Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei neva:

Goh, supernetjes. Bedankt!

De youth rating blijft overigens al 20 jaar lang op 56 steken. Lijkt een cap op te zitten dus

Veel beter dan dit zal het waarschijnlijk niet worden en nog steeds is elke goede San Marinees ook nog een halve Italiaan. Dan weet je het wel

c5bba5d3c7450a02dce4f6dc19d4db95.png

Maar goed, de voorbereidingen voor mijn FM 25 save zijn al in volle gang (met nationale team)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thomassje123:

De youth rating blijft overigens al 20 jaar lang op 56 steken. Lijkt een cap op te zitten dus

Veel beter dan dit zal het waarschijnlijk niet worden en nog steeds is elke goede San Marinees ook nog een halve Italiaan. Dan weet je het wel

c5bba5d3c7450a02dce4f6dc19d4db95.png

Maar goed, de voorbereidingen voor mijn FM 25 save zijn al in volle gang (met nationale team)

:<:<

Heel veel zin in om te volgen, ben erg nieuwsgierig wat je op Malta kan bewerkstelligen omdat je daar wel kan naturaliseren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Mordurette:

Heel veel zin in om te volgen, ben erg nieuwsgierig wat je op Malta kan bewerkstelligen omdat je daar wel kan naturaliseren. 

En geen dubbele nationaliteiten (San Marinees/Italiaans)

Heb er ook enorm veel zin in maar nu is nog niet het juiste moment om die te starten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-6-2024 om 08:24 zei SantiagoMunez:

@Maurice'Heb je veel tactische wijzigingen doorgevoerd na de promotie vanuit het Championship? Ik heb net zelf dezelfde stap omhoog gezet met Portsmouth, vandaar de vraag. 

In de League 2, League 1 en Championship heb ik niet veel gewijzigd, kon altijd wel goed bovenin meedraaien namelijk.

In de Premier League ben ik wel iets meer verdedigend gaan spelen (backs op 'O' bijvoobeeld). Vandaar dat ik 12e en 11e ben geëindigd.

Dit jaar weer een stuk aanvallender en dat schijnt het goed te doen. Ook wel wat betere spelers natuurlijk dan in mijn eerste twee jaar PL. Enige nadeel is dat ik wel te veel tegengoals heb, vandaar ook een DS van maar +18. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DkokoKhan_Inbox-41.thumb.png.c985b97981e2fdc7c43b53ffc9fee5d1.png

Hupsakee, deze is ook binnen. Nog geen idee of ik bij deze club wil blijven. Financieel is het minder mooi dan verwacht, want ze hebben veel leningen uitstaan. Kan nu solliciteren bij Valencia, maar die spelen geen CL volgend seizoen of moet ik wachten op het EK en hopen dat de trainerscarrousel dan in werking komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft wel raar dat een goeie tactiek opeens geen meerwaarde meer heeft. Ik weet ook wel dat beweert wordt dat je teamspirit hoog moet houden, maar als je niet wint, kan je moeilijk daaraan werken. Nieuwe tactiek dan maar..? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Kom maar door met je basisopstelling hoor. Ajax-games altijd pluspunten natuurlijk. Jetten al debuut gemaakt?

Ik rouleer echt heel veel, dus een vaste 11 heb ik niet echt :D Maar dit was net m'n line-up tegen Real Sociedad in de CL. Is ook de vaste kern. De rest vul ik, indien nodig, aan met jeugdspelers.

44bb0391c2f7b08995edeafb7b68047d.png

Ook nog echt heel veel op huurbasis rondlopen:

2bd7abf2e532a4b976fbaf8df1779961.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AFCAjax_-3.thumb.png.3250a0c72fa2dbb0110a50fef58d4de1.png

Toch nog een uitstapje in Nederland. In deze save is Ajax oppermachtig in Nederland. Zeer grote selectie (28) en alleen buitenlanders, waarvan niemand homegrown is. Met deze selectie kun je ver komen in de CL, maar met die homegrown regel is deze selectie erg beperkt. Ben bang dat ik daar niet zal wat aan kan doen. Dat is toch wat anders dan Real Sociedad, waarbij ik 20 eigen opgeleide spelers had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dave Vos vertrokken bij Jong Ajax (manager van Watford), dus heb ik Peerenboom aangesteld als nieuwe manager van Jong. Maar besloten om deze jonge en onervaren manager maar een kans te geven bij de -18 ;c

7e28b75d3f50ba8b642be74e3b472d8d.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"We zijn zwart, we zijn geel, en we tikken jullie scheel!"

image.thumb.png.7f7037e017757e58624fa416088ddbc5.png

Ja, ik ben echt bij Vitesse begonnen :cab:. Nieuwe update, selectie van dertien man en in de KKD. Zelf nog even de miljoenen van de bank gehaald die er in de update nog wel opstonden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit somt mijn 5 afgelopen seizoenen wel op..

Schermopname(31).thumb.png.69f669d32a3c10bdebb036317004007d.png

Dit spel gaat echt nergens over. 2 keer op het einde een tegendoelpunt, allerlaatste minuut. Toevallig hoor. Bugspel..

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites