sennid Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 2 uur geleden zei MisterX: Beste nummers 3 gaan ook door? Maar na de wedstrijd was nog niet duidelijk of jij een van de beste nummers 3 was, waardoor dit nog niet weergegeven werd? Klopt ja, kreeg geen bericht dat ik door was of dat ik een tweede ronde moest spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Op 26-10-2024 om 22:29 zei neva: Leuk hoe zo'n post in eens kan leiden tot een moment van bezinning. Ik speel nu een soort 4-4-2. Met deze topper: LLM legend Matt Smith! Mooi hoor!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Welke skin is dat? heb nog altijd geen goeie skin gevonden die me met de datahub laat spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober (bewerkt) We spelen de CL met Levski Sofia. Een jaar te vroeg, maar het geld is welkom.. 29 oktober bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 1 uur geleden zei AntiChrist7: Welke skin is dat? heb nog altijd geen goeie skin gevonden die me met de datahub laat spelen Mustermann Iconic v1.2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Nog nooit gezien dit, wel grappig. Speel nu voor het eerst in de beker. Vrees wel voor deze wedstrijd, Kalmar speelt op het hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 1 uur geleden zei AntiChrist7: Welke skin is dat? heb nog altijd geen goeie skin gevonden die me met de datahub laat spelen Zoals Rich Ruzzian al zegt is dat de Mustermann Iconic inderdaad. Vermaak me er nu ook echt mee in het halve jaartje dat ik er nu mee speel. De drie aankopen die op puur op basis van data heb gedaan, doen het echt behoorlijk goed zeg. Na de zomer gaat het project 'Rechtsbenige linksbuiten ombouwen tot rechterwingback' van start en ben ikzelf van plan om te luisteren naar elke speler waar interesse in is zodat ik ze kan vervangen met eigen aankopen. Kijken hoe het dan gaat lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Zoals Rich Ruzzian al zegt is dat de Mustermann Iconic inderdaad. Vermaak me er nu ook echt mee in het halve jaartje dat ik er nu mee speel. De drie aankopen die op puur op basis van data heb gedaan, doen het echt behoorlijk goed zeg. Na de zomer gaat het project 'Rechtsbenige linksbuiten ombouwen tot rechterwingback' van start en ben ikzelf van plan om te luisteren naar elke speler waar interesse in is zodat ik ze kan vervangen met eigen aankopen. Kijken hoe het dan gaat lopen Heb je voor de grap stiekem ook nog naar de attributen van die spelers gekeken? Zo ja, had je ze op basis daarvan ook gekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober (bewerkt) 2 uur geleden zei Vreven: Heb je voor de grap stiekem ook nog naar de attributen van die spelers gekeken? Zo ja, had je ze op basis daarvan ook gekocht? Heb er nog niet naar gekeken. Helaas is het door automatisme wel eens voorgekomen dat ik op het scoutingsverslag van een speler klik en dat je dan ziet dat een speler (mijn CV) op het niveau van de 4e divisie zit en potentie heeft om door te groeien naar het derde niveau. Die CV had ik dus nooit gekocht anders denk ik. Qua linksback had ik sowieso een backup nodig en qua sterrenniveau is die wel gelijkwaardig aan mijn eerste linksback en de spits heeft hetzelfde. Edit: Als ik door de zomerse transferperiode ben zou ik het voor de grap eens doen 29 oktober bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 1 uur geleden zei bas huijsmans: Heb er nog niet naar gekeken. Helaas is het door automatisme wel eens voorgekomen dat ik op het scoutingsverslag van een speler klik en dat je dan ziet dat een speler (mijn CV) op het niveau van de 4e divisie zit en potentie heeft om door te groeien naar het derde niveau. Die CV had ik dus nooit gekocht anders denk ik. Qua linksback had ik sowieso een backup nodig en qua sterrenniveau is die wel gelijkwaardig aan mijn eerste linksback en de spits heeft hetzelfde. Edit: Als ik door de zomerse transferperiode ben zou ik het voor de grap eens doen Naar scoutingsverslagen kijken is ook niks mis mee. Doet de maker van de skin zelf ook in zijn Moneyball youtube filmpjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 13 minuten geleden zei Kyrill: Karel, zie het niet als kritiek maar meer als een manier om jouw eigen novelle meer aandacht te geven. In mijn optiek ben je nu dubbelop aan het doen, je resultaten of belangrijke momenten in het United gedeelte aan het posten én in je novelle. Hierdoor geef je je publiek een reden om jouw novelle niet te hoeven volgen, immers deel je namelijk hetzelfde hier. Natuurlijk niks mis mee en het blijft uiteindelijk jouw keuze, maar misschien even overwegen om één van twee niet te doen. Nogmaals, doe waar je je fijn bij voelt maar hopelijk zet ik je aan het denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 11 minuten geleden zei Mordurette: Karel, zie het niet als kritiek maar meer als een manier om jouw eigen novelle meer aandacht te geven. In mijn optiek ben je nu dubbelop aan het doen, je resultaten of belangrijke momenten in het United gedeelte aan het posten én in je novelle. Hierdoor geef je je publiek een reden om jouw novelle niet te hoeven volgen, immers deel je namelijk hetzelfde hier. Natuurlijk niks mis mee en het blijft uiteindelijk jouw keuze, maar misschien even overwegen om één van twee niet te doen. Nogmaals, doe waar je je fijn bij voelt maar hopelijk zet ik je aan het denken Je hebt gelijk , ik zie het als ook niet als kritiek, dankjewel maatje, waardeer het enorm. Zo had ik er nog niet naar gekeken, fijne avond, bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Dat verwacht je niet, na een 3-0 ruststand. Sowieso gaat het erg lekker. De resultaten zijn allemaal goed en dat valt me alleszins mee, omdat ik de meeste duels in een zelfgemaakte 4-4-2 speel of een soort zelfgemaakte 5-2-3. Kan ook niet anders, met twee Targetmen, van 198 en 206 cm . Afgelopen zomer aardig wat transfers gedaan. Flink betaalt voor Stockley, omdat hij qua statistieken niets onder deed voor de inmiddels vrij oude Matt Smith en ik een back-up Targetmen nodig had. Dat was voor Kyle Hudlin op de radar kwam, de 206 cm lange spits die er ooit bij mij in een andere game 100 scoorde in San Marino in één seizoen. Publiek was niet blij met de transfers. Meeste spelers kregen een D of C- toen ze gepresenteerd werden, dus dat beloofde niet veel goeds. Ik moest echter uit gaan van de data die ik had geselecteerd en daar heb ik achteraf geen spijt van. Als ik al ergens spijt van heb is het van Stockley, omdat Smith gewoon nog niet aan het aftakelen lijkt. Hudlin speelde nog niet heel veel, maar dat kwam door een vervelende blessure. Weet niet of je het goed kan zien . Anyway, Wood speelt nog het minste van de aankopen. Flinke luchtmacht wel hoor trouwens. Dat is echt een wapen. Voorlopig werkt het ook allemaal zoals voorzien. En zelfs beter: @Nom de Guerre @rich ruzzian @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool2 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Voor het eerst een LLM game gestart, maar het lukt me niet spelers aan me te binden. Een speler is clubloos, mid november. Ik bied een stage aan, en vervolgens een contract. Er was niemand in deze speler geinteresseerd. Maar nu ik hem een contract heb aangeboden, doen ineens 2 andere clubs een aanbieding. Hij tekent bij de andere club, tegen minder salaris. De club speelt in dezelfde divisie. Zo gaat het de hele tijd. Wie kan mij helpen? Ik sta op het punt de game alweer te stoppen namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Back in Greece @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 1 uur geleden zei Oldskool2: Voor het eerst een LLM game gestart, maar het lukt me niet spelers aan me te binden. Een speler is clubloos, mid november. Ik bied een stage aan, en vervolgens een contract. Er was niemand in deze speler geinteresseerd. Maar nu ik hem een contract heb aangeboden, doen ineens 2 andere clubs een aanbieding. Hij tekent bij de andere club, tegen minder salaris. De club speelt in dezelfde divisie. Zo gaat het de hele tijd. Wie kan mij helpen? Ik sta op het punt de game alweer te stoppen namelijk Normaal geeft de speler/game je een reden wanneer ze elders tekenen. Vaak is het "sterker elftal", of "hun reputatie is beter" Maar bij lower league moet je altijd denken aan de omgekeerde pyramide: als je een echte topclub bent, zijn er maar weinig spelers die echt een verschil kunnen maken als aankoop. Maar als klein provincieclubje zijn er superveel spelers die je team beter maken. Gewoon blijven zoeken. En eventueel wat spelers proberen te lenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 2 uur geleden zei Oldskool2: Voor het eerst een LLM game gestart, maar het lukt me niet spelers aan me te binden. Een speler is clubloos, mid november. Ik bied een stage aan, en vervolgens een contract. Er was niemand in deze speler geinteresseerd. Maar nu ik hem een contract heb aangeboden, doen ineens 2 andere clubs een aanbieding. Hij tekent bij de andere club, tegen minder salaris. De club speelt in dezelfde divisie. Zo gaat het de hele tijd. Wie kan mij helpen? Ik sta op het punt de game alweer te stoppen namelijk Welkom bij LLM, dit gebeurt de hele tijd. De hele tijd geen interesse in een speler en als jij dan een bod doet, dan zijn andere er opeens met de kippen bij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Goede tip om extra aandachtig te kijken naar de reden voor kiezen voor de andere club. Uiteindelijk in januari toch nog gelukt om 2 goede spelers aan te trekken. Volgende uitdaging; alle contracten lopen af aan het einde vh seizoen 😂 ik speel trouwens met Worthing in de vanarama south. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Waren er maar meer ploegen zoals Dulwich Hamlet. Altijd toeschouwers verzekerd in je lege stadion! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 34 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober In mijn save om met Haïti een WK te winnen is er een Haïtiaanse club overgenomen door een tycoon. Hij is lekker geld erin aan het pompen en faciliteiten aan het upgraden. zit er pas 2 jaar dus hopelijk kan hij het niveau opkrikken van de competitie langere termijn. In de tussentijd hoop ik dat ik een gevestigde naam ben in Brazilië en dan een satelliet club kan kiezen om zo Haïti te helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten