Michaelinho* Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 uur geleden zei Thomassje123: Om je kapot te schamen joh Het loopt aanvallend echt voor geen meter dit seizoen EDIT: Wat is dit joh?? Waarom zijn we ineens zo slecht Goh herkenbaar dit. Ik heb ineens een ploeg die in seizoen 5 grossiert in individuele fouten. Heel frustrerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Dit blijft toch altijd lekker hoor En een screentje voor de liefhebbers @ReneLeBlanc @Thierryvane Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit blijft toch altijd lekker hoor En een screentje voor de liefhebbers @ReneLeBlanc @Thierryvane Inhoud verbergen Zou hij ook wonen op nummer 36A? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 14 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit blijft toch altijd lekker hoor En een screentje voor de liefhebbers @ReneLeBlanc @Thierryvane Inhoud verbergen Deze is ook lekker, maar hiervan weet ik zijn adres neit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Deze is ook lekker, maar hiervan weet ik zijn adres neit. Hij woont ook niet op dat nummer. Dit is een afleiding voor alle topclubs die denken dat ze hem kunnen kopen. Kloppen ze aan bij de verkeerde. Die AI is niet zo slim. Gustavo Sa ken ik ook nog wel. Die deed het aardig bij me vanaf zijn 30e ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Dan ga ik ook even flexen met een NXGN winnaar. Ooooobaaaandoooooo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 uur geleden zei Thierryvane: Dan ga ik ook even flexen met een NXGN winnaar. Ooooobaaaandoooooo! Woooooohoooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Mooie reeks aan het neerzetten qua tegendoelpunten, en met 6 wedstrijden voor de boeg zeker van promotie en titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Eerste voorronde tegen een club uit Andorra... 17-0 en de return volgt nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Hij moest van ver komen, maar hij is binnen. Nu nog het WK voor clubs winnen en dan kan ik door naar een volgende club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 6 uur geleden zei bas huijsmans: Hij moest van ver komen, maar hij is binnen. Nu nog het WK voor clubs winnen en dan kan ik door naar een volgende club Kom ik net naar Portugal omdat ik zoveel leuke saves zag, ga jij weer weg. Wat is je challenge precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Short corner magic Schermopname 2024-10-03 081643.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 10 minuten geleden zei Titan: Short corner magic Schermopname 2024-10-03 081643.mp4 12.65 MB · 0 downloads Pohhhhh dit is smullen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober @Fantasy @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 oktober Auteur Share Geplaatst 3 oktober Dat is een aardige tegenvaller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 33 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Fantasy @Thierryvane Taai... Echt een heldje. Al 2,5 jaar basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 23 uur geleden zei ReneLeBlanc: Lekker man Je grootste talent is denk ik die spits of die winger? Lastig te zeggen nog, maar denk ook wel een van die twee. Wel meer vertrouwen in die winger, vanwege zijn professionele persoonlijkheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 21 minutes ago, De Raam said: Lastig te zeggen nog, maar denk ook wel een van die twee. Wel meer vertrouwen in die winger, vanwege zijn professionele persoonlijkheid Wel benieuwd naar de profielen van de toppers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Fantasy @Thierryvane Pfoe dat moet je dan maar weer zien te Händelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 24 minuten geleden zei Michaelinho*: Pfoe dat moet je dan maar weer zien te Händelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Ik speel meestal met clubs die geld te kort komen, dus ik vraag het minst mogelijk bij mijn eigen contract, je kunt er ten slotte toch niks mee. Nu was ik eens begonnen met Liverpool en krijg nu in 2030 een nieuw contract, waar ze me 195.000 per week bieden Dat slaat toch nergens op. Ik kon het tot 85.000 verlagen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyboy82 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Ik heb een speler (Ouadreogo) bij Schalke die zijn contract niet wil verlengen omdat hij wil dat de ploeg wordt versterkt maar ik speel momenteel Champions League en zit in de top 4 van de Bundesliga Is er een manier om te achterhalen wat de speler exact wil bedoelen? Welke posities dat hij graag versterkt ziet worden want in mijn ogen heb ik een meer dan degelijk team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober (bewerkt) Hoera, eerste diploma is binnen. en mag aan de volgende beginnen! 3 oktober bewerkt door Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 5 uur geleden zei Rob1981: Wel benieuwd naar de profielen van de toppers! Zie onderstaande spoiler Spoiler Nog niet heel bijzonder dus. Ik ben ook pas aan het begin van seizoen vier en het niveau in Roemenië is nou niet bepaald denderend. Zelf heb ik de hoogste verwachtingen van die keeper en de rechtsbuiten. Uit de eerdere intakes begint ook het een en ander door te komen. Het zal geen wereldtop zijn, maar binnen Roemenië zeker bruikbaar. Spoiler Himpea, Doberceanu en Ghisa waren er al bij aanmaak van het spel door de optie 'spelers aan speelbare teams toevoegen'. Het bovenstaande rijtje maakt ook al zeer regelmatig minuten in het eerste. Vorige zomer heb ik me toch laten verleiden tot een transfer, waar ik eigenlijk alleen met eigen jeugd wilde spelen. Dat was vooral ook om de snelheid in het spel te houden. Sorin Marin wilde echter zijn contract niet verlengen bij zijn vorige ploeg en dus kon ik hem gratis binnen hengelen. Veruit het grootste Roemeense talent in het spel momenteel. Milan, Inter, Juventus en Porto hengelen naar zijn diensten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten