Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Manchester is red

delichris

Aanbevolen berichten

65448b9112297-mannchesterunitedbannerfm2

Seizoen 2023 - 2024

Eindelijk kan ik gaan updaten met FM24. Ik zit op dit moment in september, maar gelukkig heb ik weekend en kan ik veel spelen. Manchester United moet terug naar de top en ik zal zien hoe lang het gaat duren. Ik wilde geen spelers halen, maar toch heb ik er één gehaald en ook meteen weer terugverhuurd. Het gaat om Federico Redondo. Hij komt over van Argentinos Juniors en is een middenvelder. We betalen maar 5,5 miljoen. En zoals ik al zei hij is meteen terugverhuurd. De andere transfers behandel ik niet, want die zijn algemeen bekend. Willen jullie screens laat me het even weten.

Wat betreft de uitgaande transfers. Dit zijn echt een heleboel. Ik weet serieus niet meer wie ik wel zelf deed en welke niet. Donny van de Beek heb ik verhuurd aan Juventus. Hij kan zo meer speelminuten krijgen dan bij mij. Verder zijn er meer spelers verhuurd dan verkocht. 

Ik heb ook een criticaster aangetrokken. Roy Keane wordt mijn derde assistent. Hij kent de club en nu kan hij mij helpen verder te komen met United. Misschien dat ik in de toekomst afscheid neem van andere stafleden, maar dat ga ik lopende het seizoen wel bekijken.

Ik ga net als met FM23 spelen met 4-2-3-1. Ik acht dit een sterke formatie voor mijn selectie. En ik houd van aanvallend voetbal en dat wil ik ook uitstralen naar de fans toe. Er zijn ook lotingen geweest voor de League Cup en de Champions League. In de League Cup gaan we spelen tegen Derby County. In de Champions League zijn we gekoppeld aan PSG, Lazio en Union Berlin. Er liggen dus kansen in Europa.

Aanstelling nieuwe manager

654e58811c3f3-aanstelling.png

654e58928c076-welkom1.png

Introductie

654e58a1a6501-introductie.png

Nieuwe assistent

654e58b4873cf-roykeaneassistent.png

Doelstellingen

654e58c5874f5-doelstellingen.png

Uitgaande transfers

654e58fee829f-uitgaandetransfers1.png

654e58eccec62-uitgaandetransfers2.png

Inkomende transfers

654e5913d9c8a-inkomendetransfers.png

Spoiler

654e5926d188b-redondo1.png

Selectie Manchester United

654e593878a0f-selectie1.png

654e594b35fba-selectie2.png

Taktiek

Dit is niet mijn beste elf.

654e5973507d2-taktiek.png

Loting League Cup

654e596104967-lotingleaguecup.png

Loting Champions League

654e5990bfa6f-lotingcl.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Het waren ook maar 10 maanden.

@Djurovski Dankje.

@MNie Lang leve wiki.

@ElMarcos Ja zo leer je ook nog eens wat.

@Vlonkie @DemoN @Thymen @Tim Windt @chrisje1993  @De Raam @19CH98 @Smikkelbeer @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

We gaan beginnen aan het seizoen. De planning van de voorbereiding was al gedaan door Erik. Ik laat de voorbereiding over aan Steve, Mitchell en Roy, Ik heb belangrijkere zaken te doen. We spelen uit tegen Schalke, Port Vale, Leyton Orient, Sheffield Wednesday, Plymouth Argyle. Daarna spelen wij thuis tegen PSG en gaan we nog een uitwedstrijd spelen tegen Stade Rennais. 

Na onze voorbereiding begint de Premier League. We beginnen met een uitwedstrijd naar Tottenham, daarna hebben wij een thuiswedstrijd tegen Arsenal. Eindelijk mijn debuut voor een vol Old Trafford. We sluiten de maand af tegen met een thuiswedstrijd tegen Aston Villa.

Voorbereiding

654f3686cdd85-voorbereiding.png

Tottenham Hotspurs - Manchester United Premier League

654f3698d0ff9-spursunited.png

Manchester United - Arsenal Premier League

654f36b3b5b5a-unitedarsenal.png

Augustus

654f36c5c8d8f-augustus.png

Stand Premier League

654f36dad7db2-stand.png

Financien

654f371f39b73-financien.png

Overzicht manager

654f37342d314-overzicht.png

@Djurovski Veel transfers waren niet door mij gedaan. Helaas is de loting voor de FA Cup voor ons pas in december volgens mij. Ik ben ook benieuwd waar we staan in de CL.

@Marius Ik ben tevreden over de transfers. We hebben een sterke selectie en mijn doelstellingen zijn top 4. Kwartfinale CL en ver komen in de bekers.

@MNie Ik heb zeker een mooie selectie. Alleen niet alle spelers zijn door mij gehaald. Ik hoop dat ik wel wat succes heb, maar niet meteen massaal. 

@ElMarcos @Vlonkie @DemoN @Thymen @Tim Windt @chrisje1993  @De Raam @19CH98 @Smikkelbeer @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Is dit de start die ik wenste? Ja. Is dit de start die ik hoopte? Ja. Is dit de start die ik had verwacht? Nee. We vinden heel gemakkelijk het net en de verdediging staat nu ook erg goed. Ik hoop dat we dit nog even volhouden omdat het een lang seizoen gaat worden en ik verwacht dat mijn team een dip gaat krijgen. Wanneer dit is weet ik nu nog niet.

We gaan een zware wedstrijd spelen in de Champions League. We moeten uit naar PSG en mijn verdediging moet vol aan de bak door een ene Mbappé. In de League Cup spelen wij een uitwedstrijd tegen Derby County. En in de Premier League spelen wij tegen Luton Town, Crystal Palace, Nottingham Forest en Bournemouth.

PSG - Manchester United Champions League

6550b46bcfc11-psgunitedcl.png

September

6550b476b2b68-september.png

Stand Premier League

6550b48ba9367-standpl.png

Stand Champions League

6550b49922743-standcl.png

Individuele prijzen

6550b4aeee7e7-spelervandemaand.png

6550b4bdb4698-managervandemaand.png

Loting League Cup

6550b4d0d7502-lotingleaguecup.png

Financien

6550b4e23df3f-financien.png

Overzicht manager

6550b4ef6a356-overzicht.png

@MNie Ik had het niet door dromen dat wij zo'n start hadden.

@Marius Ik had zeker deze start nooit verwacht. We spelen op dit moment geweldig voetbal en dat is te zien aan de resultaten.

@Smikkelbeer Het geeft zeker vertrouwen voor de rest van het seizoen.

@chrisje1993 Deze start had denk ik niemand verwacht.

@Vlonkie Dat was het zeker.

@Badmuts De aanval is heel erg in vorm. Gelukkig scoort Rasmus hier wel aardig.

@19CH98 Zeker zeker.

@Tim Windt Ik had nooit verwacht zulke resultaten te gaan behalen.

@Djurovski Dat was het zeker.

@ElMarcos @DemoN @Thymen @De Raam @keano77 @KayDeManaager @Satioz

Link naar opmerking
Deel via andere websites