neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Is toch wel redelijk realistisch dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2023 Utrecht op plek 2, ontzettend realistisch inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 7 uur geleden zei Rinus: Das ook irritant, maar het kan. Helemaal over het hoofd gezien. In FM21 zie ik de stats. Kan ik meteen klikken wie ik niet en wel wil, hehe. Swipe left, swipe right. Ik beloof over 2 weken niet meer te zeuren, hehe. Volgens mij heeft SI dat bewust gedaan in de standaard skin zodat je meer op basis van de scoutingsrapporten gaat kopen of zo iets dacht ik vorig jaar gelezen te hebben. Met de custom skins die gemaakt gaan worden/al gemaakt zijn, is het vaak wel weer zo dat je de attributen kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Benieuwd wanneer de eerste (echt goede) lijstjes met goedkope wonderkids, koopjes en gratis spelers verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ieder jaar zit ik weer te twijfelen, zal ik de BETA aanschaffen of niet? Nu kun je waarschijnlijk je save meenemen naar FM24 (ook in de beta?) Maar dat geeft me ergens niet de genoegdoening om het een nieuwe editie is. Struggelen meer mensen hier mee? Ik heb altijd zoiets van ronde kerst schaf ik hem wel aan en neem ik nog even de tijd om de foutjes er uit te laten halen en om een nieuwe save te gaan bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Zojuist zei Kevinoz87: Nu kun je waarschijnlijk je save meenemen naar FM24 (ook in de beta?) Jazeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 minuten geleden zei neva: Jazeker! Aii. Keuze stress Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 55 minuten geleden zei Rob1981: Benieuwd wanneer de eerste (echt goede) lijstjes met goedkope wonderkids, koopjes en gratis spelers verschijnen. Zelf scouten is toch veel leuker? Ik heb vanmiddag wel een lijstje met spelers uit Amerika, zal je wel taggen Mijn simulatie met alle competities uit Zuid- en Noord-Amerika is momenteel in 2027. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 10 minutes ago, De Raam said: Zelf scouten is toch veel leuker? Ik heb vanmiddag wel een lijstje met spelers uit Amerika, zal je wel taggen Mijn simulatie met alle competities uit Zuid- en Noord-Amerika is momenteel in 2027. Dat klopt hoor, maar ik begin altijd met PSV en dan is het handig wat leuke spelers te scouten om te kijken wie er iets kunnen toevoegen. Maar tag me maar, thanks alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 27 minuten geleden zei De Raam: Zelf scouten is toch veel leuker? Ik heb vanmiddag wel een lijstje met spelers uit Amerika, zal je wel taggen Mijn simulatie met alle competities uit Zuid- en Noord-Amerika is momenteel in 2027. Ik zit in 2026 met Zweden, Nederland, Portugal, Engeland, Frankrijk, Italie, Duitsland en Engeland... Eens even kijken hoe het de club uit mijn novelle af gaat.. ondertussen ben ik faces aan het maken voor de newgens.. lekker bezig zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 uur geleden zei neva: Wat grappig ga ik ook maar eens doen. Ik heb altijd leger aan spelers die ik uitleen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Lekker goaltje. fm_MqVS39XWga.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 @De Raam; Hoe ziet het er bij jou uit qua doorstroom van jeugdspelers in de betreffende elftallen? Ik zie het bij mij namelijk hier en daar wel gebeuren dat newgens al op jonge leeftijd aansluiten bij het eerste elftal. Zie jij dat ook? Is voor ons beide namelijk het leukste onderdeel van het spel en dit is dan ook een behoorlijke toevoeging vind ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 8 minuten geleden zei MNie: @De Raam; Hoe ziet het er bij jou uit qua doorstroom van jeugdspelers in de betreffende elftallen? Ik zie het bij mij namelijk hier en daar wel gebeuren dat newgens al op jonge leeftijd aansluiten bij het eerste elftal. Zie jij dat ook? Is voor ons beide namelijk het leukste onderdeel van het spel en dit is dan ook een behoorlijke toevoeging vind ik! Weet ik nog niet (simulatie loopt nog) maar zeker iets waar ik naar ga kijken vanmiddag, laat het je nog wel even weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Als standaard transfer heb ik tot 2x nu gezien dat Geertruida naar Real Madrid vertrekt rond de 70 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 30 minuten geleden zei De Raam: Weet ik nog niet (simulatie loopt nog) maar zeker iets waar ik naar ga kijken vanmiddag, laat het je nog wel even weten. Even een voorbeeld in 2027 van een talent bij Liverpool... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 10 minuten geleden zei MNie: Even een voorbeeld in 2027 van een talent bij Liverpool... Debuut maken tegen Arsenal in de CL, dan heb je wel een grote toekomst ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Sorry voor de dubbelpost maar ik zie bedragen voorbij komen bij Saoedisch-Arabische clubs waar nergens over gaat. Dus als je een oude veteraan wilt slijten of niet tevreden bent over een speler stuur hem lekker daar naartoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 40 minuten geleden zei MNie: Even een voorbeeld in 2027 van een talent bij Liverpool... Niet onverdienstelijk ook! Goed om te zien dit.. 11 minuten geleden zei sennid: Sorry voor de dubbelpost maar ik zie bedragen voorbij komen bij Saoedisch-Arabische clubs waar nergens over gaat. Dus als je een oude veteraan wilt slijten of niet tevreden bent over een speler stuur hem lekker daar naartoe Dat heb ik ook voorbij zien komen inderdaad, is de competitie speelbaar eigenlijk? Ik heb em sowieso niet actief maar kan me voorstellen dat het dan nog meer voorkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 17 minuten geleden zei De Raam: Niet onverdienstelijk ook! Goed om te zien dit.. Dat heb ik ook voorbij zien komen inderdaad, is de competitie speelbaar eigenlijk? Ik heb em sowieso niet actief maar kan me voorstellen dat het dan nog meer voorkomt. Nee dat niet maar als eenmaal custom databases gemaakt worden dan uiteraard wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 11 uur geleden zei La Pulga: Ik ga me main game beginnen @Rinusje moet nog even wennen dat dit FM24 is hé? Geen vrees dat er nog redelijk wat bugs inzitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Meeste wedstrijden in 1 seizoen waren 18 en minste 5. Alle Ajax spelers die door die Duitser zijn gehaald zijn allemaal voor minder weer verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 1 uur geleden zei MNie: @De Raam; Hoe ziet het er bij jou uit qua doorstroom van jeugdspelers in de betreffende elftallen? Ik zie het bij mij namelijk hier en daar wel gebeuren dat newgens al op jonge leeftijd aansluiten bij het eerste elftal. Zie jij dat ook? Is voor ons beide namelijk het leukste onderdeel van het spel en dit is dan ook een behoorlijke toevoeging vind ik! Nou, eens even rondneuzen dan! Moet er wel even bij zeggen dat ik geen enkele Europese competities heb geladen dus zie daar niet zo heel veel transfers verder. Ik heb de volgende competities actief: Spoiler Duurste transfers wereldwijd: Spoiler Als ik bij een Liverpool kijk, zie ik inderdaad enkele jongelingen in de selectie. Het mooiste vind ik het volgende: Er wordt echt in jongere spelers geïnvesteerd en die komen vervolgens ook nog aan hun wedstrijden dus er is zeker iets verbeterd in dat opzicht! Emre Gökay (voor mensen die meelezen, ga hem halen!) Spoiler Lautaro Gómez (newgen) Spoiler Ook even bij transfers van Ajax gekeken, die normaal gesproken uitgerangeerde B-spelers koopt in FM. Ziet er dit keer toch ook echt wel beter uit! Er worden best wat Nederlanders of spelers met een verleden in de Eredivisie gehaald: Spoiler Dus ja, ik ben positief gestemd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 27 minuten geleden zei Lensherr: Geen vrees dat er nog redelijk wat bugs inzitten? Ja vast wel, maar Barcelona is gewoon een eitje en daar hou ik het wel een aantal seizoenen vol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten