Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei La Pulga:

image.png.a3a3e0ea25d852a07ed3204e9ac3e247.png

Dit is zo een beetje mijn team nu, begin seizoen 3 :D 

Mooi team hoor, maar waar zijn je dertigers? #dynamics

(dit gebeurt mij trouwens ook altijd als ik een seizoen of vier/vijf ver ben ;c)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2024 om 19:54 zei Cervantes:

image.thumb.png.e55475b1676ea3066259022ca2e3d86e.png

Soms jaagt alleen de naam al schrik aan:D. Helaas is het wel een slap aftreksel van de echte Balotelli, maar wel gemakkelijker in het gareel te houden.

Ik ben ook fan. Had hem in de seizoenen 24/25, 25/26 en nu in het seizeon 27/28 weer. Misschien is het hoogste niveau toch een niveautje te groot voor hem haha

image.thumb.png.8e2391b8f2c9669a43cc43646ee565ea.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Becks:

Mooi team hoor, maar waar zijn je dertigers? #dynamics

(dit gebeurt mij trouwens ook altijd als ik een seizoen of vier/vijf ver ben )

Haha ja die gaan langzaam allemaal weg, wat een salarissen verdienen die ook zeg :D 

15 minuten geleden zei De Raam:

Waar is Kendry? Die zou je halen als beloning, toch? 

Helemaal vergeten, komt er aan! :D 

13 minuten geleden zei Thierryvane:

#FreeOnana

Die Turk kan anders ook wel aardig keepen, maar Onana keept wel vaker hoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest met Bilbao tegen PSV, waar deze speler werd bestempeld als hun belangrijkste speler. Was toen ik destijds bij AC Milan zat ingestroomd in de jeugd, maar na een paar keer uitgeleend te zijn voor 13 miljoen aan PSV verkocht. Ik dacht toen echt dat ik ze had beroofd :D Dat had ik toch verkeerd gezien ;c

b1a9e78af3856fa2b7a1e556aa000b08.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rebuildavondje voor de boeg. De kern bij PSG die mij 5 CL in 8 jaar opgeleverd heeft raakt een beetje over zijn top. Jonge jongens moeten ingepast worden. Puzzelen! Limoncellotje er bij zo en gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Arezo:

Rebuildavondje voor de boeg. De kern bij PSG die mij 5 CL in 8 jaar opgeleverd heeft raakt een beetje over zijn top. Jonge jongens moeten ingepast worden. Puzzelen! Limoncellotje er bij zo en gaan.

Geen stookbroodje met brie en een rode wijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Mascini:

Kan ik ook nog een stadionnaam ingame aanpassen? Die van Ajax is de Ajax Arena. Echt zin om een nieuwe game te starten nu, maar net zo lekker bezig. 

Dat kan via de ingame editor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Geen stookbroodje met brie en een rode wijn?

Dat was geen slecht idee geweest. Zeau. Mbappe na 469 doelpunten (alleen competitie) op eigen verzoek naar het woestijntje laten gaan. Gaat ff 90 miljoen per jaar pakken daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand 'of' en 'waar' ik de naam van een Club kan aanpassen met de in-game Editor? Dat is namelijk voor mij de enige reden dat ik 'm zojuist aangeschaft heb, maar ik zie de mogelijkheid niet, haha. Ik erger me dood aan alle club namen die maar half afgewerkt zijn: bv. Antwerp moet natuurlijk gewoon ''Royal Antwerp'' zijn, bijvoorbeeld.

Clubnamem.jpg

bewerkt door Koenniiee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Koenniiee:

Weet iemand 'of' en 'waar' ik de naam van een Club kan aanpassen met de in-game Editor? Dat is namelijk voor mij de enige reden dat ik 'm zojuist aangeschaft heb, maar ik zie de mogelijkheid niet, haha. Ik erger me dood aan alle club namen die maar half afgewerkt zijn: bv. Antwerp moet natuurlijk gewoon ''Royal Antwerp'' zijn, bijvoorbeeld.

Clubnamem.jpg

Dat kan niet via de ingame editor. Dit kan enkel via de reguliere editor. Via de ingame editor kun je wel stadion namen, faciliteiten, financiën etc. aanpassen, maar niet de clubnaam of -namen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Fantasy:

Dat kan niet via de ingame editor. Dit kan enkel via de reguliere editor. Via de ingame editor kun je wel stadion namen, faciliteiten, financiën etc. aanpassen, maar niet de clubnaam of -namen.

Dankjewel voor je snelle reactie. Weet iemand misschien dan ook of er een dergelijke Data Update is die de namen op een mooie manier verwerkt? Uiteraard heb ik het dan niet over de Name Fix, die naar boven komt als je Googelt inschakelt. Ik ben bereid onderstaande save op te geven. Al lig ik wel uit de beker.

Ranglijst.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Mijn alter-ego heeft als favoriete club Real Madrid. Recentelijk 'tegen mezelf gezegd' dat ik deze game Real nog graag eens zou managen. 

Als je een bepaald team als favoriet zet vergroot dat de kans iets om ooit die baan te krijgen.

Hier kampioen met Vaduz! Acht wedstrijden voor het einde. Jammer dat je officieel geen kampioen kan worden, dus ik ben benieuwd wat het bestuur er straks van vindt. Heel nieuwsgierig naar hoe de game dit gaat oppakken vanaf nu.

image.png.4b4f46925b0b50e1022e5f14b09ec0de.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites