Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Rinus:

Das ook irritant, maar het kan. Helemaal over het hoofd gezien. In FM21 zie ik de stats. Kan ik meteen klikken wie ik niet en wel wil, hehe. Swipe left, swipe right. Ik beloof over 2 weken niet meer te zeuren, hehe.

Volgens mij heeft SI dat bewust gedaan in de standaard skin zodat je meer op basis van de scoutingsrapporten gaat kopen of zo iets dacht ik vorig jaar gelezen te hebben. Met de custom skins die gemaakt gaan worden/al gemaakt zijn, is het vaak wel weer zo dat je de attributen kan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder jaar zit ik weer te twijfelen, zal ik de BETA aanschaffen of niet? Nu kun je waarschijnlijk je save meenemen naar FM24 (ook in de beta?) Maar dat geeft me ergens niet de genoegdoening om het een nieuwe editie is. Struggelen meer mensen hier mee? :P 

Ik heb altijd zoiets van ronde kerst schaf ik hem wel aan en neem ik nog even de tijd om de foutjes er uit te laten halen en om een nieuwe save te gaan bedenken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Rob1981:

Benieuwd wanneer de eerste (echt goede) lijstjes met goedkope wonderkids, koopjes en gratis spelers verschijnen. 

Zelf scouten is toch veel leuker?

Ik heb vanmiddag wel een lijstje met spelers uit Amerika, zal je wel taggen ;)

Mijn simulatie met alle competities uit Zuid- en Noord-Amerika is momenteel in 2027.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minutes ago, De Raam said:

Mijn simulatie met alle competities uit Zuid- en Noord-Amerika is momenteel in 2027.

Dat klopt hoor, maar ik begin altijd met PSV en dan is het handig wat leuke spelers te scouten om te kijken wie er iets kunnen toevoegen. Maar tag me maar, thanks alvast! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei De Raam:

Ik zit in 2026 met Zweden, Nederland, Portugal, Engeland, Frankrijk, Italie, Duitsland en Engeland...

Eens even kijken hoe het de club uit mijn novelle af gaat.. ondertussen ben ik faces aan het maken voor de newgens.. lekker bezig zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@De Raam; Hoe ziet het er bij jou uit qua doorstroom van jeugdspelers in de betreffende elftallen? Ik zie het bij mij namelijk hier en daar wel gebeuren dat newgens al op jonge leeftijd aansluiten bij het eerste elftal. Zie jij dat ook?

Is voor ons beide namelijk het leukste onderdeel van het spel en dit is dan ook een behoorlijke toevoeging vind ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei MNie:

@De Raam; Hoe ziet het er bij jou uit qua doorstroom van jeugdspelers in de betreffende elftallen? Ik zie het bij mij namelijk hier en daar wel gebeuren dat newgens al op jonge leeftijd aansluiten bij het eerste elftal. Zie jij dat ook?

Is voor ons beide namelijk het leukste onderdeel van het spel en dit is dan ook een behoorlijke toevoeging vind ik!

Weet ik nog niet (simulatie loopt nog) maar zeker iets waar ik naar ga kijken vanmiddag, laat het je nog wel even weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei MNie:

Even een voorbeeld in 2027 van een talent bij Liverpool...

image.thumb.png.07db73488e36d7499e6b4ced78896848.png

Niet onverdienstelijk ook! Goed om te zien dit..

11 minuten geleden zei sennid:

Sorry voor de dubbelpost maar ik zie bedragen voorbij komen bij Saoedisch-Arabische clubs waar nergens over gaat. Dus als je een oude veteraan wilt slijten of niet tevreden bent over een speler stuur hem lekker daar naartoe :mrgy:

Dat heb ik ook voorbij zien komen inderdaad, is de competitie speelbaar eigenlijk? Ik heb em sowieso niet actief maar kan me voorstellen dat het dan nog meer voorkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei De Raam:

Niet onverdienstelijk ook! Goed om te zien dit..

Dat heb ik ook voorbij zien komen inderdaad, is de competitie speelbaar eigenlijk? Ik heb em sowieso niet actief maar kan me voorstellen dat het dan nog meer voorkomt.

Nee dat niet maar als eenmaal custom databases gemaakt worden dan uiteraard wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MNie:

Nou, eens even rondneuzen dan! Moet er wel even bij zeggen dat ik geen enkele Europese competities heb geladen dus zie daar niet zo heel veel transfers verder. Ik heb de volgende competities actief:

Spoiler

image.png.403789c538c30d02da5de6348632f18c.png

Duurste transfers wereldwijd:

Spoiler

image.png.b5d20b2565525c22baaeb8c147bfee56.png

Als ik bij een Liverpool kijk, zie ik inderdaad enkele jongelingen in de selectie. Het mooiste vind ik het volgende:

image.png.d18cf186838541bf8ba1501f4c31c25c.png

Er wordt echt in jongere spelers geïnvesteerd en die komen vervolgens ook nog aan hun wedstrijden dus er is zeker iets verbeterd in dat opzicht!

Emre Gökay (voor mensen die meelezen, ga hem halen!)

Spoiler

image.png.49973544c6f9338ef59068dfe720cc5e.png

image.thumb.png.f5bcc08b8ddaac4c385e0d0dd89c913b.png

Lautaro Gómez (newgen)

Spoiler

image.png.82f4d7a2282e0791ff86a7255b033be4.png

image.thumb.png.d0d3a976612f3542438373eb4d6301a8.png

Ook even bij transfers van Ajax gekeken, die normaal gesproken uitgerangeerde B-spelers koopt in FM. Ziet er dit keer toch ook echt wel beter uit! Er worden best wat Nederlanders of spelers met een verleden in de Eredivisie gehaald:

Spoiler

image.png.0b4f03ea6ef206a189cf9d167797a5cf.png

image.png.837a0179465473810c31308d888db89d.png

image.png.2352d41929ac825035aaa1d702fc87ee.png

image.png.47098f8df0e6ee656ca353a364e530d0.png

image.png.9b61c467793cf354359e4efb882930e1.png

image.png.acebf22636b594bf65a8848f3691849d.png

Dus ja, ik ben positief gestemd! :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites