Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Na het uitschakelen van Dinamo Zagreb, Tromsø IL en FC København in de voorrondes is de Champions League groepsfase een feit voor mijn Zweedse equipe. De eerste horde is hierbij direct de op papier makkelijkste: CSKA Sofia. Ik dacht echt dat een vrije trap van 30 meter ons de das om zou doen vandaag, maar wat een veerkracht :<

o7NLyjC.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Jullie waren in Duitsland bezig, toch?

Ik ben naar jaarlijkse gewoonte een nieuwe game gestart met 1860 München. Heerlijke club (en shirts) vind ik dat.

Thierry en ik zitten inderdaad in Duitsland. Thierry bij Ingolstadt en ikzelf bij Regensburg. Dans d'n oude reus tag ik uit gewoonte ondanks dat hij bij Udinese aan de slag is. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Dus daar gaat het geld heen. @ReneLeBlanc

image.thumb.png.ebcc4bb773b71b152a883d34a2c5db2f.png

28.000 euro per stoeltje... Mijn hemeltje,

Zijn dit de stoelen? @ReneLeBlanc ik verdien wel een VIP stoel daar ja hahaha heb het 6 maanden volgehouden;c Vaak worden managers in de Serie A, na een paar weken, of in de voorbereiding al ontslagen:classic_ninja:

il_794xN.5535660148_ihir.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Urbeto:

Of heb je geen inkomende clausules die je af kunt kopen? 

9 uur geleden zei Fantasy:

Poh, die is wel even zuur zeg. Geen budget meer vrij te maken via het bestuur ook?

Viel helaas niet te onderhandelen. Laatste centen gingen al uit naar David Martinez. Moest voor hem ook al zeuren bij het bestuur. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kyrill:

Dat vroeg ik niet,nauwelijks is niet niks of nooit spelen. Wel of niet gewonnnen een duel?

Niet dan, aangezien ik nog niet eens aan de eerste vriendschappelijke wedstrijd ben geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Zo dan heb je VIP plekken voor Kyrill en co geregeld? ;c christus te paard

Zit waarschijnlijk de dure oprotpremie ook nog bij van Karel. ;c Zware tijden. Nee, bizar bedrag inderdaad. Hoop dat ze meer in het stadion doen. Jeugdcomplex en trainingscomplex ook vernieuwd. Tweede keer op rij jeugdcomplex. Naderen wereldklasse ermee. Ben daar vooral blij om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites