De Raam Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Nou, daar gaat ie hoor! Eindelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 1 uur geleden zei De Raam: Nou, daar gaat ie hoor! Eindelijk... Veel plezier!!! En succes vooral(niet qua succesen/prestatie's) vooral voor zolang mogelijk volhouden Ben ik trouwens de enige? Maar ik kan steeds vaker spelers gratis halen voor 60-80% minder salaris, die naar Saudie-Arabie zijn geweest? Ik heb al Gabri Veiga tijdje gratis gehaald en ik ga nu ook Gaya halen gratis, voor een salaris van 19 miljoen per jaar, terwijl hij daar aan 60M per jaar zat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 11 minuten geleden zei Kyrill: Veel plezier!!! En succes vooral(niet qua succesen/prestatie's) vooral voor zolang mogelijk volhouden Ben ik trouwens de enige? Maar ik kan steeds vaker spelers gratis halen voor 60-80% minder salaris, die naar Saudie-Arabie zijn geweest? Ik heb al Gabri Veiga tijdje gratis gehaald en ik ga nu ook Gaya halen gratis, voor een salaris van 19 miljoen per jaar, terwijl hij daar aan 60M per jaar zat? Gaat goed komen, Karel! Bedankt. Ik heb natuurlijk mijn Sporting save nog en de newgen sign-up dus ik heb genoeg om even afstand te nemen als dat nodig is. Spelers in SA lopen uit hun contract omdat ze vaak naar een club met hogere reputatie willen. Ze blijven hoge salarissen eisen zolang ze daar nog zitten dus happen andere clubs niet toe, totdat ze daadwerkelijk zonder club zitten en hun eisen bijstellen. Dus ja, ik heb het vaker zien gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Titel geprolongeerd na een 0-7 zege Beter gaat het niet worden. Komend seizoen VOL gas om hopeijk CL te winnen, en de PL wedstrijd voor CL pot(in ieder geval tegen top teams en afvalronde's minstens 3-5 man rusten!!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Titel geprolongeerd na een 0-7 zege Beter gaat het niet worden. Komend seizoen VOL gas om hopeijk CL te winnen, en de PL wedstrijd voor CL pot(in ieder geval tegen top teams en afvalronde's minstens 3-5 man rusten!!) Lijkt net of de Daltons zich hebben uitgebreid en de prijs hebben geworden met die uitshirts van Arsenal in het spel joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 53 minuten geleden zei bas huijsmans: Lijkt net of de Daltons zich hebben uitgebreid en de prijs hebben geworden met die uitshirts van Arsenal in het spel joh Hahhahaha ja Dat is het ook gewoon in het echt hoor, ik kan er niks aan doen dat FM al 10-15 jaar grafgraphics heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 (bewerkt) Titel is binnen. Europees helaas gestrand in de halve finale. Wederom leveren we financieel goed werk. Met nog steeds 5 basisspelers van de kampioenenploeg uit de Championship 29 november 2023 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Uit met moeite op 3-3 gespeeld bij Racing. Hebben echt goed ingekocht. En dan wals je over hen heen in de return. Horen bij de grote boys hoor in de Copaaaaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Op 27-11-2023 om 20:18 zei FCGPeter: Seizoen 1 zit erop. In de winter één versterking gehaald (Sebastiaan Bornauw, voor 4,9 miljoen), ondanks het extra TB. Keurig opgeklommen naar de 10e plek. Heel even leek er nog aansluiting tot de 6e plek in te zitten, maar de beslissende duels verloren. Sinds 6 november slechts 2 keer gelijkgespeeld, verder geen opvallende zaken. Toon verborgen inhoud Er zitten wel wat heerlijke transfers aan te komen deze zomer... En ook gaan we het B-elftal maar even verkopen, die overbevolkt is. Ik kan eigenlijk totaal niet met geld omgaan.. In totaal 28 spelers uitgezwaaid. O.a. Cunha, Semedo, Guedes, en Sarabia verkocht (totaal 215 miljoen), maar daarentegen ook heerlijk ingekocht. Gnoto (54 mil),Bardghji (11 mil), Firmino (gratis) en nog 16 andere spelers aangetrokken(totaal 166 miljoen). Nu maar een team smeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Iemand een idee waar ik een afzonderlijke facepack zou kunnen vinden van de Belgische competities? Ik vind overal enkel de megapacks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
donovan1989 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Goedenavond mannen, vraagje ik ben een save begonnen met Alemannia Aachen. Ondertussen in de bundesliga aanbeland, maar mijn 2e team is niet actief in een competitie. Zou dat later nog kunnen dat mijn team instroomt in de regionalliga? Kan ook helemaal geen staf aannemen. Ik hoop dat iemand het antwoord weet. Fijne avond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Jongens toch die blessures, is geen blessuregolf meer maar een tsunami... Hopelijk doet SI hier nog iets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Blijkbaar wordt er ook 35% teveel doelpunten gescoord in vergelijking met IRL en gaan ze dat ook aanpakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 10 uur geleden zei Rrrood: Blijkbaar wordt er ook 35% teveel doelpunten gescoord in vergelijking met IRL en gaan ze dat ook aanpakken Bron? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 10 uur geleden zei Netzwerk: Jongens toch die blessures, is geen blessuregolf meer maar een tsunami... Hopelijk doet SI hier nog iets aan. Bij mij lagen er vijf (!) spelers uit door een virus. En dan niet een paar dagen, sommige dik 4-6 weken. Gelukkig hoefde ik op dat moment alleen maar de kwartfinale van de CL te spelen + bekerfinale tegen Ajax. Alle twee de potjes verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Laptop waarop ik FM speel moet ik even een week of 2 missen voor reparatie, save heb ik een back-up van en staat op de cloud dus kan uiteindelijk wel verder. Maar dat wordt even afkicken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Bij mij lagen er vijf (!) spelers uit door een virus. En dan niet een paar dagen, sommige dik 4-6 weken. Gelukkig hoefde ik op dat moment alleen maar de kwartfinale van de CL te spelen + bekerfinale tegen Ajax. Alle twee de potjes verloren. Meest vervelende vind ik van alles dat ik zelf hier ben goed heb ingespeeld. Grote selectie, met bijna iedereen de rol van back-up en routatie speler. Maar de onvrede blijft zo onwijs groot qua speelminuten. Heel zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Ik noem het voortaan Blessure Manager 2024. Ben potverdikkie halve medicus i.p.v. succesvol tacticus. Net het ETZ (ziekenhuis) in Tilburg gevraagd of ze nog hulp nodig hadden want dan kunnen ze mij bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 (bewerkt) 4 uur geleden zei CrisChivu: Bron? SI forum https://community.sigames.com/bugtracker/football-manager-2024-early-access-bugs-tracker/match-engine-and-set-piece-creator/match-stats-data-hub/amount-of-goals-r17221/ 30 november 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: Bij mij lagen er vijf (!) spelers uit door een virus. En dan niet een paar dagen, sommige dik 4-6 weken. Gelukkig hoefde ik op dat moment alleen maar de kwartfinale van de CL te spelen + bekerfinale tegen Ajax. Alle twee de potjes verloren. Heb je degene die als eerste virus te pakken had, wel naar huis gestuurd ipv door dokter of de club te behandelen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simeone01 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 4e seizoen, 3e promotie achter elkaar. League 1 is een feit. Vraag me wel af hoe lang het houdbaar is. Heb amper budget en slechts een stadion met 5.000 plaatsen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 48 minuten geleden zei Simeone01: 4e seizoen, 3e promotie achter elkaar. League 1 is een feit. Vraag me wel af hoe lang het houdbaar is. Heb amper budget en slechts een stadion met 5.000 plaatsen . Wauw, keurig man. Kun je je clubkeus toelichten? Ben zelf ook altijd fan om te starten in Vanarama (north of south). En wat voor tactiek hanteer je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 2 uur geleden zei Rrrood: SI forum https://community.sigames.com/bugtracker/football-manager-2024-early-access-bugs-tracker/match-engine-and-set-piece-creator/match-stats-data-hub/amount-of-goals-r17221/ Dan passen ze het toch maar lekker aan maatje? Zoveel mensen die erover klagen het teveel goals oplevert..... Alleen al hier, hoor je er heel vaak over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 17 uur geleden zei Matthias.: Iemand een idee waar ik een afzonderlijke facepack zou kunnen vinden van de Belgische competities? Ik vind overal enkel de megapacks De DF11 megapack light is maar 6gb is dat wat voor je? Link Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Ik heb een idee met een bepaald land om een save te starten. Iemadn enig idee wat de laatste regels zijn m.b.t. als je al intelrnads gespeeld hebt voor een anderland? BIjvoorbeeld een EL Ghazi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten