Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Helaas de WK-finale verloren van de Engelsen. In de tussentijd is het een shitshow bij m'n grootste concurrent:

b13fb2844b8fd9323e6ace9e10f5d2a9.png

Vorig jaar pas in de laatste speelronde kampioen geworden, juist door dit Juventus. Als die flink gaan verkopen, gaat het een saaie boel worden hier in Italië :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgend jaar het WK voor clubteams, en daarna wil ik er nog een seizoen aan vast plakken om Inter in te halen qua titels ;c In de tussentijd nog even wat simpele puntjes meesprokkelen, en dan kan ik daarna de club wel in een goede conditie achterlaten denk ik :D

f1c25bbba348040365f7c8f15568f9cc.png

2ed1e0afba4d64ef160a74de370561c9.png

Dit is ook mooi, aangezien Lazio na financiële problemen is gedegradeerd, en Juventus hun halve basis heeft verkocht voor 3x niks. :cab: Hier zijn we financieel gezond in ieder geval :D

d19f24d15e284e60e2596fd7686d47aa.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste keer in FM24 dat ik een spits heb die zoveel scoort. De teller staat inmiddels op 63 doelpunten en we hebben nog minimaal zeven wedstrijden te gaan! Benieuwd waar Néstor González gaat eindigen dit seizoen. Wordt wel een crush hoor zo langzamerhand.

image.png.9e62c1e8a754f5689c6be88123818aac.png

image.thumb.png.9f0f4e514932f1c1fd6f559401a7ad8e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grote clubs blijken toch te lastig te zijn voor ons.

image.png.1ae7f5bd7fbf0ae6c2cb9b133dab8263.png

In vorige edities was het vanzelfsprekend dat als je een club verliet dat de AI alles naar de klote helpt. Maar dat geldt blijkbaar niet voor mijn vorige club die ik vanaf de National League North heb opgebouwd. Waar ik zelf de CL met hun heb gewonnen hebben ze nu hun eerste kampioenschap gewonnen. Met overmacht zelfs :cab:

Spoiler

image.png.bb7b066b187db27608cea0fa5af1cfa9.png

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

rBGWEZ4.png

:classic_ninja: Interview vond plaats op 21-07-2028. De hele zomer hebben we gewacht op een mogelijke vacature in Griekenland, maar die kwam maar niet. Panathinaikos leek het meest logisch gezien de 6e plek in de competitie. Olympiacos zou de droomclub zijn qua financiën en prestaties. Maar Gisdol leek daar heel stevig in het zadel te zitten. Totdat hij besloot om bondscoach van Denemarken te worden. 

Tot aan dit bericht lag voor mij alle focus dus op een 2e seizoen met Rapid Bucuresti. Daar zijn we met iets heel moois bezig, dus ergens voelt het gek om nu te solliciteren en in gesprek te gaan. Met het oog op de  doelstellingen die ik gesteld heb voor deze game moest ik op z'n minst een poging wagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michaelinho*:

rBGWEZ4.png

Interview vond plaats op 21-07-2028. De hele zomer hebben we gewacht op een mogelijke vacature in Griekenland, maar die kwam maar niet. Panathinaikos leek het meest logisch gezien de 6e plek in de competitie. Olympiacos zou de droomclub zijn qua financiën en prestaties. Maar Gisdol leek daar heel stevig in het zadel te zitten. Totdat hij besloot om bondscoach van Denemarken te worden. 

Tot aan dit bericht lag voor mij alle focus dus op een 2e seizoen met Rapid Bucuresti. Daar zijn we met iets heel moois bezig, dus ergens voelt het gek om nu te solliciteren en in gesprek te gaan. Met het oog op de  doelstellingen die ik gesteld heb voor deze game moest ik op z'n minst een poging wagen. 

Heerlijke carrière en doelstellingen trouwens!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Michaelinho*:

rBGWEZ4.png

Interview vond plaats op 21-07-2028. De hele zomer hebben we gewacht op een mogelijke vacature in Griekenland, maar die kwam maar niet. Panathinaikos leek het meest logisch gezien de 6e plek in de competitie. Olympiacos zou de droomclub zijn qua financiën en prestaties. Maar Gisdol leek daar heel stevig in het zadel te zitten. Totdat hij besloot om bondscoach van Denemarken te worden. 

Ik denk dat ze bij Olympiacos toch nog niet vergeten zijn dat we ze vorig jaar smerig uit de CL wisten te knikkeren :-D. Baal stiekem wel een beetje, aangezien dit een uitgelezen stap dichter bij het behalen van de gestelde doelstellingen zou zijn geweest. 

CwVZZbW.png

7 uur geleden zei Steels:

Heerlijke carrière en doelstellingen trouwens!! 

Thanks! Ben alleen nog wel behoorlijk ver af van het behalen ervan ;c

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dit seizoen gaan we even oogsten. Hoop ik tenminste. 

image.png.28686210ce554c30da3e9e9c950bb074.png

Moet nog tegen Armenië en Zwitserland (allebei thuis), beste vijf nummers twee gaan door, maar dat lijkt eigenlijk wel onhaalbaar. Ook met twee zeges nog zou dat heel lastig worden. Maar toch, dit is wel even progressie. We zitten in 2029/2030 en dit is alleen maar met nieuwe jeugdspelers, want er is nog niemand genaturaliseerd.

image.png.c6ddadc21449eff661d0b0da96eadd81.png

Officieel kunnen we geen landskampioen worden, maar we zijn hard op weg om als eerste te eindigen. Er is nog een lange weg te gaan, maar het gaat vooralsnog heel erg soepel!

Dit seizoen is ook ons CL-debuut, maar daar valt nog weinig over te zeggen. Uit met 2-0 verloren van AC Milan en thuis met 2-1 gewonnen van RB Salzburg.

Nu volgen nog Kopenhagen, Chelsea, Fenerbahçe, Sporting, Newcastle, en Inter..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rrrood:

Werkt niet, zo vreemd. De bestanden verwijderd waar zij aan refereren. De fix gedownload, doet het niet.. 

Gelukt! Met de update ook een andere map selecteren ipv de 2400. Thanks

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Werkt niet, zo vreemd. De bestanden verwijderd waar zij aan refereren. De fix gedownload, doet het niet.. 

Gelukt! Met de update ook een andere map selecteren ipv de 2400. Thanks

Met wie ga je spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei ElPrincipito:

Met jouw vriendin. 

oehhhhhhhh, boem! 

Nee, zit te kijken eens met São Paulo te spelen. En jij?

Smeerpijp ben je ook he.

Ik zit te chillen met Mbappe bij ManUtd, prima spitsje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Wat is zijn rendement? Scoort hij echt aan de lopende band? 

Momenteel is die lul geblesseerd, maar hij heeft wel goed stats. Staat voornamelijk linksbuiten omdat Hojlund ook een klein baasje is.

image.thumb.png.9ff71cbc8fcbc56417c15523f0144524.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft een gaaf gevoel als het lukt. Dit was Al-Zaabi in 2023:

image.png

Weliswaar in San Marino, maar droom soms nog steeds over hem. Liep ook voor Spanje gewoon 1 op 1 na 50+ caps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei neva:

Geeft een gaaf gevoel als het lukt. Dit was Al-Zaabi in 2023:

image.png

Weliswaar in San Marino, maar droom soms nog steeds over hem. Liep ook voor Spanje gewoon 1 op 1 na 50+ caps.

Ook al is het San Marino, is het nog een puike prestatie! Wellicht had je daar zelfs de 200 kunnen halen, haha.

We zijn aardig op weg overigens. Ben nu halverwege het seizoen, en het moet dit jaar gebeuren, want inmiddels wil meneer vertrekken. Hij is overigens niet de enige, ben bang dat we de gehele kern weer gaan verliezen na dit seizoen.

image.png.be32c5034c2723de8708d38deabe2645.png

In de tweede seizoenshelft hebben we overigens nog zo'n dertig wedstrijden voor de boeg, dus moet goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites