Niejo101 Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Is er een manier om in een lopende game de Braziliaanse clubnamen nog te fixen? Ik speel met het idee om na mn Japanse avontuur (waar ik echt nog niet klaar ben) door te hoppen naar zuid Amerika... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 5 minuten geleden zei Niejo101: Is er een manier om in een lopende game de Braziliaanse clubnamen nog te fixen? Ik speel met het idee om na mn Japanse avontuur (waar ik echt nog niet klaar ben) door te hoppen naar zuid Amerika... Volgens mij zijn al die fixes niet save-game compatible. Althans, voor de Brazilianen. Football Manager 2024 Real Names Licence Fix | FM Scout Ik gebruik die altijd, die doet het alleen bij nieuwe saves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari thanks, die had ik ook al wel gevonden. Jammer dat er niks savegame compatible is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 7 minuten geleden zei Niejo101: thanks, die had ik ook al wel gevonden. Jammer dat er niks savegame compatible is... Die van sortitout is die niet save-game compatible? Of in ieder geval savegame compatible te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari De meeste namen wel, alleen Brazilië is weer raar. FM24 Real Name Fix File v2.2 [11/12/2023] - Football Manager Databases - Editor Data Files - FM24 - Football Manager 2024 (sortitoutsi.net) Zij zeggen ook dat je een nieuwe save moet starten, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 17 uur geleden zei Nom de Guerre: Zijn er hier nog meer mensen die ook een nationale ploeg onder hun hoede hebben genomen? Is it me, of is het eenvoudiger geworden om spelers te naturaliseren? Dan moet ik maar eens sneller manager van San Marino worden. Nu al is dat een grote boel aan allochtonen. Maar de grotere namen uit mijn team willen nog niet. Dus San Marino bestaat nu vooral uit spelers die bij mij ooit onder contract hebben gestaan en vervolgens verhuurd zijn aan San Marinese clubs (of zelfs verkocht), omdat ze mijn eerste niet redden. Minstens de helft, misschien wel 3/4 van de spelers is geneutraliseerd en stond ooit bij mij op de loonlijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 1 uur geleden zei Thierryvane: Dit jaar gehuurd als back-up van Chelsea. Leuke multifunctionele speler. Heb je die Bulgaarse keeper ook nog? Is dat wat geworden? Die keeper staat hier al een tijdje op m'n shortlist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 29 minuten geleden zei TheRealOne: Heb je die Bulgaarse keeper ook nog? Is dat wat geworden? Die keeper staat hier al een tijdje op m'n shortlist. Nope, al een tijdje niet meer. Zat bij mij vooral in het B-elftal en verkocht hem begin seizoen 3 aan Heracles. Daar in drie seizoenen nog geen minuten gemaakt. Wel een jaartje verhuurd aan Montana uit Bulgarije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 17 minuten geleden zei Thierryvane: Nope, al een tijdje niet meer. Zat bij mij vooral in het B-elftal en verkocht hem begin seizoen 3 aan Heracles. Daar in drie seizoenen nog geen minuten gemaakt. Wel een jaartje verhuurd aan Montana uit Bulgarije. Heb 'm vanwege de regelementen in de competitie toch maar gekocht. Is zo te zien vanaf het seizoen 27/28 3,5 jaar eerste keeper geweest. Neem aan dat hij op deze screen dan toch wat beter is geworden als in jouw game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Verschil met Real was vooraf 5 punten en zij hebben 1 wedstrijd minder gespeeld. Vamos!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari FM23: We did it! Wrecsam ydym ni! Kampioen in 2034/2035 & 2035/2036 en als kers op de taart de eerste CL winst in 2036! En de beloning ..... :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Roni Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Ik denk dat ik nog wel even blijf hangen in Yokohama.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Een shirtje hoort er dan wel bij @Kevinoz87 Congrats, mate! Screentjes, @Niejo101? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 1 uur geleden zei Kevinoz87: FM23: We did it! Wrecsam ydym ni! Kampioen in 2034/2035 & 2035/2036 en als kers op de taart de eerste CL winst in 2036! En de beloning ..... :D:D:D Zet je er ook een naam van een newgen achterop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 27 minuten geleden zei Nom de Guerre: Een shirtje hoort er dan wel bij @Kevinoz87 Congrats, mate! Screentjes, @Niejo101? Thank Guido! Order is bevestigd dus ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 9 minuten geleden zei TheRealOne: Zet je er ook een naam van een newgen achterop? Heb een verzoek geplaatst m.b.t. tot bedrukking, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen. Anders zou het nummer 10. Tim Dimond-Potter worden. Hij kwam in het eerste jaar direct door in mijn jeugd. Is nu 28, zit nog steeds bij de club en heeft me eigenhandig naar de PL geschoten. Als beloning altijd gehouden als 3e spits en mocht bij een 3-0 voorsprong nog 30 minuten meedoen in de CL finale. We gaan nog proberen heb WK voor clubteams te winnen + het EK met Wales. Daarna schakelen we door naar FM24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Mooi shirtje ook wel @Kevinoz87! Hier vanavond de selectie bj Sporting maar even op orde brengen. Endrick is alvast vertrokken voor 122 miljoen + 30% van volgende transfer. Fresneda heeft ons helaas gratis verlaten. Had een bod van 54 miljoen geaccepteerd in december van Real Madrid maar meneer ging op z'n 24ste liever naar de zandbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) Ik ben benieuwd of dit verandert na dit mooie seizoen 5 januari bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Dit soort clausules blijven geweldig. Tegenwoordig krijg ik dit soort berichten gewoon meerdere keren per maand in de transferperiode. Met meestal bedragen rond dit bedrag of misschien iets lager. Toch leuk dat er zo onverwachts toch nog steeds miljoenen binnen blijven stromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Een shirtje hoort er dan wel bij @Kevinoz87 Congrats, mate! Screentjes, @Niejo101? Tuurlijk. Het zijn echt geen wereldtalenten, maar ze zouden zomaar door kunnen groeien naar dragende spelers in de J-League, en dat is al heel aardig, vooral als je er 7 tegelijk krijgt. Eerste 5 hebben een PA van 4 gele en 1 witte ster, laatste twee een halve ster minder in totaal. Spoiler Twee spitskes die allebeid Omori heten ja, dat wordt nog wat. Kunnen nog prima naast elkaar ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) 3 potjes onderweg in seizoen 2. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik domineer elke wedstrijd enorm maar elk schot op doel bij mij is raak. FC Eindhoven 2 schoten, 2 goals Vitesse 3 schoten, 2 goals Ajax 2 schoten, 2 goals Hopelijk iets tijdelijks.. 5 januari bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) Seizoen 2 is afgerond! De contracten van vijf spelers verlengd en daardoor 4 release clauses verwijderd! De volgende spelers hebben nieuw contract gekregen en tussen haakjes de release clause die weg is: - Roony Bardghji (71m) - Sverry Halseth Nypan (89m) - Valentin Barco (69m) - Adamo Nagalo (19m) - Martin Vitik Voor de transferperiode hoop ik eigenlijk mijn centrale duo, Hanchko (27) en Trauner (33) te verkopen, omdat ik betere spelers heb en wil door ontwikkelen. Verder een diepe buiging voor Babadi zijn debuutseizoen, die Stengs moest gaan vervangen die het 1e seizoen ons naar winst in de Champions League had geschoten 7 januari bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Een van mijn betere spelers is nog niet hersteld en hij raakt opnieuw geblesseerd. Het was begin augustus en in iets meer dan 1 maand tijd had hij al 3 blessures te pakken. Ik wilde hem al voorafgaand aan deze blessures zien te slijten vanwege de blessures. Vervolgens hij gelukkig weer hersteld en komt er een mooi bod langs. Ik dus accepteren. En vervolgens raakt hij opnieuw geblesseerd. Deze keer weet hij zijn kruisbanden te scheuren en dus is 6-8 maanden uit roulatie... Daar gaat de transfer... En bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten