TheRealOne Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 17 minuten geleden zei Kevinoz87: Ik ben op zoek naar één van de volgende twee. Wie o wie kan me er mee helpen of heeft de gouden tip? Database FM12/13 voor FM23 of Iemand die zo gek wil zijn om BV Veendam terug in de database te plaatsen. Ik zou graag met BV Veendam weer eens furore maken in FM. Nu heb ik her er der wel gelezen dat er aparte databases zijn, maar in zowel de steamworkshop als downloads op andere sites kom ik de database niet tegen. Heeft iemand hiervoor een gouden tip? Mocht deze gouden tip er niet zijn? Is er iemand die handig is met databases? En die het leuk vind om hier een beetje tijd en energie in te spenderen? Ik heb in het verleden zelf de database wel eens proberen aan te passen, maar ik kreeg dit nooit werkend. Mocht iemand dat leuk vinden, dan kunnen evt. verdere details wel via dm of app besproken worden Alvast bedankt! @Badmuts had me een tijdje terug aangeboden om een club speelbaar te maken, misschien kan hij jou eventueel helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jevedeve Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 23 minuten geleden zei Kevinoz87: Ik ben op zoek naar één van de volgende twee. Wie o wie kan me er mee helpen of heeft de gouden tip? Database FM12/13 voor FM23 of Iemand die zo gek wil zijn om BV Veendam terug in de database te plaatsen. Ik zou graag met BV Veendam weer eens furore maken in FM. Nu heb ik her er der wel gelezen dat er aparte databases zijn, maar in zowel de steamworkshop als downloads op andere sites kom ik de database niet tegen. Heeft iemand hiervoor een gouden tip? Mocht deze gouden tip er niet zijn? Is er iemand die handig is met databases? En die het leuk vind om hier een beetje tijd en energie in te spenderen? Ik heb in het verleden zelf de database wel eens proberen aan te passen, maar ik kreeg dit nooit werkend. Mocht iemand dat leuk vinden, dan kunnen evt. verdere details wel via dm of app besproken worden Alvast bedankt! Hier ben ik ook enorm geïnteresseerd in, jarenlang een seizoenkaart gehad totdat ze helaas failliet gingen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 2 uur geleden zei jevedeve: Hier ben ik ook enorm geïnteresseerd in, jarenlang een seizoenkaart gehad totdat ze helaas failliet gingen... Dan moeten we hopen dat zoals @TheRealOne aangeeft dat @Badmuts ons misschien kan helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Twee wedstrijden achter elkaar Eerst een nieuwe jongste doelpuntenmaker: Wedstrijd erna, een nieuwe oudste doelpuntenmaker: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Dat zijn wel twee extremen zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Een club spelend op het 4e niveau in Spanje wil een testimonialwedstrijd tegen ons spelen ter ere van een of andere RIki?! Ik ken die hele speler niet. 2 dagen voor de Europese Super cup is trouwens ook een ideaal moment voor zoiets... Ik kan ook niet weigeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 8 minuten geleden zei MisterX: Een club spelend op het 4e niveau in Spanje wil een testimonialwedstrijd tegen ons spelen ter ere van een of andere RIki?! Ik ken die hele speler niet. 2 dagen voor de Europese Super cup is trouwens ook een ideaal moment voor zoiets... Ik kan ook niet weigeren In je speelschema kan je hem denk ik wel cancelen zodra die geaccepteerd is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 1 minuut geleden zei bas huijsmans: In je speelschema kan je hem denk ik wel cancelen zodra die geaccepteerd is Helaas ook niet. Ik heb van deze club een speler gekocht en blijkbaar zat de verplichte oefenwedstrijd in de deal. Heb ik over het hoofd gezien... Laten we het maar positief bekijken: Daardoor toch wel 1 makkelijke wedstrijd. De rest van de oefencampagne lijkt wel het speelschema voor de Champions League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 4 uur geleden zei PJHoutman: Met nog drie wedstrijden te gaan in de Senegalese Ligue 1 doen we nog volop mee in de titelstrijd. Zelf moeten we nog tegen CNEPS Excellence, maar toch ziet het er niet heel veelbelovend uit; Génération Foot krijgt alleen nummer 11, 12 en 14 nog. En dus zouden we zelf alles moeten winnen, een beter doelsaldo moeten creëeren, en hopen op een stunt van één van die drie ploegen. Hoe dan ook een prachtig debuutseizoen. In de beker hebben we Génération Foot uitgeschakeld, waardoor we het nu in de kwartfinale opnemen tegen AS Pikine. Een haalbare kaart, dus ook de bekerdroom is nog levend. De laatste speeldag is aangebroken en GF heeft nog geen slippertje gemaakt. Wel hebben we net afgerekend met CNEPS, waardoor we zeker zijn van een plaats bij de eerste twee. Als GF verliest en wij winnen, dan hebben we een beter doelsaldo, maar tegenstander Douanes is al zeker van handhaving en heeft dus niets meer om voor te spelen - ik vermoed dat de titel ons ontgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) Met de keepers zit het voorlopig wel goed, wat een held is dit dan zeg. Geen idee wat dit is, maar begin nu pas aan de tweede divisie 9 januari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Tweede geëindigd ondanks een 6-1 zege. Génération Foot won eenvoudig en blijft ons dus drie punten voor. De beker was wel een prooi voor ons; een 1-0 overwinning op tweedeklasser Guédiawaye FC was genoeg. Nu is de vraag of ik wil blijven; er zit een fout in de divisieregels. De nummer 1 krijgt €800,000 en de nummers 3 t/m 10 rond de €600,000, maar de nummer twee maar 66,000. Er is dus een nulletje vergeten, maar daardoor zit Diambars nu wel enorm in de financiële problemen - als we volgend jaar weer naast de titel grijpen zouden we ons bewust naar de derde plaats moeten laten zakken, en daar heb ik allemaal geen zin in. Ik denk dat het dus bij één jaartje Senegal blijft. Wel weer vier puntjes te pakken voor de Hall of Fame, waar mijn totaal nu op 191 staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Dit was niet een beste duik van mijn keeper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Daar ga je dan, voor het eerst naar de Liga Portugal BWin en is dit je selectie. Gelukkig ziet het er financieel rooskleurig uit...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 56 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Daar ga je dan, voor het eerst naar de Liga Portugal BWin en is dit je selectie. Gelukkig ziet het er financieel rooskleurig uit...... Ibraima Cá since day one. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Ik kan jullie niet genoeg benadrukken hoe heartbreaking dit moment is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 2 minuten geleden zei neva: Ik kan jullie niet genoeg benadrukken hoe heartbreaking dit moment is Hij was dan ook bezig aan een matig seizoen met een moyenne van slechts 3 goals per wedstrijd. Slechtste seizoen in tijden. Pff wat een speler en cijfers zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Hij was dan ook bezig aan een matig seizoen met een moyenne van slechts 3 goals per wedstrijd. Slechtste seizoen in tijden. Pff wat een speler en cijfers zeg Klopt, ik was al aan het experimenteren met een strikerless tactiek. Hij wilde al twee jaar niet praten over zijn contract. Zonde. Competitie van San Marino geeft misschien een wat vertekenend beeld, totdat je ziet dat ie in z'n interlands voor Spanje ook gewoon 1 op 1 loopt. Wat een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 16 minuten geleden zei neva: Ik kan jullie niet genoeg benadrukken hoe heartbreaking dit moment is Hoe de fuck maak jij zoveel doelpunten Ik mag al blij zijn als ik de 100 net haal met het hele team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Ongeacht de tegenstander struggle ik enorm tegen een 352/532, terwijl ik er zelf maar slecht in slaag om deze tactiek werkend te maken. Herkennen jullie dat? Of hebben jullie zelf een succesvolle 352/532 geïmplementeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 4 minuten geleden zei SantiagoMunez: Ongeacht de tegenstander struggle ik enorm tegen een 352/532, terwijl ik er zelf maar slecht in slaag om deze tactiek werkend te maken. Herkennen jullie dat? Of hebben jullie zelf een succesvolle 352/532 geïmplementeerd? @Thierryvane en ik hebben wel een aardig werkende 5-2-2-1 in elkaar weten te flansen, al zeg ik het zelf. Erken je probleem wel, toen ik veel 4-2-3-1 speelde struggelde ik enorm met 532/352. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Thierryvane en ik hebben wel een aardig werkende 5-2-2-1 in elkaar weten te flansen, al zeg ik het zelf. Erken je probleem wel, toen ik veel 4-2-3-1 speelde struggelde ik enorm met 532/352. Libero FTW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari @ReneLeBlanc en @Thierryvane Als jullie een schermprintje willen DM’en (of hier gewoon delen) ter inspiratie, dan wordt dat zeer gewaardeerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 15 minuten geleden zei SantiagoMunez: @ReneLeBlanc en @Thierryvane Als jullie een schermprintje willen DM’en (of hier gewoon delen) ter inspiratie, dan wordt dat zeer gewaardeerd! Anytime! Speel nu met een Vleugelspeler omdat ik die er niet uit gesloopt kreeg bij de onderhandelingen over David Martinez zijn huurcontract. Kan niet zonder 'm dus vandaar die keuze. Anders een HVS - On. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Anytime! Speel nu met een Vleugelspeler omdat ik die er niet uit gesloopt kreeg bij de onderhandelingen over David Martinez zijn huurcontract. Kan niet zonder 'm dus vandaar die keuze. Anders een HVS - On. Interesting! Dit is ongeveer wat ik voor ogen had, maar een stukje aanvallender (lees: geen DM’s en geen verdedigende rollen op je CM’s). Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten