Thomassje123 Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Dit is nieuw voor mij want heel lang FM 22 gespeeld. Waarom krijg ik een negatief transferbudget als ik zat geld op de bank heb? (relatief gezien) Ik moet eerst voor 5 miljoen verkopen voordat ik spelers mag halen als ik het goed begrijp toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Negatieve transferbudgets zijn iets nieuws ja. Het bestuur vindt inderdaad dat je eerst moet verkopen voordat je geld uit kunt geven. De logica erachter bij een positief saldo is niet altijd even duidelijk. Zeker net na de release zat er een bug in waarbij je zelfs met een heel dik banksaldo nog steeds een negatief transferbudget kreeg. In mijn San Marino game heb ik echter nog geen negatieve transferbudgets gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 7 minuten geleden zei MisterX: Negatieve transferbudgets zijn iets nieuws ja. Het bestuur vindt inderdaad dat je eerst moet verkopen voordat je geld uit kunt geven. De logica erachter bij een positief saldo is niet altijd even duidelijk. Zeker net na de release zat er een bug in waarbij je zelfs met een heel dik banksaldo nog steeds een negatief transferbudget kreeg. In mijn San Marino game heb ik echter nog geen negatieve transferbudgets gezien. Oke duidelijk. Gelukkig heb ik wel wat waarde op het veld staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 7 uur geleden zei xanderoo: Zou je deze er ook opzetten, mocht het tegen je ploeg zijn? Toch wel, het blijft een knap stukje Zelfde als wanneer iemand met een omhaal tegen je scoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 9 uur geleden zei Joery: Hoe gaat het met Bari? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 19 uur geleden zei Nom de Guerre: Panenka Had ik nu ook net! Geen idee alleen hoe ik een filmpje opneem en upload. Toevallig, zat al te kijken, nog niet eerder gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 16 minuten geleden zei ElPrincipito: Had ik nu ook net! Geen idee alleen hoe ik een filmpje opneem en upload. Toevallig, zat al te kijken, nog niet eerder gehad. Share X vind ik echt fijn. Uploaden kan dan via Giphy voor GIF-bestanden en YT voor grotere video's. Moet je wel in windowed mode spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Indien gewenst wil ik er best wat meer info over geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Indien gewenst wil ik er best wat meer info over geven. Ik ga even op Youtube een tutorial zoeken, komt goed! Bedankt, je hebt me al aardig op weg geholpen. Zat telkens op die 'opneem' knop te rammen in het menu, maar die doet weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 30 minuten geleden zei Nom de Guerre: Share X vind ik echt fijn. Uploaden kan dan via Giphy voor GIF-bestanden en YT voor grotere video's. Moet je wel in windowed mode spelen. Geen Gyazo meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 1 uur geleden zei Thierryvane: Hoe gaat het met Bari? We denderen rustig door. Weinig budget steeds en er wordt nu aan alle kanten aan mijn wonderkids getrokken. Zojuist een verkocht voor 86 mil aan Liverpool, dus misschien dat deze kapitaalinjectie ons wat meer mogelijkheden gaat geven. Inmiddels strijden we volop mee met de bovenste 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 13 minuten geleden zei Joery: We denderen rustig door. Weinig budget steeds en er wordt nu aan alle kanten aan mijn wonderkids getrokken. Zojuist een verkocht voor 86 mil aan Liverpool, dus misschien dat deze kapitaalinjectie ons wat meer mogelijkheden gaat geven. Inmiddels strijden we volop mee met de bovenste 5. Gooi eerdaags maar wat regens online hoor. Ben (Bari) benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Spelers en staff nagekeken bij HSV, nu tijd om de wintermercato aan te vatten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 1 uur geleden zei ElPrincipito: Had ik nu ook net! Geen idee alleen hoe ik een filmpje opneem en upload. Toevallig, zat al te kijken, nog niet eerder gehad. Windows key + G dan kan je opnemen. Dat komt in je documenten folders/captures. Dan hier post maken en dan bestand voegen, aapje kan de was doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 1 uur geleden zei De Raam: Geen Gyazo meer? Die hapert vaak de laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 13 uur geleden zei Kyrill: Ik ben weer dichtbij FM uninstallen gaat helemaal nergens over. Niks werkt in uitduels, sta je 1-0 achter bij nummer laatst Hellas Verona, dacht fuck it dan maar Verry Attacking wordt het 4-0 verlies. GEwoon al 10 uitduels op rij NIKS werkt, counter niet, defensief niet, low block niet, balanced niet, ik begin er echt klaar mee te raken. Tactiek is niet heilig ouwe reus. Hoe is het met moraal in je ploeg? Rustig adem halen. Jammer dat je bent weggegaan bij Arsenal man. Dat is toch een heerlijk FM clubbie. Anders opnieuw beginnen ermee en het weer 10 jaar volmaken? Karel Wenger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 14 uur geleden zei Kyrill: Ik ben weer dichtbij FM uninstallen gaat helemaal nergens over. Niks werkt in uitduels, sta je 1-0 achter bij nummer laatst Hellas Verona, dacht fuck it dan maar Verry Attacking wordt het 4-0 verlies. GEwoon al 10 uitduels op rij NIKS werkt, counter niet, defensief niet, low block niet, balanced niet, ik begin er echt klaar mee te raken. Continu wisselen gaat je niet helpen. En als je al geen grip kunt krijgen op de wedstrijd, is Very Attacking wel het laatste wat je moet doen. Daarmee gaan spelers nog meer risico nemen, gaat het tempo omhoog, ga je breder staan (dus nog meer ruimte om te counteren), etc. Gebruik je dezelfde tactieken als bij Arsenal? Als je wilt mag je jouw save file wel even PMen, kan ik vanavond even je selectie bekijken en een basis neerzetten? Kunnen we van de week wel weer even bellen om de ideeën door te spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 14 minuten geleden zei De Raam: Continu wisselen gaat je niet helpen. En als je al geen grip kunt krijgen op de wedstrijd, is Very Attacking wel het laatste wat je moet doen. Daarmee gaan spelers nog meer risico nemen, gaat het tempo omhoog, ga je breder staan (dus nog meer ruimte om te counteren), etc. Gebruik je dezelfde tactieken als bij Arsenal? Als je wilt mag je jouw save file wel even PMen, kan ik vanavond even je selectie bekijken en een basis neerzetten? Kunnen we van de week wel weer even bellen om de ideeën door te spreken. Ik wissel helemaal niet continu. Ik heb veel vuldig regelmatig zelfde dingen gedaan, geen ene malle moer werk 😉🫣. Dat very attacking werkt idd niet nee, was maar 1 keer ooit. Hele wedstrijd alleen maar positief, balanced of cautious werkt ook voor geen fuck bij mij, in uitduels. Dan heb ik 80-95% van de wedstrijd 0 schoten op doel... 😵💫 Ik ga nu gewoon bij Lazio door met either 41212 narrow zonder wingers of een strikerless die ik heb, en nee gebruik niet zelfde taktieken en formaties als bij Arsenal. Ga doen wat @bas huijsmans zei 5-6 duels op rij, in uitduels zelfde formatie en taktiek en niks aanpassen, de 41212 narrow, ook al kost het misschien mijn baan, die ik pas net heb, ga gewoon maar doen. Work Ball Into Box werkt bij mij in uitduels al helemaal niet, met shoot on sight creëer Ik iig nog wat Schotjes op doel. Thnx voor aanbod maatje, nee ga je mijn save niet doorsturen. Ik wil /moet /ga zelf doen, is überhaupt al knap en wonder bijna 13 jaar lang bij Arsenal zat, ben trots op mezelf. Thuis duels winnen met Lazio, hopelijk snel af en toe ook uitzeges. @Dansmeister thnx broer, lief van je. Ga niet doen (voorlopig niet iig) zit nu januari 2035. Wil mijn record van FM22 evenaren en verbeteren waarbij in januari 2040 haalde, daar was ik manager geweest van 6-8 clubs zoals bijvoorbeeld Genoa, Newell Old Boys, Chelsea, Arsenal en meer. Nu voor als nog alleen nog maar Arsenal en amper maandje Lazio Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Wil je dan niet gewoon een lekkere Knaptactiek downloaden en de focus leggen op spelers kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Pff end of an era hoor. 523 gespeelde wedstrijden waarin hij 209 de 0 wist te houden. Record voor het meeste gespeelde wedstrijden voor Brera en uiteraard ook het record voor het meeste aantal clean sheets in een seizoen. Het is hem gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari (bewerkt) laat maar vanaf €1600 kunnen ze wel ingeschreven worden.. avond , weet iemand hoe dit werkt? Ik krijg een aantal spelers niet speelgerechtigd voor de competitie De gea, die ik aan heb geklikt heb ik het contract van verhoogd om aan de eisen te voldoen en kan nu nog steeds niet geselecteerd worden.. 5 februari bewerkt door BA1986 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Seizoen 3. De CL is binnen Competitie ook prima. Heel veel goals gemaakt, record ook in handen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Blijf er niks van snappen. Nog steeds niet de competitiewedstrijden uitverkocht maar we verkopen niet meer seizoenskaarten ondanks een wachtlijst van 20.000 personen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Gaat niet verkeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari tijd voor een nieuwe uitdaging na jaren bij Southampton! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten