Cervantes Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 10 uur geleden zei Copywriter: Seizoen 2027/2028 en de hegemonie van het Red Bull concern doorbroken en Salzburg verslagen. Kampioen met WSG Tirol. Netjes hoor! Hoe doen de Oostenrijkse clubs het bij jou Europees en welke plaats neemt Oostenrijk in op de coëfficiëntenlijst? Beetje talentvolle Oostenrijkers in je team of voornamelijk buitenlanders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 8 uur geleden zei Thomassje123: Sorry Heerenveen supporters Dit krijg je dus als ik voorronde CL moet spelen Ik heb dit seizoen ook tegen Heerenveen gespeeld in de CL zelf. Maar ook dat was geen succes voor ze Arme, arme Heerenveen supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Wie voegt zich met mij in de Portugese vierde divisie? Wat een prachtige clubs en namen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Dacht heel even na de uitschakeling tegen Liverpool ook te gaan verliezen van Ajax... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) 33 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wie voegt zich met mij in de Portugese vierde divisie? Wat een prachtige clubs en namen zeg. Je maakt wel een foutje. Je hoort San Marino te promoten 7 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Messi, Messi, Messi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) Is geen familie van helaas. Wel een epische manager hebben ze bij Newells Old Boys 7 januari bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari kan meslier overkopen voor 2.5 miljoen eind seizoen 2. Maar heb hem eigenlijk niet nodig. Wat zouden jullie doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) Op 5-1-2024 om 23:43 zei MarcFR: Lekker bezig! Benieuwd naar je tactiek! Eerste seizoen deze tactiek: Tweede seizoen afgewisseld met deze tactiek: Vooral als ik dominant was of kansen "moest" creëren. Zit nu ook aan een andere tactiek te denken, maar hangt een beetje af van de transferwindow. 1 uur geleden zei putdus: kan meslier overkopen voor 2.5 miljoen eind seizoen 2. Maar heb hem eigenlijk niet nodig. Wat zouden jullie doen Ik kan niet in jouw financiën kijken, maar als je veilige financiën hebt is dit natuurlijk een buitenkans om winst te maken. Mits je hem verhuurt of af en toe laat spelen. 7 januari bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 1 uur geleden zei putdus: kan meslier overkopen voor 2.5 miljoen eind seizoen 2. Maar heb hem eigenlijk niet nodig. Wat zouden jullie doen Je geeft het antwoord zelf al. Je hebt hem niet nodig. Tenzij je hem met gigantische korting kunt krijgen voor een zacht prijsje, waarom zou je het dan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Wie zei er nu dat clubs uit Saoedi-Arabië altijd zoveel bieden op een speler? Feyenoord is het nieuwe Saoedi-Arabië. PS: Deze speler is niet aangeboden, beide clubs bieden uit hunzelf op hetzelfde moment. De speler is eigenlijk not for sale. Mijn andere optie voor linksback is namelijk geblesseerd voor een half jaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) 6 uur geleden zei Cervantes: Netjes hoor! Hoe doen de Oostenrijkse clubs het bij jou Europees en welke plaats neemt Oostenrijk in op de coëfficiëntenlijst? Beetje talentvolle Oostenrijkers in je team of voornamelijk buitenlanders? Europa Oostenrijk staat 12e. op de lijst. RB Salzburg won de Europa league dit seizoen. De finale was tegen de Spurs. Met WSG Tirol bereikte ik de kwartfinale van de Conference league en werd uitgeschakeld door Rennes. Austria Lustenau werd uitgeschakeld in de voorronde van de Conference League. Rapid Wien werd in de 16e finale van de Europa League uitgeschakeld door Celtic . Sturm Graz werd in de 16e finale Conference League uitgeschakeld door Aberdeen. Op zich nette resultaten voor Oostenrijkse clubs. Coëfficiëntenlijst WSG Tirol in Europa RB Salzburg in Europa Rapid Wien in Europa Stutm Graz in Europa Austria Lustenau in Europa Selectie WSG Tirol Zoals je ziet nog 10 Oostenrijkers in de A selectie. Waarvan 2 newgens Hans Werner Winkler is uit de eigen jeugd en zal waarschijnlijk wel vertrekken. FC Porto trekt aan hem. Daarnaast aardig wat Nederlanders. mijn ervaring is wanneer je in Oostenrijk speelt en voor een deel Nederlandse staff hebt dat ook de Nederlanders in de Admiral Bundesliga willen spelen. De selectie bestaat niet uit exoten, Duitsers en Kroaten vind je volop in de Oosternijkse competitie. De andere buitenlanders hebben deels een link met Nederland wat ook weer verklaart waarom ze wilden komen. 7 januari bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari We komen er aan, de eerste club uit Sofia is al in het zicht Voordat ik de andere twee heb ingehaald ben ik wel een poosje verder Alleen de bekerfinale weer verloren van Levski, dus die lopen nog verder uit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Stengs aardig eerste seizoen gedraaid als rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) 18 jarige spits die mijn club komt versterken. Zou ik hem als spits blijven gebruiken of omtrainen tot winger? @De Raam heeft vast een goede analyse, gezien zijn novelle 7 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari In deze staat had ik hem op de flank gezet @MisterX in de spits heb ik liever wat meer power. Maar dat is persoonlijke voorkeur. Deze heeft de ruimte nodig om lekker te dribbelen, dat gaat op de flank net wat beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Wel leuke loting zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 19 minuten geleden zei De Raam: In deze staat had ik hem op de flank gezet @MisterX in de spits heb ik liever wat meer power. Maar dat is persoonlijke voorkeur. Deze heeft de ruimte nodig om lekker te dribbelen, dat gaat op de flank net wat beter. Dat was ook precies de achterliggende reden voor mij om aan de wingerpositie te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Af en toe kom ik dit soort posities tegen bij de newgens. Alsof iemand alleen of in de defensie of net achter de spits kan spelen, maar op alle andere posities niet uit de voeten kan.., Ik vraag me dan af: Worden dit soort newgens nu gewoon zo genereerd? Of is het de AI manager die deze positie training doet? Er zijn vast nog extremere voorbeelden te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 2 minuten geleden zei MisterX: Af en toe kom ik dit soort posities tegen bij de newgens. Alsof iemand alleen of in de defensie of net achter de spits kan spelen, maar op alle andere posities niet uit de voeten kan.., Ik vraag me dan af: Worden dit soort newgens nu gewoon zo genereerd? Of is het de AI manager die deze positie training doet? Er zijn vast nog extremere voorbeelden te vinden. Dit komt niet van training maar van speeltijd. De U18 manager heeft hem dus enkele keren op die posities laten spelen. Dit kun je voorkomen door zelf de opstellingen te maken. Ik doe dit altijd in de inbox wanneer gevraagd wordt of er eerste elftal spelers beschikbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 13 minuten geleden zei De Raam: Dit komt niet van training maar van speeltijd. De U18 manager heeft hem dus enkele keren op die posities laten spelen. Dit kun je voorkomen door zelf de opstellingen te maken. Ik doe dit altijd in de inbox wanneer gevraagd wordt of er eerste elftal spelers beschikbaar zijn. Ik sprak over de AI manager, omdat hij niet bij mij speelt. Dit is simpelweg een voorbeeld en zie ik regelmatig bij newgens. Die hebben dan opeens één of meerdere afwijkende posities... Die oranje en rode komen vast door wat jij noemt. Die had ik ook even weggedacht. Deze speler kan als VL, VC of AMC spelen. Er zit nogal een verschil tussen de VL en VC en AMC... Hoe komt hij nu aan deze 3 groene posities? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 10 minuten geleden zei MisterX: Ik sprak over de AI manager, omdat hij niet bij mij speelt. Dit is simpelweg een voorbeeld en zie ik regelmatig bij newgens. Die hebben dan opeens één of meerdere afwijkende posities... Die oranje en rode komen vast door wat jij noemt. Die had ik ook even weggedacht. Deze speler kan als VL, VC of AMC spelen. Er zit nogal een verschil tussen de VL en VC en AMC... Hoe komt hij nu aan deze 3 groene posities? VL/VC komt best veel voor, vaak kunnen centrale verdedigers in die nieuwe rol spelen, waarbij de back naar binnen schuift. Dat hij AMC kan spelen komt denk ik echt omdat hij daar een seizoen lang gespeeld heeft. Die jonkies wennen zich heel snel een nieuwe positie aan. Ik had laatst een talent 1 wedstrijd op een andere positie laten spelen, meteen een rood bolletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Welke skin gebruiken jullie eigenlijk? Wil er wel eentje met instant result Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 1 minuut geleden zei De Raam: VL/VC komt best veel voor, vaak kunnen centrale verdedigers in die nieuwe rol spelen, waarbij de back naar binnen schuift. Dat hij AMC kan spelen komt denk ik echt omdat hij daar een seizoen lang gespeeld heeft. Die jonkies wennen zich heel snel een nieuwe positie aan. Ik had laatst een talent 1 wedstrijd op een andere positie laten spelen, meteen een rood bolletje. Meerdere posities bij elkaar in de buurt komt wel vaker voor ja. Of dat iemand op dezelfde plek, maar op de andere flank ook uit de voeten kan. AML/R's etc. Maar de combinatie van aan de ene kant VL en VC (die wel bij elkaar passen) en aan de andere kant AMC is nogal een vreemde. Bij instroom had hij sowieso VC, want dat is de enige natuurlijke positie. Dan moet de AI manager hem toch ingezet hebben als AMC voor een tijdje. Dat is toch wel opvallend... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten