La Pulga Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Dit is zo een beetje mijn team nu, begin seizoen 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 10 uur geleden zei La Pulga: Dit is zo een beetje mijn team nu, begin seizoen 3 Mooi team hoor, maar waar zijn je dertigers? #dynamics (dit gebeurt mij trouwens ook altijd als ik een seizoen of vier/vijf ver ben ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Op 31-5-2024 om 19:54 zei Cervantes: Soms jaagt alleen de naam al schrik aan. Helaas is het wel een slap aftreksel van de echte Balotelli, maar wel gemakkelijker in het gareel te houden. Ik ben ook fan. Had hem in de seizoenen 24/25, 25/26 en nu in het seizeon 27/28 weer. Misschien is het hoogste niveau toch een niveautje te groot voor hem haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 13 uur geleden zei La Pulga: Dit is zo een beetje mijn team nu, begin seizoen 3 Waar is Kendry? Die zou je halen als beloning, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 13 uur geleden zei La Pulga: Dit is zo een beetje mijn team nu, begin seizoen 3 #FreeOnana Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 3 uur geleden zei Becks: Mooi team hoor, maar waar zijn je dertigers? #dynamics (dit gebeurt mij trouwens ook altijd als ik een seizoen of vier/vijf ver ben ) Haha ja die gaan langzaam allemaal weg, wat een salarissen verdienen die ook zeg 15 minuten geleden zei De Raam: Waar is Kendry? Die zou je halen als beloning, toch? Helemaal vergeten, komt er aan! 13 minuten geleden zei Thierryvane: #FreeOnana Die Turk kan anders ook wel aardig keepen, maar Onana keept wel vaker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Moest met Bilbao tegen PSV, waar deze speler werd bestempeld als hun belangrijkste speler. Was toen ik destijds bij AC Milan zat ingestroomd in de jeugd, maar na een paar keer uitgeleend te zijn voor 13 miljoen aan PSV verkocht. Ik dacht toen echt dat ik ze had beroofd Dat had ik toch verkeerd gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Rebuildavondje voor de boeg. De kern bij PSG die mij 5 CL in 8 jaar opgeleverd heeft raakt een beetje over zijn top. Jonge jongens moeten ingepast worden. Puzzelen! Limoncellotje er bij zo en gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 42 minuten geleden zei Arezo: Rebuildavondje voor de boeg. De kern bij PSG die mij 5 CL in 8 jaar opgeleverd heeft raakt een beetje over zijn top. Jonge jongens moeten ingepast worden. Puzzelen! Limoncellotje er bij zo en gaan. Geen stookbroodje met brie en een rode wijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Kan ik ook nog een stadionnaam ingame aanpassen? Die van Ajax is de Ajax Arena. Echt zin om een nieuwe game te starten nu, maar net zo lekker bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 juni Auteur Share Geplaatst 3 juni Zojuist zei Mascini: Kan ik ook nog een stadionnaam ingame aanpassen? Die van Ajax is de Ajax Arena. Echt zin om een nieuwe game te starten nu, maar net zo lekker bezig. Dat kan via de ingame editor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 1 uur geleden zei Thierryvane: Geen stookbroodje met brie en een rode wijn? Dat was geen slecht idee geweest. Zeau. Mbappe na 469 doelpunten (alleen competitie) op eigen verzoek naar het woestijntje laten gaan. Gaat ff 90 miljoen per jaar pakken daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Close call maar nog steeds 4e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 1 uur geleden zei Fantasy: Dat kan via de ingame editor. Ah serieus? Die je dus los moet kopen is dat he? Kan daar echt over vallen, dat zoiets niet klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 juni Auteur Share Geplaatst 3 juni 8 minuten geleden zei Mascini: Ah serieus? Die je dus los moet kopen is dat he? Kan daar echt over vallen, dat zoiets niet klopt. Correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Thomas Vermaelen (Assistent-Manager); '3 star CA & 3 star PA' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Thomas Vermaelen (Assistent-Manager); '3 star CA & 3 star PA' Kom maar door hoor met een screentje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 15 minuten geleden zei Thierryvane: Kom maar door hoor met een screentje! Attributen zijn niet eens heel geweldig . Zijn statistieken dan weer wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koenniiee Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni (bewerkt) Weet iemand 'of' en 'waar' ik de naam van een Club kan aanpassen met de in-game Editor? Dat is namelijk voor mij de enige reden dat ik 'm zojuist aangeschaft heb, maar ik zie de mogelijkheid niet, haha. Ik erger me dood aan alle club namen die maar half afgewerkt zijn: bv. Antwerp moet natuurlijk gewoon ''Royal Antwerp'' zijn, bijvoorbeeld. 4 juni bewerkt door Koenniiee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 juni Auteur Share Geplaatst 4 juni 14 minuten geleden zei Koenniiee: Weet iemand 'of' en 'waar' ik de naam van een Club kan aanpassen met de in-game Editor? Dat is namelijk voor mij de enige reden dat ik 'm zojuist aangeschaft heb, maar ik zie de mogelijkheid niet, haha. Ik erger me dood aan alle club namen die maar half afgewerkt zijn: bv. Antwerp moet natuurlijk gewoon ''Royal Antwerp'' zijn, bijvoorbeeld. Dat kan niet via de ingame editor. Dit kan enkel via de reguliere editor. Via de ingame editor kun je wel stadion namen, faciliteiten, financiën etc. aanpassen, maar niet de clubnaam of -namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koenniiee Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 9 minuten geleden zei Fantasy: Dat kan niet via de ingame editor. Dit kan enkel via de reguliere editor. Via de ingame editor kun je wel stadion namen, faciliteiten, financiën etc. aanpassen, maar niet de clubnaam of -namen. Dankjewel voor je snelle reactie. Weet iemand misschien dan ook of er een dergelijke Data Update is die de namen op een mooie manier verwerkt? Uiteraard heb ik het dan niet over de Name Fix, die naar boven komt als je Googelt inschakelt. Ik ben bereid onderstaande save op te geven. Al lig ik wel uit de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Mijn alter-ego heeft als favoriete club Real Madrid. Recentelijk 'tegen mezelf gezegd' dat ik deze game Real nog graag eens zou managen. Spoiler Ga het overigens niet doen hoor. Eerst de doelstellingen met AEK afvinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 2 uur geleden zei Michaelinho*: Mijn alter-ego heeft als favoriete club Real Madrid. Recentelijk 'tegen mezelf gezegd' dat ik deze game Real nog graag eens zou managen. Als je een bepaald team als favoriet zet vergroot dat de kans iets om ooit die baan te krijgen. Hier kampioen met Vaduz! Acht wedstrijden voor het einde. Jammer dat je officieel geen kampioen kan worden, dus ik ben benieuwd wat het bestuur er straks van vindt. Heel nieuwsgierig naar hoe de game dit gaat oppakken vanaf nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Eindelijk werpt al dat investeren een keer z'n vruchten af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Wel tempted hoor... Gewoon omdat het zo'n legende is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten