Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei De Raam:

Kun je mij jouw save PMen? Kan ik even kijken of ik wat kan vinden ;)

Inmiddels is het met een trainer nu gelukt! Dus niet via het 'staf' menu, maar iemand aannamen en van functie laten wisselen. Met een manager lukt het mij nog niet. Ik kan dus geen vacature uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-1-2024 om 12:20 zei La Pulga:

image.thumb.png.2d744034dba9654b2d736814a975a65a.png

Paar dagen weg, dus laptop mee en kijken hoe Hendoball het gaat doen.

Nieuwe update, nieuwe ikke

image.thumb.png.5e5afd6958bd326465c85a3fb38d30a9.png

Zo hoef ik Rijkhof tenminste niet te kopen :D 

Kon ik nu maar een polletje maken met een aantal suggesties wie ik zou gaan halen als linksachter :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei La Pulga:

Zo hoef ik Rijkhof tenminste niet te kopen  

Kon ik nu maar een polletje maken met een aantal suggesties wie ik zou gaan halen als linksachter 

Niiiccoooooooooooo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MisterX:

Je wint gewoon 3 van de 4 wedstrijden?!

Tegen Club Brugge en Hoffenheim moet ik er meer scoren

Het zijn vooral een viertal specifieke spelers die constant slecht spelen. Die moeten er uit

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei La Pulga:

Zo hoef ik Rijkhof tenminste niet te kopen  

Kon ik nu maar een polletje maken met een aantal suggesties wie ik zou gaan halen als linksachter 

Patrick Dorgu was in mijn Vitesse-game jarenlang de linksback. :< Juan Larios ook een aanrader. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Thierryvane:

Patrick Dorgu was in mijn Vitesse-game jarenlang de linksback. :< Juan Larios ook een aanrader. 

Oei, ik vond Nico wel een hele leuke optie maar misschien als back-up is het wel leuk. 

Ook maar de andere troep zien te verkopen, hopelijk wilt iemand Sosa (die is nog best goed) en Avilla snel even kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Oei, ik vond Nico wel een hele leuke optie maar misschien als back-up is het wel leuk. 

Ook maar de andere troep zien te verkopen, hopelijk wilt iemand Sosa (die is nog best goed) en Avilla snel even kopen.

Avila is in FM ook nog best prima toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Willem:

Voor het eerst dat dit me is opgevallen bij een speler. Iemand ervaring met late developers?

image.png.0f53d3f5df1b45bdc1ed278a957db4ce.png

Ja Antonio Raimondo is inmiddels 30 bij mij, heb die tag late developer al sinds zijn 27e ofzo :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

af05e2a4d95c38156bcbf90ef2b21d4a.png

Het venijn zat in de staart. Het begon als een dikke schijtwedstrijd. Het is niet eens zo dat Shimizu S-Pulse briljant speelde, maar ze waren behoorlijk efficiënt. Na vijf minuten gaat mijn libero onder een hoge bal door en scoort hun spits, na een kwartier poeiert een middenvelder de bal vanaf een metertje of dertig in de kruising. Nou, daar sta je dan met je gameplan en je goede bedoelingen. De tegenstander graaft zich in en met verzorgd voetbal kom je er amper doorheen. Aangezien ik een onverbeterlijke stijfkop ben, heb ik dat wel heel lang geprobeerd. Shimizu speelde Getafevoetbal en maakte vooral overtredingen om het spel te vertragen, dus het schoot amper op.

Na ongeveer een uurtje zijn we va banque gaan spelen. Stormram Ito in de ploeg, een DM eruit voor een extra AMC, maar wel de libero naar een BPD en de twee WCB's naar support. Met die extra AMC komt er een extra speler tussen de linies, terwijl ik de aansluiting naar voren toe vanuit de achterhoede minder belangrijk vind worden. Shimizu gebruikt twee aanvallers, we hebben een numeriek overwicht achterin zodat we niet in het mes lopen en nog meer mensen die in de as van het veld rondrennen, betekenen nog minder ruimte.

Klinkt leuk op papier, maar dan is het wel fijn als het ook lukt. Marzooq was de invaller op AMC, die twee keer scoort op aangeven van Ito. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Thomassje123:

00a60a908071c2193cde1127d9915eef.png

:cab: 

Jouw 4e plek is een vierde plek van de armoede zeg. Wat ene laag puntenaantal om 4e mee te staan. In mijn game heeft de nummer 8 al 74,7 punten en daarmee zouden ze jouw 4e plek ruimschoots mee verslaan. De 4e plek zelf heeft meer dan 100 punten...

Qua punten doe ik op dit moment geen eens echt onder voor jouw San marino. Maar ik sta 9e zonder uitzicht op hoger. Jij staat 4e :-D

image.png.ed4c8291ae08a7eeb7ee4d31c538af26.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw 4e plek is een vierde plek van de armoede zeg. Wat ene laag puntenaantal om 4e mee te staan. In mijn game heeft de nummer 8 al 74,7 punten en daarmee zouden ze jouw 4e plek ruimschoots mee verslaan. De 4e plek zelf heeft meer dan 100 punten...

Qua punten doe ik op dit moment geen eens echt onder voor jouw San marino. Maar ik sta 9e zonder uitzicht op hoger. Jij staat 4e 

image.png.ed4c8291ae08a7eeb7ee4d31c538af26.png

Komt door Duitsland en Frankrijk die het relatief slecht doen. Dat is ook de reden dat we 4e zijn geworden natuurlijk. Je ziet het ook aan het gat tussen de nummer 4 en 3, die lijkt echt wel onoverbrugbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Jeroen.:

Komt denk ook door het verschil tussen oude en nieuwe competitieopzet. 

Nieuwe opzet zorgt voor grotere verschillen tussen de top en de rest? 

Misschien speelt ook wel mee dat Thomassje123 verder is, waardoor landen minder dominant zijn, waardoor de top breder wordt? In ieder geval voor de subtop. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien speelt ook wel mee dat Thomassje123 verder is, waardoor landen minder dominant zijn, waardoor de top breder wordt? In ieder geval voor de subtop. 

Ik denk dat in mijn save Engeland, Italië en Spanje gewoon heel dominant zijn, die 3 landen pakken weer heel veel punten weg van de landen daaronder. Daarnaast is er een hele grote subtop die van elkaar ook weer veel punten weg pakken

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei MisterX:

Niet perse maar er zijn simpelweg meer punten te verdienen doordat er meer wedstrijden zijn. En in de meeste gevallen zullen de grote clubs en grotere landen daardoor automatisch meer punten pakken. Bijna elk land heeft in jou geval meer punten dan de vergelijkbare plaats bij Thomas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites