Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Voor Bologna bedoel je dan neem ik aan?

Ja natuurlijk. Zit Gavi al te volgen want die krijgt geen speeltijd bij barca :D Als dat zo blijft kan ik hem misschien ook voor een zacht prijsje ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei sennid:

Ja natuurlijk. Zit Gavi al te volgen want die krijgt geen speeltijd bij barca  Als dat zo blijft kan ik hem misschien ook voor een zacht prijsje ophalen.

Liel Abada, Obando, Andrew (keeper Gil Vicente), Andrei Borza, Luka Topalovic, Simen Lyngbo om mee te starten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei sennid:

Ja natuurlijk. Zit Gavi al te volgen want die krijgt geen speeltijd bij barca  Als dat zo blijft kan ik hem misschien ook voor een zacht prijsje ophalen.

Als ik zo vrij mag zijn. Schop zoveel mogelijk spelers eruit en benut veel TB in je salarisbudget. Greenwood, Kepa, Reguillon, Donny en heel laat ook nog Partey transfervrij opgehaald. Verder staat de transferlijst in de laatste week vol met Italiaanse oude pareltjes á la Rugani, die je voor een zacht prijsje kan ophalen. En de huurlijst is genieten. Kun je een speler of vier van een topclub pakken.

Zo heb ik het gedaan met Pisa in ieder geval vorig seizoen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel eens nieuwsgierig naar jullie mening hier op het forum:

Ik ben een journeyman gestart en na omzwervingen in Letland bij Super Nova, Cambuur Leeuwarden en AA Gent, ben ik ingestapt bij AZ dat op dat moment op plek 17 in de eredivisie stond. Tijdens de onderhandeling stegen ze naar de 15e plaats en mocht ik instappen. Ik ben eens voor een compleet alternatieve tactiek gegaan (zie hieronder bij de afbeeldingen). Sinds dat ik ben ingestapt gaat het heerlijk, maar toch mis ik nog iets aan scorend vermogen/ kansen creëren (gevoelsmatig). Willen jullie hier eens een kritische blik op werpen?  Ik ben benieuwd :D 

image.png

az tacktiek 1.png

az tactiek 2.png

az tacktiek 3.png

az tactiek 4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Dansmeister:

Als ik zo vrij mag zijn. Schop zoveel mogelijk spelers eruit en benut veel TB in je salarisbudget. Greenwood, Kepa, Reguillon, Donny en heel laat ook nog Partey transfervrij opgehaald. Verder staat de transferlijst in de laatste week vol met Italiaanse oude pareltjes á la Rugani, die je voor een zacht prijsje kan ophalen. En de huurlijst is genieten. Kun je een speler of vier van een topclub pakken.

Zo heb ik het gedaan met Pisa in ieder geval vorig seizoen.

Thanks ik zal in de zomer periode de transfermarkt goed in de gaten houden.

edit:

Ik hou deze meneer even in de gaten, Monza staat 18de en degradatie clausule is 5 miljoen :mrgy:

image.thumb.png.044a3f975f1a50a3e9732bc7143b2394.png

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Kevinoz87:

Ik ben wel eens nieuwsgierig naar jullie mening hier op het forum:

Ik ben een journeyman gestart en na omzwervingen in Letland bij Super Nova, Cambuur Leeuwarden en AA Gent, ben ik ingestapt bij AZ dat op dat moment op plek 17 in de eredivisie stond. Tijdens de onderhandeling stegen ze naar de 15e plaats en mocht ik instappen. Ik ben eens voor een compleet alternatieve tactiek gegaan (zie hieronder bij de afbeeldingen). Sinds dat ik ben ingestapt gaat het heerlijk, maar toch mis ik nog iets aan scorend vermogen/ kansen creëren (gevoelsmatig). Willen jullie hier eens een kritische blik op werpen?  Ik ben benieuwd  

image.png

az tacktiek 1.png

az tactiek 2.png

az tacktiek 3.png

az tactiek 4.png

Ik zou eens proberen de breedte naar iets smaller of smal te zetten. Je wilt namelijk korter passen en je hebt ook voorin een HVS en AM. Ook zou je meer dieptepasses geven nog aan kunnen zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik zou eens proberen de breedte naar iets smaller of smal te zetten. Je wilt namelijk korter passen en je hebt ook voorin een HVS en AM. Ook zou je meer dieptepasses geven nog aan kunnen zetten. 

Wordt het dan niet te druk, aangezien beide backs de weg naar voren moeten vinden? En korter passen en dieptepasses, bijt dat elkaar niet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kevinoz87:

Wordt het dan niet te druk, aangezien beide backs de weg naar voren moeten vinden? En korter passen en dieptepasses, bijt dat elkaar niet? 

Mijn theorie (en wat ik vooral gelezen / gekeken heb) is dat je bij een smaller veld makkelijker opties kunt vinden met korter passen. Dieptepasses zorgt er vooral voor dat ze in de aanval ook risicovolle ballen geven waar op gelopen kan worden. Dus in principe bijt het elkaar niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Mijn theorie (en wat ik vooral gelezen / gekeken heb) is dat je bij een smaller veld makkelijker opties kunt vinden met korter passen. Dieptepasses zorgt er vooral voor dat ze in de aanval ook risicovolle ballen geven waar op gelopen kan worden. Dus in principe bijt het elkaar niet. 

Ik ga eens kijken of het wat meer kansen gaat opleveren. Bedankt iig voor de tips :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een update van mijn save met Ilves Tampere in Finland.

Na vorig jaar kampioen te zijn geworden zijn we dit seizoen ook weer goed op weg:

image.png.0b10ca885cb37e52e4e3badac01b20a5.png

Toch hier en daar wel wat punten laten liggen door de vele Champions League voorrondes. Die gingen als volgt:

image.thumb.png.1225f19c6767773c50c9952b51d3e52e.png

Helaas in de playoffs van Dinamo Zagreb verloren, al hoewel we aardig gewaagd aan elkaar waren. Uiteindelijk door in de Europa League en mogen we ons opmaken voor de league phase. Een slorde 3.4 miljoen mogen bijschrijven wat mijn budget van 532K naar 4.2 miljoen brengt, heerlijk!

Inmiddels ook mijn contract bij Ilves verlengt tot december 2027. Het plan is lekker diplomatjes halen en wachten tot een mooie club voorbij komt. Komt die niet? Dan zit ik voorlopig nog goed hier.

Paar spelers die ik nog wil uitlichten voor de geïnteresseerden:

Lorenzo di Stefano

Spoiler

Di Stefano heb ik in het begin van dit seizoen gehaald nadat ik een van mijn sterkhouders van vorig seizoen heb verkocht. Mijn hele transferbudget (230K) opgemaakt aan deze speler, maar het is het zeker waard tot nu toe!

image.thumb.png.2941ac0e17f0f054478c8e720fd29235.png

Daouda Peeters

Spoiler

Deze Guinese Belg heb ik gratis kunnen overnemen van Juventus in het begin van dit seizoen. Nadat ik hem opzocht op Google kwam ik er achter dat hij dus verlamd is geraakt door een soort virus en na anderhalf jaar volledig is geravalideerd en herstelt en nogsteeds bij Juventus speeld. En fin:

image.thumb.png.70d4e37f06bb8eef499b3533eafeb477.png

Jussi Järvi

Spoiler

De regen van mijn vorige update. Alleen al voor die naam wil ik hem uitlichten.

image.thumb.png.730594df27048758bc77ab9394694bbc.png

Tagje zoals gevraagd: @Michaelinho*

bewerkt door LouisPSV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lensherr:

Ik ben eens aan het polsen voor een nieuw stadion met hopelijk mijn eigen naam. Moest dit lukken kan ik eventueel naar een ander Scandinavisch land gaan en hetzelfde uitproberen. 

Prima plan!!! Enjoy:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.d10fdbf85c6598a1d654734dfabc0169.png

We laten het vrolijke Denemarken achter ons en verleggen de focus naar Noorwegen. Een van de meest veelbelovende talentenfabrieken uit eerdere Football Manager-edities was op zoek naar een manager om hen uit de degradatiezone te halen. Slechts twee jaar geleden speelden ze nog in de Obos Ligaen.

image.png.a00b2a834a76b0dc80cc25f42f31a86c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.d10fdbf85c6598a1d654734dfabc0169.png

We laten het vrolijke Denemarken achter ons en verleggen de focus naar Noorwegen. Een van de meest veelbelovende talentenfabrieken uit eerdere Football Manager-edities was op zoek naar een manager om hen uit de degradatiezone te halen. Slechts twee jaar geleden speelden ze nog in de Obos Ligaen.

image.png.a00b2a834a76b0dc80cc25f42f31a86c.png

Ook een van de lastigste landen door dat vreselijke speelschema. Wel een hele toffe club, al had ik Stromsgodet of Viking ook erg tof gevonden. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Thierryvane:

Kost je seizoen 5 wel 3,2 millie om te huren maar wat een geweldenaar op linksbuiten. Jamie (d)

image.thumb.png.c660f13ca5fe94b62196a5e13e0a45a2.png

Ik heb hem bij mijn Dortmund save als WBL, want @ElPrincipito zijn EPball is natuurlijk zonder wingers :LO: Hij is idd erg goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.da739d4daa1aadb940be4d5a8b82431d.png

We hebben onze start sinds de overname niet gemist. Ik moet wel even zoeken met die beperkingen voor de inschrijvingen. Er is amper of geen budget. Als ik mensen verkoop krijg ik er niets van terug. Dus het is tijdelijk harken met de middelen die er zijn en ik zal voornamelijk moeten scouten op Noren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites