Spring naar bijdragen

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Rrrood:

Waar worstel je het meest mee?

Voornamelijk tactieken vermoed ik. Nooit mijn sterkste punt geweest maar ik scoor niet en krijg uit alle hoeken en standen goals tegen. Scouting snap ik been bal (meer) van, waardoor spelers vinden die mijn team beter maken ook een lastige opgave wordt.

Nu ook weer een wedstijd aan het spelen, en uit 3 kansen tegen vallen gewoon 3 goals... (inmiddels bij rust 4-1 achter...)

image.png.37d921b0f9ff5cf9fa1fa5878229b911.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei sherwin92:

Voornamelijk tactieken vermoed ik. Nooit mijn sterkste punt geweest maar ik scoor niet en krijg uit alle hoeken en standen goals tegen. Scouting snap ik been bal (meer) van, waardoor spelers vinden die mijn team beter maken ook een lastige opgave wordt.

Nu ook weer een wedstijd aan het spelen, en uit 3 kansen tegen vallen gewoon 3 goals... (inmiddels bij rust 4-1 achter...)

Spoiler

En dan denk je er dus nog een 4-4 uit te slepen...

image.png.508415fe1a58e1f36d42d9ce69885d3e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei sherwin92:

Aan tactieken kunnen we schaven en scouting kan op ongelooflijk veel manieren, het is maar net hoeveel tijd je eraan wilt en/of kunt spenderen. Ik gebruik meerdere scoutingsmethoden, maar ik ga morgen de methode van Teamreports (van SecondYellowCard) weer toepassen, waar ik in fm23 mee ben begonnen. En die bevalt mij prima, maar kost even tijd om in te stellen. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, hoef je er vervolgens bijna nooit meer iets aan te doen.

Als je niet houdt van tactieken downloaden en ze altijd zelf wilt maken, dan kan je of jouw huidige tactiek bijschaven of opnieuw beginnen. Daar kunnen wij bij helpen :classic_smile: En als je het helemaal zelf wilt doen, dan kunnen we ook nog wel wat tips geven, zodat je niet het wiel opnieuw hoeft uit te vinden :classic_wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ElPrincipito:

Echt heel vreemd, nee het werkt niet. Ik krijg dit. Dus hij 'pakt' wel wat maar laadt de afbeelding niet. Vorige game werkte het gewoon dus enkel het r- nummer moest ik veranderen. Heb ook de extensie aangepast, JPG deed hij wel gewoon. Echt om moedeloos van te worden. heb het al 19 keer gedaan. Jouw config file gepakt. 

Schermafbeelding2023-12-13om16_25_24.png.efa37c8b2e916e2738ed5beecefbe136.png

Als je een zwart vlak krijgt is het meestal zo dat er een conflict is met een xml file. 

Heb je toevallig nog een andere xml file met hetzelfde id in je map staan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Net noem je nog harstikke leuk?!

Ga je wel helemaal goed?

Alle afleveringen zijn leuk, daar hoef ik niet voor te luisteren.

Het is nu voor de tweede dag op rij dat je twijfelt over mijn geestelijke vermogens, het gaat goed maak je geen zorgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rrrood:

Peter(?) en Glenn

Dat is @neva, ja. Met zijn Sanuki. Weet je wat we trouwens ontdekt hebben? Er is iets speciaals aan het logo van Sanuki, of niet, Peter?

3 minuten geleden zei Arezo:

Het is nu voor de tweede dag op rij dat je twijfelt over mijn geestelijke vermogens

Het begin van een streak?

3 minuten geleden zei Arezo:

Alle afleveringen zijn leuk, daar hoef ik niet voor te luisteren.

Op een enkele aflevering na ben ik er altijd bij, maar ik kan oprecht zeggen dat er echt wel afleveringen bijgezeten hebben die minder waren, of niet zo uitpakten als gepland, of gehoopt.

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Dat is @neva, ja. Met zijn Sanuki. Weet je wat we trouwens ontdekt hebben? Er is iets speciaals aan het logo van Sanuki, of niet, Peter?

Sanoedels :D 

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Het begin van een streak?

Klinkt niet als een uitdaging.

9 minuten geleden zei Kyrill:

Is  dat met of zonder @neva ?

Met mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rrrood:

Noodels in het logo? :D

Ja, ik zei voor de gein dat het leek op een bord spaghetti, waarop @Willem aangaf dat het dan wellicht noodles waren. Blijkt die club gewoon een noodle als mascotte te hebben :D , waar we dan weer achterkwamen toen we op zoek gingen naar een shirtje voor @neva

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei neva:

Een shirtje dat ze dan weer niet verkopen :D Ellende!

Misschien even een mailtje naar de club. Ze hebben een shop op locatie, misschien wil iemand vanuit daar de zaak versturen.

"Hello, I am Peter from the podcast. I manage Sanuki on my computer."

Kan niet fout gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

image.png.50e3392aa141e5fa4c6509808bff9629.png

Heel leuk dit soort voorstellen vanuit de scouts. Weten ze ook dat mij salarisbudget in totaal 50k is. En dat deze speler dus meer eist dan mijn totale salarisbudget?! 

Mja dat is een beetje een FM-meme

Vroeger kreeg iedereen Messi in zijn scoutingsvoorstellen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites