Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Een heeeeele simpele 4-2-3-1 die ik bij mijn eerdere Ajax save ook gebruikte 

Ja, heerlijk. 4231 doet het sowieso altijd goed. Met CM's of DM's? Ik speelde vorig jaar met DM's, maar ben nu voorlopig overgeschakeld naar CM's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leukste van zo'n nettie is als de één 80 miljoen budget heeft en de ander 0 euro te spenderen heeft. Lekker wachten tot de ander elke spits van de wereld is afgeweest om te kijken wie mag gaan concurreren met Mikau en Brobbey.

Laat maar, heb pizza.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei neva:

Ja, heerlijk. 4231 doet het sowieso altijd goed. Met CM's of DM's? Ik speelde vorig jaar met DM's, maar ben nu voorlopig overgeschakeld naar CM's.

Ik probeer het naar gelang de tegenstander wat te mixen. Voor wat meer defensieve zekerheid, 2 DM's. Al het overige, 2 CM's. Of zelfs een variatie met een DM/2 CM's in een 4-1-2-2-1.

Maar wat the F gebeurd hier joh:

20231027192310_1.thumb.jpg.1ca3f029f493a8462a4417ce73d5093b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ligt het aan mij, if is de Match Engine redelijk makkelijk te verslaan in de BETA tot nu toe? 

20231027154635_1.thumb.jpg.bf3e25ca0b60585b71706e9bcab0b777.jpg

Ik ben namelijk echt geen FM Goeroe en heb op zijn hoogst een "degelijk" elftal nu. En ik speel de ene na de andere topclub van het kastje naar de muur. 

Haha ja herkenbaar. Ik doe ondertussen met NEC ook mee om de titel halverwege het seizoen en versloeg Ajax met 3-1. Nu is dat laatste niet ondenkbaar, maar meedoen om de titel had ik niet direct verwacht al zeg ik het zelf :DW: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites