Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei SantiagoMunez:

Aanvullend: in m’n save met St. Pauli haalde ik voor €500.000 in het eerste seizoen Azevedo, de jonge linksback van Stuttgart. In ons eerste seizoen in de Bundesliga kwam hij tot 8 assist en een gemiddelde van 7.2. Ben benieuwd hoe hij zich in jouw game ontwikkeld heeft. 

Edit: ik zie ‘m nu pas op je schermprintje staan. Geen tip dus meer, maar nog altijd benieuwd haha!

image.thumb.png.c4d4bb7bc0b1032e69af793106938c4b.png

leuke back, al begin ik hem nu wel wat te ontstijgen, maar zoals je kan zien op de de screen hieronder is ie voor mij heel lang een vaste kracht geweest, met zeer goede statistieken

Spoiler

image.thumb.png.ca043598e4b968944b0cd0050bdc6a3e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Dansmeister:

afbeelding.thumb.png.bd357d030102efb0fbaba200bd33fea2.png

giphy.gif.5a77e96d8b6fa4b312b29534b29a3c6c.gif

Ik kan hem in het tweede seizoen (januari 2025) naar Ecuador halen, ongeveer hetzelfde bedrag. Twijfel enorm omdat het meer dan de helft van m'n budget is en heb nog eens 8 andere spelers nodig.

Wel echt een buitenkansje aangezien zulke talenten vaak niet naar Ecuador willen komen. Keuzes, keuzes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei De Raam:

Ik kan hem in het tweede seizoen (januari 2025) naar Ecuador halen, ongeveer hetzelfde bedrag. Twijfel enorm omdat het meer dan de helft van m'n budget is en heb nog eens 8 andere spelers nodig.

Wel echt een buitenkansje aangezien zulke talenten vaak niet naar Ecuador willen komen. Keuzes, keuzes...

Ik zou het dan niet doen. Houdt de uitdaging misschien ook wat leuker. Een minder talent tot dezelfde speler ontwikkelen is meer uitdaging dan Eccheverri, waarvan je weet dat die goed wordt, tot dat niveau te brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei De Raam:

Geen idee hoeveel games je speelt. Meestal is het hier één of maximaal twee. Dus ik zal hem ook verder niet halen dit jaar / deze editie. Als dat voor jou ook zo is, lekker halen joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door wie laten jullie de contracten regelen van je jeugdteams? Voor de echt grote talenten doe ik dit liever zelf, maar voor de wat mindere liever niet, kost teveel moeite .

Heb ingesteld dat dit door mijn technische staf geregeld zou moeten worden, maar dat gebeurd dus niet. En om nu iedere 'mindere' speler na zijn contract gratis de deur uit te laten lopen schiet ook niet op. Dan houden we niemand meer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Ik zou het dan niet doen. Houdt de uitdaging misschien ook wat leuker. Een minder talent tot dezelfde speler ontwikkelen is meer uitdaging dan Eccheverri, waarvan je weet dat die goed wordt, tot dat niveau te brengen

Als de selectie verder rond is en heb het geld nog liggen, ga ik de trekker overhalen.

1 uur geleden zei Dansmeister:

Geen idee hoeveel games je speelt. Meestal is het hier één of maximaal twee. Dus ik zal hem ook verder niet halen dit jaar / deze editie. Als dat voor jou ook zo is, lekker halen joh.

Momenteel twee. Heb nog altijd mijn game uit de beta met Sporting CP en dan Independiente del Valle in Ecuador, die zou tot FM25 moeten duren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

En dan een koekblik Argentijnen en Brazilianen opentrekken, kun je weer tien jaar vooruit.

Zoiets? ;)

image.png.9b754d8da068358b49857011d93ca235.png

Nee, ik weiger Salah te verkopen. Krijg nu trouwens dezelfde soort boden binnen op Virgil. Het houdt niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Becks:

Zoiets? ;)

image.png.9b754d8da068358b49857011d93ca235.png

Nee, ik weiger Salah te verkopen. Krijg nu trouwens dezelfde soort boden binnen op Virgil. Het houdt niet op.

Valt nog mee :D  Er zit best wel talent in Zuid-Amerika.

Met 198 miljoen koop je bijna een complete ploeg.

c8912893ddffb3dbd9624551b38376be.png

Heb je er al twee, heb ik de mannen met een vaste transfer zoals Paéz, Vitor Roque en Endrick even weggelaten ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Maurice':

Door wie laten jullie de contracten regelen van je jeugdteams? Voor de echt grote talenten doe ik dit liever zelf, maar voor de wat mindere liever niet, kost teveel moeite .

Heb ingesteld dat dit door mijn technische staf geregeld zou moeten worden, maar dat gebeurd dus niet. En om nu iedere 'mindere' speler na zijn contract gratis de deur uit te laten lopen schiet ook niet op. Dan houden we niemand meer over.

Ik doe het lekker zelf, want overlaten aan de grillen van de computer is een drama. Ik had pas een keer dat ik een speler aangetrokken had en dacht: Laat ik mijn DV eens aan het werk zetten. Dat hij het contract met de speler mocht fixen. Hij vroeg geen drol, zo'n beetje het minimum van het minimum wat ik kon geven. Ik mag maar 1 jarige contracten geven. Wat kan er mis gaan? Nou ja, dat mijn DV toch niet capabel genoeg was om een contract af te sluiten... Een simpelere deal was ongeveer niet mogelijk :cab:

Daarnaast nog een paar redenen waarom de DV het niet mag doen:

• Ik vermoed dat hij met idiote afkoopclausules komt, omdat de waardes nog steeds zo laag zijn. Ik wil dat soort grappen niet in de contracten hebben, dus bij handmatige voorstellen kan ik die er altijd handmatig uit halen. Maar zo'n DV vind dat geen probleem.
  • Ik mag maar contracten met 1 jaar verlengen (of bij nieuwe spelers afsluiten), dus ik wil graag een eenzijdige verlenging erbij, zodat ze toch voor langere tijd vast liggen. Ook voor zoiets is de DV niet capabel genoeg.

Gevolg is wel dat ik jaarlijks even tientallen contracten aan het verlengen ben. Dat krijg je als je meer dan 100 spelers onder contract hebt... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb echt het probleem dat ik veel te gehecht raak aan regens. :D Zoals nu heb ik er een stuk of 5/6 meegenomen van Hamburg naar Tottenham en kan ze vrijwel niet van de hand doen, terwijl er zitten er echt 2/3 tussen die helemaal niet zo goed presteren als beoogd. Edgar Borja bijvoorbeeld, geweldige attributen voor een spits, maar mentaal eigenlijk toch een beetje aan de zwakkere kant. Lage attributen op concentratie, felheid, lef, positie kiezen en ook niet per se heel hoog in inzet, inzicht en teamgeest. Fysiek wel gewoon prima maar hier heb ik 70 miljoen voor betaald nadat hij bij Atletico zestien keer scoorde (was op huurbasis). In twee jaar tijd bij ons 25 goals in bijna 80 wedstrijden (waarvan meer dan de helft als invaller). Denk dat ik m gewoon van de hand moet doen want heb wel wat jongens die m 1 op 1 zouden kunnen vervangen.

image.thumb.png.6d89c534fb2a73db51a14afb088282ea.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei putdus:

iemand future screenshot van Fabio Chiarodia??

image.thumb.png.f9e219281dbb98eca1ee31926613ff6e.png

Komt overigens wel een beetje door mijzelf dat hij niet zo goed is geworden als hij kan worden, maar ik had een andere linker centrale verdediger die ik gewoonweg niet kon passeren. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.f9e219281dbb98eca1ee31926613ff6e.png

Komt overigens wel een beetje door mijzelf dat hij niet zo goed is geworden als hij kan worden, maar ik had een andere linker centrale verdediger die ik gewoonweg niet kon passeren. :D 

bij jou is hij nochtans een pak beter geworden dan bij mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei putdus:

iemand future screenshot van Fabio Chiarodia??

image.png.939d6c35a8d0d642e7d5828b3abd20b6.png

Hier heb je er nog een. Mei 2032. Is eigenlijk pas sinds een seizoen of 2 een vaste speler bij Gladbach geworden. Daarvoor versleet hij vooral zijn tijd in het 2e. 

1 uur geleden zei putdus:

Bij mij is hij niet heel bijzonder

Ik heb hem ook eens opgezocht in mijn game. Hier is hij ook niet super bijzonder. Sterker nog: Hij krijg even veel sterren als mijn huidige AMC :-D

Echeverri heeft hij in 8 seizoenen nog geen 50 wedstrijden gespeeld voor River Plate. Dit seizoen heeft hij de overstap gemaakt naar een andere Argentijnse ploeg en nu lijkt hij eindelijk eens speeltijd te krijgen. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Franse spits die ik gehuurd had van moederclub Nice breekt vlak voor de laatste wedstrijd z'n onderbeen na een tackle op de training en is 9 maanden out :cab: Daar gaat alle hoop die ik had om 'm nog een seizoen te huren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites