Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Copywriter:

Seizoen 2027/2028 en de hegemonie van het Red Bull concern doorbroken en Salzburg verslagen. 

Kampioen met WSG Tirol. 

Netjes hoor! Hoe doen de Oostenrijkse clubs het bij jou Europees en welke plaats neemt Oostenrijk in op de coëfficiëntenlijst? Beetje talentvolle Oostenrijkers in je team of voornamelijk buitenlanders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Thomassje123:

3180fc6d023d8e288838a296075e5152.png

693248f255dcd4adf1d42908090828ed.png

Sorry Heerenveen supporters

Dit krijg je dus als ik voorronde CL moet spelen ;c 

Ik heb dit seizoen ook tegen Heerenveen gespeeld in de CL zelf. Maar ook dat was geen succes voor ze ;c

Arme, arme Heerenveen supporters. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-1-2024 om 23:43 zei MarcFR:

Lekker bezig! Benieuwd naar je tactiek!

Eerste seizoen deze tactiek: 943861f728bd70a76185ac12aa9b26df.png

Tweede seizoen afgewisseld met deze tactiek: f9ce74b9aa67a92b03f71f3cb91870fe.png

Vooral als ik dominant was of kansen "moest" creëren. Zit nu ook aan een andere tactiek te denken, maar hangt een beetje af van de transferwindow.

1 uur geleden zei putdus:

kan meslier overkopen voor 2.5 miljoen eind seizoen 2.

Maar heb hem eigenlijk niet nodig.

Wat zouden jullie doen

Ik kan niet in jouw financiën kijken, maar als je veilige financiën hebt is dit natuurlijk een buitenkans om winst te maken. Mits je hem verhuurt of af en toe laat spelen.

bewerkt door Rrrood
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei putdus:

kan meslier overkopen voor 2.5 miljoen eind seizoen 2.

Maar heb hem eigenlijk niet nodig.

Wat zouden jullie doen

Je geeft het antwoord zelf al. Je hebt hem niet nodig. Tenzij je hem met gigantische korting kunt krijgen voor een zacht prijsje, waarom zou je het dan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.62d8de5a36ca5e7bf8476789db9ccd31.png

Wie zei er nu dat clubs uit Saoedi-Arabië altijd zoveel bieden op een speler? Feyenoord is het nieuwe Saoedi-Arabië.

PS: Deze speler is niet aangeboden, beide clubs bieden uit hunzelf op hetzelfde moment. De speler is eigenlijk not for sale. Mijn andere optie voor linksback is namelijk geblesseerd voor een half jaar... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Cervantes:

Netjes hoor! Hoe doen de Oostenrijkse clubs het bij jou Europees en welke plaats neemt Oostenrijk in op de coëfficiëntenlijst? Beetje talentvolle Oostenrijkers in je team of voornamelijk buitenlanders?

Europa

Oostenrijk staat 12e. op de lijst. RB Salzburg won de Europa league dit seizoen. De finale was tegen de Spurs.

Met WSG Tirol bereikte ik de kwartfinale van de Conference league en werd uitgeschakeld door Rennes. 

Austria Lustenau werd uitgeschakeld in de voorronde van de Conference League.

Rapid Wien werd in de 16e finale  van de Europa League uitgeschakeld door Celtic .

Sturm Graz werd in de 16e finale Conference League uitgeschakeld door Aberdeen.

Op zich nette resultaten voor Oostenrijkse clubs. 

CoëfficiëntenlijstSchermafbeelding2024-01-07om12_21_22.thumb.png.1705191fd06f7d8834f63f5d20fc0389.png

WSG Tirol in Europa

Schermafbeelding2024-01-07om12_22_48.thumb.png.2264379f56ae890e2286b0d9498e68e5.png

RB Salzburg in Europa

Schermafbeelding2024-01-07om12_23_54.thumb.png.17b05f7594ece92f7ca7d6d8879bcf6d.png

Rapid Wien in Europa

Schermafbeelding2024-01-07om12_24_49.thumb.png.5181d26a50245ed24bc3fb8325b337db.png

Stutm Graz in Europa

Schermafbeelding2024-01-07om12_25_22.thumb.png.4f00c98063f7c5ad1237328699484d83.png

Austria Lustenau in EuropaSchermafbeelding2024-01-07om12_25_57.thumb.png.3d20b0ac487a31e6d4c510e28b946f5e.png

Selectie WSG TirolSchermafbeelding2024-01-07om13_31_02.thumb.png.c3514c7d30f8145632afddb147d9aa6f.png

Zoals je ziet nog 10 Oostenrijkers in de A selectie. Waarvan 2 newgens  Hans Werner Winkler is uit de eigen jeugd en zal waarschijnlijk wel vertrekken. FC Porto trekt aan hem. 

Daarnaast aardig wat Nederlanders. mijn ervaring is wanneer je in Oostenrijk speelt en voor een deel Nederlandse staff hebt dat ook de Nederlanders in de Admiral Bundesliga willen spelen. 

De selectie bestaat niet uit exoten, Duitsers en Kroaten vind je volop in de Oosternijkse competitie. De andere buitenlanders hebben deels een link met Nederland wat ook weer verklaart waarom ze wilden komen. 

bewerkt door Copywriter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We komen er aan, de eerste club uit Sofia is al in het zicht :D Voordat ik de andere twee heb ingehaald ben ik wel een poosje verder ;c

image.thumb.png.4614d0568b3f8247a19f3b453f59917e.png

Alleen de bekerfinale weer verloren van Levski, dus die lopen nog verder uit.. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei De Raam:

In deze staat had ik hem op de flank gezet @MisterX in de spits heb ik liever wat meer power. Maar dat is persoonlijke voorkeur. Deze heeft de ruimte nodig om lekker te dribbelen, dat gaat op de flank net wat beter. 

Dat was ook precies de achterliggende reden voor mij om aan de wingerpositie te denken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.c41866b7a00afdcece214c888a9bc9c4.png

Af en toe kom ik dit soort posities tegen bij de newgens. Alsof iemand alleen of in de defensie of net achter de spits kan spelen, maar op alle andere posities niet uit de voeten kan..,

Ik vraag me dan af: Worden dit soort newgens nu gewoon zo genereerd? Of is het de AI manager die deze positie training doet?

Er zijn vast nog extremere voorbeelden te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MisterX:

image.png.c41866b7a00afdcece214c888a9bc9c4.png

Af en toe kom ik dit soort posities tegen bij de newgens. Alsof iemand alleen of in de defensie of net achter de spits kan spelen, maar op alle andere posities niet uit de voeten kan..,

Ik vraag me dan af: Worden dit soort newgens nu gewoon zo genereerd? Of is het de AI manager die deze positie training doet?

Er zijn vast nog extremere voorbeelden te vinden.

Dit komt niet van training maar van speeltijd. De U18 manager heeft hem dus enkele keren op die posities laten spelen. Dit kun je voorkomen door zelf de opstellingen te maken. Ik doe dit altijd in de inbox wanneer gevraagd wordt of er eerste elftal spelers beschikbaar zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei De Raam:

Dit komt niet van training maar van speeltijd. De U18 manager heeft hem dus enkele keren op die posities laten spelen. Dit kun je voorkomen door zelf de opstellingen te maken. Ik doe dit altijd in de inbox wanneer gevraagd wordt of er eerste elftal spelers beschikbaar zijn. 

Ik sprak over de AI manager, omdat hij niet bij mij speelt. Dit is simpelweg een voorbeeld en zie ik regelmatig bij newgens. Die hebben dan opeens één of meerdere afwijkende posities...

Die oranje en rode komen vast door wat jij noemt. Die had ik ook even weggedacht. Deze speler kan als VL, VC of AMC spelen. Er zit nogal een verschil tussen de VL en VC en AMC... Hoe komt hij nu aan deze 3 groene posities? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MisterX:

Ik sprak over de AI manager, omdat hij niet bij mij speelt. Dit is simpelweg een voorbeeld en zie ik regelmatig bij newgens. Die hebben dan opeens één of meerdere afwijkende posities...

Die oranje en rode komen vast door wat jij noemt. Die had ik ook even weggedacht. Deze speler kan als VL, VC of AMC spelen. Er zit nogal een verschil tussen de VL en VC en AMC... Hoe komt hij nu aan deze 3 groene posities? 

VL/VC komt best veel voor, vaak kunnen centrale verdedigers in die nieuwe rol spelen, waarbij de back naar binnen schuift.

Dat hij AMC kan spelen komt denk ik echt omdat hij daar een seizoen lang gespeeld heeft. Die jonkies wennen zich heel snel een nieuwe positie aan. 

Ik had laatst een talent 1 wedstrijd op een andere positie laten spelen, meteen een rood bolletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei De Raam:

VL/VC komt best veel voor, vaak kunnen centrale verdedigers in die nieuwe rol spelen, waarbij de back naar binnen schuift.

Dat hij AMC kan spelen komt denk ik echt omdat hij daar een seizoen lang gespeeld heeft. Die jonkies wennen zich heel snel een nieuwe positie aan. 

Ik had laatst een talent 1 wedstrijd op een andere positie laten spelen, meteen een rood bolletje.

Meerdere posities bij elkaar in de buurt komt wel vaker voor ja. Of dat iemand op dezelfde plek, maar op de andere flank ook uit de voeten kan. AML/R's etc. Maar de combinatie van aan de ene kant VL en VC (die wel bij elkaar passen) en aan de andere kant AMC is nogal een vreemde.

Bij instroom had hij sowieso VC, want dat is de enige natuurlijke positie. Dan moet de AI manager hem toch ingezet hebben als AMC voor een tijdje. Dat is toch wel opvallend... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites