Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Kyrill:

You had my attention, now you have my curiosity! ☺️

Haha, ik zag wel dat ik iets te ver doorgeslagen was in bepaalde instellingen. De AI ging opeens voor de Pokeplayerchallenge met spelers uit Fiji, Barbados, Saint Martin, .... Ik zag opeens de meest vreemde afkortingen naar voren komen van landen waarvan ik amper wist dat ze bestonden :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Thierryvane:

Poeh, wilde na Vitesse misschien met Venezia gaan beginnen. Vorig jaar Italië geskipt. Alleen maar 1/2 nieuwe Argentijntjes inschrijven is wel zuur. :cab: 

@Joery Voor mij houdt het vaak juist de uitdaging levend. Een keer elders scouten dan in Zuid Amerika vond ik de vorige FM juist leuk. Niet zomaar alles kopen maar echt nadenken over wat je nodig hebt en welk wereldtalent je wel moet kopen en welke niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Thierryvane:

Poeh, wilde na Vitesse misschien met Venezia gaan beginnen. Vorig jaar Italië geskipt. Alleen maar 1/2 nieuwe Argentijntjes inschrijven is wel zuur. :cab: 

Tel daar bij op dat je met Venezia van het bestuur Amerikanen moet halen, dus schrijf die Argentino's maar op je buik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ElPrincipito:

Wat een vreselijke opzet van de CL. Enfin, eerste seizoen dat ik meedeed, ben gewoon door! 

Winst tegen Atalanta en RB Salzburg, gelijkspel tegen Sparta Praag, AZ en Bilbao en verloren van PSG en Munchen en Napoli. Allemaal met maar 1-0. 

Nypan bijgetekend dus gaaaaan! 

Schermafbeelding2023-12-07om09_57_30.thumb.png.eaaf5883bfc324e752be01eed17c20c4.png

Lekker bezig maat _O_ Heel knappe prestaties. Vrees wel dat het in de KO fase lastiger gaat worden of loopt het seizoen in Noorwegen dan nog wel door? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Monty:

Lekker bezig maat _O_ Heel knappe prestaties. Vrees wel dat het in de KO fase lastiger gaat worden of loopt het seizoen in Noorwegen dan nog wel door? 

Bedankt maestro! Nu Aston Villa geloot dus daar ben ik niet geheel kansloos tegen. Wonnen van Ajax in de finale van de Europa League met 3-0 maar die Amsterdammers kunnen ook weinig natuurlijk. 

Seizoen in Noorwegen ligt stil, dat is wel een dingetje. Je hebt dus geen ritme meer en oefenwedstrijden zijn dan lastig te plannen. Mooie uitdaging. Hoe gaat jouw game? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei ElPrincipito:

Bedankt maestro! Nu Aston Villa geloot dus daar ben ik niet geheel kansloos tegen. Wonnen van Ajax in de finale van de Europa League met 3-0 maar die Amsterdammers kunnen ook weinig natuurlijk. 

Seizoen in Noorwegen ligt stil, dat is wel een dingetje. Je hebt dus geen ritme meer en oefenwedstrijden zijn dan lastig te plannen. Mooie uitdaging. Hoe gaat jouw game? 

Oef, wel een taaie dobber hoor met Aston Villa. Engelse ploegen zijn altijd hardnekkig is mijn mening maar goed, heb natuurlijk vertrouwen in jouw kunnen.

Hm ja dat is zeker lastig, want van alleen maar Scandinavische teams wordt je ook niet veel wijzer. Wellicht naar Zuid-Amerika uitwijken voor oefenwedstrijden? Weet niet in hoeverre die er om staan te springen tho. Hier net voorbij de winterstop van seizoen 3. Nationaal gezien gaat het echt voor de wind, na negentien wedstrijden aan kop met een gat van 10 punten op Bayern :D Europees is het wel stuk lastiger, hadden een prima loting maar thuis verloren van Villareal en uit bij Ajax en Inter er vanaf. Nu alles of niet tegens Juve om de bovenste acht plaatsen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rrrood:

Dit is toch wel verleidelijk hoor. Ik raak ze eigenlijk nooit aan maar 22.08 miljoen is wel lekker...

eadd2db7fd34213aecf381bc80f66cc3.png

09678824f2e25da5f8b35c4ec30b2875.png

d5425a025954135f9cb68fe4fff2e934.png

Ik kijk ook zo af en toe, en kijk dan vooral of ze ooit de stap gaan maken. Heb het geld zelf vrijwel nooit nodig maar toch is het soms wel heel verleidelijk zeker in deze 3 gevallen snap ik je twijfel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ElPrincipito:

Ai lastig. Net uitgeschakeld door Aston Villa (thuis 1-1 en uit 4-3). Nu start ik bijna met seizoen 3 maar krijg ik dit bericht... Wat te doen.. 

Schermafbeelding2023-12-07om16_41_36.thumb.png.22479b6573a9aa8859562d08cbfd37f4.png

Tja.. Ik ben persoonlijk niet heel erg fan van Chelsea in real life, maar weet niet hoe ze er in jouw game voorstaan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Monty:

Tja.. Ik ben persoonlijk niet heel erg fan van Chelsea in real life, maar weet niet hoe ze er in jouw game voorstaan? 

Ze staan 11e (28 wedstrijden gespeeld) en hebben niet veel transfers gedaan. Dat biedt dus wel perspectief. Het is wel leuk dat een groot team interesse heeft. Ik ga alleen afslaan. Nog een seizoen Noorwegen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ElPrincipito:

Ze staan 11e (28 wedstrijden gespeeld) en hebben niet veel transfers gedaan. Dat biedt dus wel perspectief. Het is wel leuk dat een groot team interesse heeft. Ik ga alleen afslaan. Nog een seizoen Noorwegen! 

Verstandige keuze denk ik. Zou, als je de overstap maakt ooit, er meteen voor zorgen dat je Nypan mee kan nemen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Monty:

image.thumb.png.12e4d1b509ca64c646541323cf3c21e1.png

En ook de beker is binnen. Aankomende zomer maar is versterking gaan zoeken voor de laatste linie, toch wel onze achilleshiel dit seizoen (al doet deze wedstrijd dat niet vermoeden).

Iets minder sprankelend maar fuck it. Tweede bekerwinst in drie seizoenen. Dokuuuuuuuuu Doooookuuuu :cheer:

Schermafbeelding2023-12-07170228.thumb.png.c5f548b49b8cb461f9cdede3c6d81c84.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.add4e0475b20773523f16879c9c07420.png

Dit clubje overgenomen op de 16de plek in de totale ranglijst. In financieel zware tijden want zelfs contracten verlengen van sterkhouders is momenteel onmogelijk. Virtueel aan de leiding in die Superleague Cup en in de totale ranglijst staan we momenteel 3de met maar één punt achterstand op de nummer 2. Kampioen worden is wel onmogelijk nog helaas. Die kloof is te groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites