ReneLeBlanc Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 11 minuten geleden zei Thierryvane: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 49 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Lol, uit wonnen we met 10 man. Thuis winnen we zelfs uiteindelijk met 9 man 7-0 in totaal over twee duels. Mijn tactiekje werkt wel zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 43 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Lol, uit wonnen we met 10 man. Thuis winnen we zelfs uiteindelijk met 9 man 7-0 in totaal over twee duels. Mijn tactiekje werkt wel zeg maar. Welke tactiek pas je toe om spelers uit het veld gestuurd te krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Mooi dit, is toch weer een gemiddeld jaarsalaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober (bewerkt) Misschien wel de meest indrukwekkende prestatie uit deze game. Kwart finale CL tegen mijn vorige club (meerdere CL mee gewonnen, topselectie achtergelaten). 30 oktober bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 oktober Auteur Share Geplaatst 30 oktober Wie ga jij aanmoedigen? https://manutd.nl/forum/topic/59201-mu-tactics-league-fan-discussietopic/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Lekker debuutseizoen zo. Santos zal wel helemaal leeggeplukt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Zo begin je graag aan de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Goed verkocht noemen we dat. Door de verkoop van Martinelli was er wat onvrede in de selectie maar hij is bijna 35 en de aftakeling is al anderhalf seizoen merkbaar. Saka ga ik wel houden tot dat hij stopt met voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Even midweekje op vakantie is leuk hoor, maar je laptop thuis laten is dat weer niet Heb veel te veel zin om FM te spelen maar moet dus tot en met vrijdagavond wachten. Pff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Let's f*cking go. Bangoura is de held van dit seizoen. Ongekend wat een spits met 19 goals in 13 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Bij City is Haaland op zijn 35ste nog steeds één van de beste spitsen ter wereld en een garantie op doelpunten. In mijn game zelfs hoe ouder hoe beter. Kan eigenlijk niet wachten tot dat hij stopt met voetballen om City te zien slabakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Yes, de eerste prijs van het seizoen is binnen. Hopelijk volgen er nog dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Er waren wel wat verrassingen in de eerste ronde van de knock-outfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Die verrassingen bleven zich voortzetten. Bologna schakelde Manchester CIty uit, Gala schakelde Arsenal uit, Feyenoord schakelde Bayern uit. Wij schakelde tussendoor ook nog Internazionale uit. Scheelde weinig of de Champions League finale van 2023/2024 was PAOK - Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober @Mordurette sneak preview voor mijn novelle,voor mensen. Zegt verder niks over welke en wat voor wedstrijd het is en was . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober @Kyrill Die Rieder had in ieder geval een prima wedstrijdje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Bod van Napoli van 120 miljoen, 110 miljoen verdeeld over 3 jaar en 10 miljoen bij nog 20 interlands. 3 seizoenen geleden voor 27 miljoen uit België gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 10 minuten geleden zei MetalMichael: Bod van Napoli van 120 miljoen, 110 miljoen verdeeld over 3 jaar en 10 miljoen bij nog 20 interlands. 3 seizoenen geleden voor 27 miljoen uit België gehaald. Kenny Blijven Hier zijn we terug voor ronde 2. Seizoen 2 en na een zeer moeizame kwalificatie (jaja, de finalist van afgelopen seizoen moest gewoon 3 rondes spelen in de kwalificatie) zijn we weer los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Kenny Blijven Hier zijn we terug voor ronde 2. Seizoen 2 en na een zeer moeizame kwalificatie (jaja, de finalist van afgelopen seizoen moest gewoon 3 rondes spelen in de kwalificatie) zijn we weer los. Jij bent echt de Max Verstappen van de FM-ers. Twee vingers in de neus en gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Dit zie ik graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Zojuist zei Bogatyr: Dit zie ik graag. @Kyrill is ook van de partij zie. Ouwe targetman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 3 minuten geleden zei Bogatyr: Dit zie ik graag. Nice. Een verdwaalde Spanjaard in Bulgarije? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Kyrill is ook van de partij zie. Ouwe targetman. Aan de achternaam te zien heeft ie treinchauffeur als bijberoep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten