Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei Kyrill:

Voetbal en blessures,is net zo natuurlijk als water en een kraan,moet je maar voor zorgen je meerdere goede en belangrijke spelers hebt.

Zijn vervanger binnen het team (nog geen transferperiode geweest) ligt er ondertussen voor 2 maanden uit :5

In de zelfde wedstrijd raakte mijn keeper geblesseerd. Die ligt er 6-7 weken uit. Daar gaat mijn scorende keeper. Zijn vervanger was de scorende keeper van het vorige seizoen. Die raakt vervolgens ook in diezelfde wedstrijd geblesseerd :5

En ik heb te maken met amateurcontracten, dus iedere transferperiode vertrekken weer de helft van mijn basisspelers die ik dan weer moet zien aan te vullen met nieuwe spelers :5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MisterX:

Zijn vervanger binnen het team (nog geen transferperiode geweest) ligt er ondertussen voor 2 maanden uit :5

In de zelfde wedstrijd raakte mijn keeper geblesseerd. Die ligt er 6-7 weken uit. Daar gaat mijn scorende keeper. Zijn vervanger was de scorende keeper van het vorige seizoen. Die raakt vervolgens ook in diezelfde wedstrijd geblesseerd :5

En ik heb te maken met amateurcontracten, dus iedere transferperiode vertrekken weer de helft van mijn basisspelers die ik dan weer moet zien aan te vullen met nieuwe spelers :5

Wat kut zeg balen gek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende blessure: Mijn aanvallende middenvelder die in geval van nood als left winger kan spelen (de positie waarop mijn nummer 1 en 2 keus al geblesseerd zijn) is het volgende slachtoffer :cab:

Ondertussen speelt mijn linksback maar als winger :sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nieuwe spits scoort er 20 in 10 wedstrijden. Ondanks dat hij de helft van de competitie heeft gemist, zit ie op een streak om topscorer van de divisie te worden :-D
In de competitie is het al 19 in 8 wedstrijden. In 2 bekerwedstrijden staat hij dus 'maar' op 1. 

Oh, en mijn keeper staat ook nog steeds in de top 10 lijst van topscorers van het seizoen. We zitten op 23 van de 33 wedstrijden... En dan is hij ook nog weken geblesseerd geweest :-D

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7eb79fd36ea565f0b1dbbc7e0b6d343b.png

In combinatie met deze skin:

image.thumb.png.4b6a689f57b09b0adc291b320ce1f507.png

Even een laatste FM avontuur. Hopelijk blijft deze wel hangen. Met statistieken werken, op basis van een attributeless skin, met Harrogate, een nietszeggende laagvlieger in de League Two.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei neva:

Even een laatste FM avontuur. Hopelijk blijft deze wel hangen. Met statistieken werken, op basis van een attributeless skin, met Harrogate, een nietszeggende laagvlieger in de League Two.

Succes. Ben benieuwd naar je ervaringen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei neva:

Vet dat je dit aangaat :) Wil je me op de hoogte houden van je vorderingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan mij bij het volgende helpen:

• Ik heb geen tweede team of jeugdteam. Reserves moet ik fit houden via oefenwedstrijden.
  • Ik heb geen behoefte om de oefenwedstrijden zelf te spelen. Dat wil ik dus overlaten aan mijn assistent manager. Dat heb ik dus via verantwoordelijkheden overgedragen aan de assistent-manager.
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn assistent-manager niet de beste spelers selecteert die al wedstrijdfit zijn, maar juist de reserves, zodat ze fit blijven tijdens oefenwedstrijden? 

Ik ben bang dat ik dit niet kan beïnvloeden, al lijkt het er wel op dat als ik alvast een opstelling maak, dat de assistent manager die gebruikt tijdens de oefenwedstrijd.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ElPrincipito:

Mannen, 

Ik krijg een nieuw stadion, echter staat deze status al bijna 2 jaar weergegeven. En nu? 

Schermafbeelding2024-10-26om10_12_27.thumb.png.6ee015a84d68c5da490360c8085d3bee.png

In mijn game met een club uit San Marino had ik 20 jaar lang dat het bestuur alles af wees. Of anders was het wel de overheid... Gevolg was dat ik als meervoudig CL winnaar speelde in een stadion met 350 man :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Wie kan mij bij het volgende helpen:

• Ik heb geen tweede team of jeugdteam. Reserves moet ik fit houden via oefenwedstrijden.
  • Ik heb geen behoefte om de oefenwedstrijden zelf te spelen. Dat wil ik dus overlaten aan mijn assistent manager. Dat heb ik dus via verantwoordelijkheden overgedragen aan de assistent-manager.
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn assistent-manager niet de beste spelers selecteert die al wedstrijdfit zijn, maar juist de reserves, zodat ze fit blijven tijdens oefenwedstrijden? 

Ik ben bang dat ik dit niet kan beïnvloeden, al lijkt het er wel op dat als ik alvast een opstelling maak, dat de assistent manager die gebruikt tijdens de oefenwedstrijd.

Heb je een skin met de instant result knop? Dan kan je wel de juiste opstelling maken maar simuleert FM de wedstrijd. Hoef je hem niet zelf helemaal te spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Mordurette:

Heb je een skin met de instant result knop? Dan kan je wel de juiste opstelling maken maar simuleert FM de wedstrijd. Hoef je hem niet zelf helemaal te spelen. 

Eigenlijk wil ik helemaal geen aan de aandacht schenken aan oefenwedstrijden. Dus dat de assistent dit allemaal automatisch doet en dat ik geen opstelling hoef te maken. Net zoals ik normaal totaal geen aandacht zou schenken aan wedstrijden van 2e of jeugdteam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trouwens, samen met m'n collega, weer een nieuwe challenge begonnen nadat we beide de alternatieve KKD challenge afgerond hadden (hij met Groningen in 2031 en ik met Willem II in 2032). 

We zijn gestart in Portugal met Boavista en mogen enkel spelers aantrekken zonder een transfersom te betalen. Concreet mogen we dus alleen transfervrije spelers halen of spelers op huurbasis zonder maandelijkse vergoeding. Het salaris mag wel betaald worden. We hebben de transfers in de eerste window uitgeschakeld omdat Boavista zelf ook een transferban heeft t/m 31 december. 

Doel is om wederom de Champions League te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt het aan mij of kun je in FM24 veel makkelijker trainingscursussen halen?

Ik ben begonnen met geen diploma's en zonder reputatie. In december 2023 ben ik terecht gekomen bij mijn huidige club. Ik mag ondertussen al op voor mijn Continentale A-licentie. De 5 daarvoor heb ik allemaal al weten te halen. Volgens mij hoef ik daarna alleen nog voor de Continentale Pro-Licentie en dan heb ik ze allemaal.

In andere games was het altijd een enorm bedelproces en was ik blij als ik na 2 jaar überhaupt een trainingsdiploma mocht gaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.6155a99cdb308407d3c1758186ea2033.png

Wat een spits is dit toch _O_

Kwam halverwege het jaar. Vanaf dat moment scoorde hij gewoon gemiddeld 2x per wedstrijd. 22 officiële wedstrijden, 44 doelpunten _O_ Ondanks dat hij dus maar de helft van de wedstrijden kon spelen, is hij onbedreigd topscorer van de divisie geworden. 

En daarbij komen trouwens nog 21 doelpunten in 7 oefenwedstrijden waarin hij vaak geen eens een hele speelde en soms zelfs pas als invaller ingebracht werd :cheer:

Hij is ook nog maar 18 jaar. Ik ben alleen wel bang dat hij binnenkort opgepikt gaat worden door een ander team. En met amateurcontracten kan ik daar helaas weinig aan doen... 

image.png

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites