Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Kyrill is ook van de partij zie. Ouwe targetman. Ja hahahaha Maar in het Oostblok is Kiril, beetje zelfde als de naam Peter, Jan, Henk of Hans. Ik waardeer dit sowieso, maar ik daag je uit om een Kyrill te vinden met de exacte spelling K-Y-R-I-L-L dan maak je mij helemaal blij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 3 minuten geleden zei Kyrill: Ja hahahaha Maar in het Oostblok is Kiril, beetje zelfde als de naam Peter, Jan, Henk of Hans. Ik waardeer dit sowieso, maar ik daag je uit om een Kyrill te vinden met de exacte spelling K-Y-R-I-L-L dan maak je mij helemaal blij! Change name Kiril to Kyrill... Zo gepiept hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 9 minuten geleden zei Mordurette: Change name Kiril to Kyrill... Zo gepiept hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Begin seizoen 3 al zo'n uitslag, dat belooft nog wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 2 uur geleden zei Mordurette: Nice. Een verdwaalde Spanjaard in Bulgarije? Waarschijnlijk omdat ik een paar Spanjaarden in m'n staf heb zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Ga hier hopelijk geen spijt van krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Fun fact: tussen deze twee biedingen zat 1 minuut in mijn inbox. We hebben het hier overigens over mijn Colombiaanse superspits van 2 meter en o.a. @ReneLeBlanc hebben me op het hart gedrukt die niet te verkopen. Dat gaan we dus ook niet doen, al zou het bod van Real Madrid met afstand het hoogste bedrag zijn dat ik ooit voor een speler heb ontvangen in Football Manager Speler in kwestie: Spoiler Let niet op de rode pijltjes, hij is vermoeid door het WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 20 minuten geleden zei Urbeto: Fun fact: tussen deze twee biedingen zat 1 minuut in mijn inbox. We hebben het hier overigens over mijn Colombiaanse superspits van 2 meter en o.a. @ReneLeBlanc hebben me op het hart gedrukt die niet te verkopen. Dat gaan we dus ook niet doen, al zou het bod van Real Madrid met afstand het hoogste bedrag zijn dat ik ooit voor een speler heb ontvangen in Football Manager Speler in kwestie: Toon verborgen inhoud Let niet op de rode pijltjes, hij is vermoeid door het WK Wat bijzonder dat er zoveel tussen zit qua bedrag! Daniel Levy zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 1 uur geleden zei Rykjvk1: Wat bijzonder dat er zoveel tussen zit qua bedrag! Daniel Levy zeker Niet eens, maar hij heeft zijn opvolgers goed ingewerkt Wat anders dan. Het is 2034. Nederland speelt het WK in Indonesië en Maleisië en bereikt de finale. De tegenstander? Spanje. Ik besloot de wedstrijd te bekijken en werd niet teleurgesteld. Wat een achtbaan qua spelverloop. Oranje leek makkelijk te winnen totdat Spanje er even drie wereldgoals inlegde in het laatste kwartier. Gelukkig was het Jorginho van Lindert - wat een voetbalnaam! - die in de verlenging een nieuw nationaal trauma voorkwam. Oranje boven. Nu wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 9 uur geleden zei Urbeto: Fun fact: tussen deze twee biedingen zat 1 minuut in mijn inbox. We hebben het hier overigens over mijn Colombiaanse superspits van 2 meter en o.a. @ReneLeBlanc hebben me op het hart gedrukt die niet te verkopen. Dat gaan we dus ook niet doen, al zou het bod van Real Madrid met afstand het hoogste bedrag zijn dat ik ooit voor een speler heb ontvangen in Football Manager Speler in kwestie: Inhoud verbergen Let niet op de rode pijltjes, hij is vermoeid door het WK Boem boem Orlando dans met mij de tangooooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 10 uur geleden zei Urbeto: Fun fact: tussen deze twee biedingen zat 1 minuut in mijn inbox. We hebben het hier overigens over mijn Colombiaanse superspits van 2 meter en o.a. @ReneLeBlanc hebben me op het hart gedrukt die niet te verkopen. Dat gaan we dus ook niet doen, al zou het bod van Real Madrid met afstand het hoogste bedrag zijn dat ik ooit voor een speler heb ontvangen in Football Manager Speler in kwestie: Inhoud verbergen Let niet op de rode pijltjes, hij is vermoeid door het WK Wat een bizar lekkere game is dit ook. Jaloers hoor. #BoemBoemOrlando Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Wat is de hoogste transfersom die jullie in een game voorbij hebben zien komen? Kreeg net de voorspellingen voor de beste jeugdspeler in de CL in m'n inbox en zie dat een oud-speler van mij bij Real Madrid een transfer heeft gemaakt naar Inter, de club die ik daarvoor managede. Voor maar liefst 340 miljoen, dat nog op kan lopen naar 384 miljoen. Het is ook wel een bizarre speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Finale Recopa, enorm spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 15 minuten geleden zei MetalMichael: Wat is de hoogste transfersom die jullie in een game voorbij hebben zien komen? Kreeg net de voorspellingen voor de beste jeugdspeler in de CL in m'n inbox en zie dat een oud-speler van mij bij Real Madrid een transfer heeft gemaakt naar Inter, de club die ik daarvoor managede. Voor maar liefst 340 miljoen, dat nog op kan lopen naar 384 miljoen. Het is ook wel een bizarre speler. Mamilonne zit op voetballen hoor. Volgens mij zit ik ook op de ± 300 miljoen voor Nicolò Barella > Manchester City in mijn Vitesse-game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 48 minuten geleden zei MetalMichael: Wat is de hoogste transfersom die jullie in een game voorbij hebben zien komen? Kreeg net de voorspellingen voor de beste jeugdspeler in de CL in m'n inbox en zie dat een oud-speler van mij bij Real Madrid een transfer heeft gemaakt naar Inter, de club die ik daarvoor managede. Voor maar liefst 340 miljoen, dat nog op kan lopen naar 384 miljoen. Het is ook wel een bizarre speler. In mijn Arsenal game kocht ik zelf een Engelse spits van Chelsea voor ik geloof 320 of 340 miljoen. Verspreid over allerlei clausules en termijnen. 1e seizoen viel ‘ie er erg tegen, maar daarna kwam ‘ie wel los gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november We begonnen hier met spectaculaire overwinningen op Juve, Gala en Rangers maar na het gelijke spel tegen Barcelona liep het wat spaak. Een nederlaag bij United, een minimale zege tegen Porto om vervolgens tweemaal gelijk te spelen tegen Wolfsburg en PSV. Hierdoor grijpen we net naast de eerste acht. Gelukkig bleef een topploeg ons gespaard want we treffen Slavia Praag in de tussenronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Volgend seizoen minder tegengoals en we gaan voor ook 0 gelijke spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Tweede kampioenschap op rij en de 100 punten zijn aangetikt. Europees afgelopen seizoen niet kunnen evenaren maar dat is ook niet heel gek gezien we in seizoen 1 meteen de Champions League finale haalde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Het is bijna vrijdagavond straks eindelijk weer even FM spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Leuk spel he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Rotzakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 28 minuten geleden zei Bogatyr: Rotzakken! Altijd zo schijt vervelend! Heeft hij zo'n clausule in z'n contract staan dat hij gratis overgenomen kan worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten