Marius Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Dat David Moyes op een blauwe maandag nog trainer was bij United was ik eerlijk gezegd al stilletjes vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Leuke updates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Goed stuk weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Zeer mooie updates over de geschiedenis van deze roemrijke club! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november 2023 Auteur Share Geplaatst 10 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 Eindelijk kan ik gaan updaten met FM24. Ik zit op dit moment in september, maar gelukkig heb ik weekend en kan ik veel spelen. Manchester United moet terug naar de top en ik zal zien hoe lang het gaat duren. Ik wilde geen spelers halen, maar toch heb ik er één gehaald en ook meteen weer terugverhuurd. Het gaat om Federico Redondo. Hij komt over van Argentinos Juniors en is een middenvelder. We betalen maar 5,5 miljoen. En zoals ik al zei hij is meteen terugverhuurd. De andere transfers behandel ik niet, want die zijn algemeen bekend. Willen jullie screens laat me het even weten. Wat betreft de uitgaande transfers. Dit zijn echt een heleboel. Ik weet serieus niet meer wie ik wel zelf deed en welke niet. Donny van de Beek heb ik verhuurd aan Juventus. Hij kan zo meer speelminuten krijgen dan bij mij. Verder zijn er meer spelers verhuurd dan verkocht. Ik heb ook een criticaster aangetrokken. Roy Keane wordt mijn derde assistent. Hij kent de club en nu kan hij mij helpen verder te komen met United. Misschien dat ik in de toekomst afscheid neem van andere stafleden, maar dat ga ik lopende het seizoen wel bekijken. Ik ga net als met FM23 spelen met 4-2-3-1. Ik acht dit een sterke formatie voor mijn selectie. En ik houd van aanvallend voetbal en dat wil ik ook uitstralen naar de fans toe. Er zijn ook lotingen geweest voor de League Cup en de Champions League. In de League Cup gaan we spelen tegen Derby County. In de Champions League zijn we gekoppeld aan PSG, Lazio en Union Berlin. Er liggen dus kansen in Europa. Aanstelling nieuwe manager Introductie Nieuwe assistent Doelstellingen Uitgaande transfers Inkomende transfers Spoiler Selectie Manchester United Taktiek Dit is niet mijn beste elf. Loting League Cup Loting Champions League Antwoorden op posts van users @Marius Het waren ook maar 10 maanden. @Djurovski Dankje. @MNie Lang leve wiki. @ElMarcos Ja zo leer je ook nog eens wat. @Vlonkie @DemoN @Thymen @Tim Windt @chrisje1993 @De Raam @19CH98 @Smikkelbeer @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Dat zijn heel wart uitgaande transfers idd. Waarvan Emeran niet door jou is gedaan iig. Leuke tactiek. In de FA cup mag je geen problemen verwachten. In de CL best een zware loting. Waar doorgaan niet zo maar vast ligt gezien de tegenstanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Na al die uitgaande transfers blijft er toch een mooie selectie staan als je 't mij vraagt. De loting voor de CL moet zeker kansen bieden. Wat zijn de ambities dit jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Het blijft een mooi selectie die je tot je beschikking hebt en ik verwacht al vrij snel succes van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 november 2023 Auteur Share Geplaatst 11 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 We gaan beginnen aan het seizoen. De planning van de voorbereiding was al gedaan door Erik. Ik laat de voorbereiding over aan Steve, Mitchell en Roy, Ik heb belangrijkere zaken te doen. We spelen uit tegen Schalke, Port Vale, Leyton Orient, Sheffield Wednesday, Plymouth Argyle. Daarna spelen wij thuis tegen PSG en gaan we nog een uitwedstrijd spelen tegen Stade Rennais. Na onze voorbereiding begint de Premier League. We beginnen met een uitwedstrijd naar Tottenham, daarna hebben wij een thuiswedstrijd tegen Arsenal. Eindelijk mijn debuut voor een vol Old Trafford. We sluiten de maand af tegen met een thuiswedstrijd tegen Aston Villa. Voorbereiding Tottenham Hotspurs - Manchester United Premier League Manchester United - Arsenal Premier League Augustus Stand Premier League Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @Djurovski Veel transfers waren niet door mij gedaan. Helaas is de loting voor de FA Cup voor ons pas in december volgens mij. Ik ben ook benieuwd waar we staan in de CL. @Marius Ik ben tevreden over de transfers. We hebben een sterke selectie en mijn doelstellingen zijn top 4. Kwartfinale CL en ver komen in de bekers. @MNie Ik heb zeker een mooie selectie. Alleen niet alle spelers zijn door mij gehaald. Ik hoop dat ik wel wat succes heb, maar niet meteen massaal. @ElMarcos @Vlonkie @DemoN @Thymen @Tim Windt @chrisje1993 @De Raam @19CH98 @Smikkelbeer @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Wat een geweldige start! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Wat een verschroeiende start! Dit had niemand verwacht denk ik, zelfs jijzelf niet denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Wat een heerlijke start, dat geeft vertrouwen voor de rest van het seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Je bent echt heerlijk gestart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Overtuigend begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Verdedigend kan het wat mij betreft nog een standje beter. Veel tegentoelpinten zeg! Maar aanvallend loopt het nu al heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Je kan slechter beginnen aan een seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Goede voorbereiding en vervolgens als een raket begonnen in de competitie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Wat een start zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 november 2023 Auteur Share Geplaatst 12 november 2023 Seizoen 2023 - 2024 Is dit de start die ik wenste? Ja. Is dit de start die ik hoopte? Ja. Is dit de start die ik had verwacht? Nee. We vinden heel gemakkelijk het net en de verdediging staat nu ook erg goed. Ik hoop dat we dit nog even volhouden omdat het een lang seizoen gaat worden en ik verwacht dat mijn team een dip gaat krijgen. Wanneer dit is weet ik nu nog niet. We gaan een zware wedstrijd spelen in de Champions League. We moeten uit naar PSG en mijn verdediging moet vol aan de bak door een ene Mbappé. In de League Cup spelen wij een uitwedstrijd tegen Derby County. En in de Premier League spelen wij tegen Luton Town, Crystal Palace, Nottingham Forest en Bournemouth. PSG - Manchester United Champions League September Stand Premier League Stand Champions League Individuele prijzen Loting League Cup Financien Overzicht manager Antwoorden op posts van users @MNie Ik had het niet door dromen dat wij zo'n start hadden. @Marius Ik had zeker deze start nooit verwacht. We spelen op dit moment geweldig voetbal en dat is te zien aan de resultaten. @Smikkelbeer Het geeft zeker vertrouwen voor de rest van het seizoen. @chrisje1993 Deze start had denk ik niemand verwacht. @Vlonkie Dat was het zeker. @Badmuts De aanval is heel erg in vorm. Gelukkig scoort Rasmus hier wel aardig. @19CH98 Zeker zeker. @Tim Windt Ik had nooit verwacht zulke resultaten te gaan behalen. @Djurovski Dat was het zeker. @ElMarcos @DemoN @Thymen @De Raam @keano77 @KayDeManaager @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Wat blijf je lekker bezig zeg! Die overwinning op PSG is bijna niet te vatten. Dat is toch wel heel erg sterk uithalen! Ook in eigen land zal de concurrentie onder de indruk zijn. Verrassende nummer twee trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Zo ga je in sneltreinvaart op weg naar succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Met Brentford heb je een verrassende concurrent zo vroeg in het seizoen. Daarachter is al een eerste gaatje ontstaan dus je blijft lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Dit blijft fantastisch gaan. 3-0 winnen van PSG is niet niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Zo, je bent direct sterk begonnen aan het seizoen zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Zeer sterke start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten