wordt, want dan kan ik een nieuwe jongere centrale verdediger halen. Maar zover is het nog niet. Deze maand gaan we in de Champions League spelen tegen Union Berlin en PSG. In de Premier League gaan wel spelen tegen Fulham, Mancester City en Chelsea. In de League Cup is West Ham United onze tegenstander. Maar de vraag zal zijn. Is Manchester Rood of Blauw na deze maand? Union Berlin - Manchester United Champions League Manchester United - PSG Champions League Manchester United - Manchester City Premier League Chelsea - Manchester United Premier League November Stand Premier League Stand Champions League Loting League Cup Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Marius We hebben weinig zware tegenstanders gehad in de PL. @19CH98 Het seizoen is nog lang en er kan van alles gebeuren. @De Raam Dat was het zeker. @Tim Windt Ik zal niet snel spreken over een titel. @MNie Het zal mooi zijn om een prijs te pakken. @ElMarcos Ik spreek nog niet over een titel. Dat voelt niet fijn. @Vlonkie @Smikkelbeer @chrisje1993 @Badmuts @Djurovski @DemoN @Thymen @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Zowaar een nederlaag maar het gaatje wordt er niet kleiner door. Ondertussen domineer je in de CL dus je mag denk ik wel tevreden zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Gelukkig van die nederlaag zou je bijna zeggen. Anders was de spanning helemaal weg. Zelf zal je ongetwijfeld enorm blij geweest zijn met die zeges tegen City en PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Op de nederlaag tegen Chelsea na fluitend door november gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Zie ik hier nou een rood bolletje? Waar gaat dit mis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Je blijft heerlijk presteren de afgelopen maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Dit blijft heel goed gaan, ondanks het verlies wat er eerlijk gezegd ooit eens aan zat te komen sta je er gewoon geweldig voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Een nederlaag is voor jou toch wel een zeldzaamheid. Het houdt ook de spanning in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 Manchester is dus rood voorlopig. Maar we hebben onze eerste nederlaag te pakken. En we zijn door in de Champions League. Daar ben ik zelf wel blij mee. Nu nog PSG uit de Champions League zien te wippen. Dat is mogelijk als ik bewust van Lazio verlies. Maar wat ik belangrijker vind is de wedstrijd tegen Liverpool deze maand. Verder spelen wij in de Premier League nog tegen Brighton, Sheffield United, Wolves, Newcastle, Everton en West Ham United. In de League Cup spelen wij tegen Plymouth Argyle. Ik kan wel zeggen dat ik in de League Cup met veel jonge spelers uit de selectie speel. Zo blijven de meeste basisspelers lekker fit. Lazio Roma - Manchester United Champions League Manchester United - LiverpoolPremier League December Stand Premier League Stand Champions League Loting Champions League Loting League Cup Individuele prijzen Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @19CH98 We zijn dus te verslaan. In de CL gaat het gewoon voor ons heel goed en daar ben ik tevreden over. @Marius Ik wist dat die nederlaag er aan zat te komen. Maar we hebben wel mooie zeges verder geboekt. @De Raam Het was op de nederlaag een goede maand voor ons. @MNie Klopt. Ik durf het niet te zeggen. @Djurovski Voor dit moment heb ik niets te klagen. @Tim Windt Het was ook wachten op de eerste nederlaag. Hopelijk volgen er niet meer. @ElMarcos Ik haar verliezen, maar wie niet. Ik hoop dat wij niet teveel punten gaan verspelen. @Vlonkie @Smikkelbeer @chrisje1993 @Badmuts @DemoN @Thymen @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Een hele drukke maand en misschien wel daardoor dat op het eind de tank een beetje leeg lijkt. Desondanks ben je nog steeds koploper en wanneer Liverpool en Manchester City hun onderlinge duel gelijk zouden spelen blijf je dat ook nog wel even. Hoe dan ook heb je nog steeds alles in eigen handen om er een droomseizoen van te maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Door de drukke maand hier en daar wat puntjes laten liggen waardoor het weer spannend wordt, voor de competitie leuk, voor de club wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Ga je alle prijzen al pakken in seizoen 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Drukke maand gehad. Dit zal zich ook wel vertaald hebben in de resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Zeer drukke maand, maar uiteindelijk ben je ze wel goed doorgekomen. Bovenin is het wel spannend. In de CL krijg je een behoorlijk vervelende tegenstander. Dat had wellicht makkelijker gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Relatief veel puntverlies voor jou doen. Maar je staat er nog altijd meer dan prima voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Je gaat fantastisch! Je bent goed op weg om Manchester weer rood te kleuren (zoals het hoort!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Even bijgelezen, je doet het echt super goed zeg. Heerlijk hoe je PSG 2x verslaat en Arsenal met 6-0, wauuw... Ik ontvang graag een tag. Jammer van nederlagen tegen Chelsea en Liverpool, als je zo doorgaat zie ik je heel snel, heel veel prijzen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Je prestaties zijn goed en je ligt op koers voor meerdere prijzen. Toch is het ook leuk om te zien dat er nu nog wel een bepaalde vorm van spanning is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten