ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Lang leve de degradatie van Hoffenheim @Dansmeister @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Na het uitschakelen van Dinamo Zagreb, Tromsø IL en FC København in de voorrondes is de Champions League groepsfase een feit voor mijn Zweedse equipe. De eerste horde is hierbij direct de op papier makkelijkste: CSKA Sofia. Ik dacht echt dat een vrije trap van 30 meter ons de das om zou doen vandaag, maar wat een veerkracht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Lang leve de degradatie van Hoffenheim @Dansmeister @Thierryvane Jullie waren in Duitsland bezig, toch? Ik ben naar jaarlijkse gewoonte een nieuwe game gestart met 1860 München. Heerlijke club (en shirts) vind ik dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 8 minuten geleden zei Michiel RAFC: Jullie waren in Duitsland bezig, toch? Ik ben naar jaarlijkse gewoonte een nieuwe game gestart met 1860 München. Heerlijke club (en shirts) vind ik dat. Thierry en ik zitten inderdaad in Duitsland. Thierry bij Ingolstadt en ikzelf bij Regensburg. Dans d'n oude reus tag ik uit gewoonte ondanks dat hij bij Udinese aan de slag is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Een CL speelronde van uitersten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Dus daar gaat het geld heen. @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 3 minuten geleden zei Dansmeister: Dus daar gaat het geld heen. @ReneLeBlanc Dat zijn hele dure plekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 5 minuten geleden zei Dansmeister: Dus daar gaat het geld heen. @ReneLeBlanc Zo dan heb je VIP plekken voor Kyrill en co geregeld? christus te paard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart (bewerkt) 1 uur geleden zei Dansmeister: Dus daar gaat het geld heen. @ReneLeBlanc 28.000 euro per stoeltje... Mijn hemeltje, Zijn dit de stoelen? @ReneLeBlanc ik verdien wel een VIP stoel daar ja hahaha heb het 6 maanden volgehouden Vaak worden managers in de Serie A, na een paar weken, of in de voorbereiding al ontslagen 22 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Be right back 'ff keihard janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 maart Auteur Share Geplaatst 22 maart Poh, die is wel even zuur zeg. Geen budget meer vrij te maken via het bestuur ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Of heb je geen inkomende clausules die je af kunt kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Deze hebben de niet -novelle volgers nog te goed Lekker efficient gespeeld haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart FM dingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart @Steels heb je al een competitie wedstrijd gewonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 4 minuten geleden zei Kyrill: @Steels heb je al een competitie wedstrijd gewonnen? Nauwelijks FM gespeeld de laatste 3 weken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 1 minuut geleden zei Steels: Nauwelijks FM gespeeld de laatste 3 weken.. Dat vroeg ik niet,nauwelijks is niet niks of nooit spelen. Wel of niet gewonnnen een duel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart @Dansmeister Lorenzo Pirola bij jou bekend? Is hij het halen waard? Zoek namelijk een goede cv en kwam hem tegen via me scouts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 6 uur geleden zei SpartaPiet: @Dansmeister Lorenzo Pirola bij jou bekend? Is hij het halen waard? Zoek namelijk een goede cv en kwam hem tegen via me scouts Yes halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 8 uur geleden zei Urbeto: Of heb je geen inkomende clausules die je af kunt kopen? 9 uur geleden zei Fantasy: Poh, die is wel even zuur zeg. Geen budget meer vrij te maken via het bestuur ook? Viel helaas niet te onderhandelen. Laatste centen gingen al uit naar David Martinez. Moest voor hem ook al zeuren bij het bestuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 9 uur geleden zei Kyrill: Dat vroeg ik niet,nauwelijks is niet niks of nooit spelen. Wel of niet gewonnnen een duel? Niet dan, aangezien ik nog niet eens aan de eerste vriendschappelijke wedstrijd ben geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 13 uur geleden zei ReneLeBlanc: Zo dan heb je VIP plekken voor Kyrill en co geregeld? christus te paard Zit waarschijnlijk de dure oprotpremie ook nog bij van Karel. Zware tijden. Nee, bizar bedrag inderdaad. Hoop dat ze meer in het stadion doen. Jeugdcomplex en trainingscomplex ook vernieuwd. Tweede keer op rij jeugdcomplex. Naderen wereldklasse ermee. Ben daar vooral blij om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Kayode is prima begonnen, lekker.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Waar ik rustig investeer in de jeugdspelers, is het één groot circus in Europa. PSG wordt derde, Mbappe ongelukkig. Die verwacht je richting Madrid, maar nee hoor. Kijk wat ik de komende jaren voor mijn kiezen krijg: Pep City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten