Lensherr Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Drie op een rij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Heerlijk zeg @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni 1 van de Cinque Grande. Cinque Grande op de neus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Het is weer mijn beurt in Luxemburg en dus voegen we een nieuwe beker toe aan onze prijzenkast: de UEFA Super Cup. Reservekeeper Comte met een heldenrol. Vorig jaar verloren we 'm nog van Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Argentinië wint haar eerste prijs sinds Messi. Copa America Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni @delichris Hier ook die Euro/SAM Club Challenge moeten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Na de eerder 5-2 tegen Arsenal, is deze misschien nog lekkerder. Ons wonderkind Mauro Alderete scoort voor de 2e keer in 3 wedstrijden. Tevens is dit onze 3e overwinning in de eerste 3 wedstrijden van het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Jaja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Kwartfinale CL here we come! Ter verdediging van Liverpool, ze staan momenteel 12e in de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Ook deze is weer binnen. We speelden goed ondanks dat we weer aan een complete rebuild bezig zijn. Tot dusver zes basisspelers van vorig seizoen die andere oorden wilden opzoeken. Het leven van een op papier kleinere club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni De Luxemburgse trein dendert door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni (bewerkt) Wat een triller... In de halve finale van het WK 2030 tegen zwarte beest Italië. Mijn keeper heeft vier pingels gepakt. Nu de finale tegen Argentinië. 4 juni bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koenniiee Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni (bewerkt) Ons debuut in de Jupiler Pro League. Mukendi moest nog even wennen aan de nieuwe scheidsrechters. Pittig potje! 5 juni bewerkt door Koenniiee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Verlies je het openingsduel van de competitie compleet belachelijk met 1-0 van Volos. Doe je in de 2e wedstrijd dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni (bewerkt) Hehe, na twee keer de finale te hebben verloren uiteindelijk een WK met Nederland weten te winnen Heeft alleen tot 2042 moeten duren, wat ook meteen het laatste toernooi van onze record international is (en de laatste 'echte' speler in het elftal) 5 juni bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Deze doet zeer hoor. Volgend jaar helaas weer terug de Conference League in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 57 minuten geleden zei neva: Deze doet zeer hoor. Volgend jaar helaas weer terug de Conference League in. Zonde man. Hoe zijn de faciliteiten ondertussen bij Vaduz? En al wel minimaal één speler kunnen naturaliseren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni (bewerkt) 1 uur geleden zei Mordurette: Zonde man. Hoe zijn de faciliteiten ondertussen bij Vaduz? En al wel minimaal één speler kunnen naturaliseren? Zal morgen eens even wat screens droppen. Nog een dag of 40, dan kunnen er twee in aanmerking komen voor het nationale team. Er zijn al wel een paar spelers met Liechtensteins paspoort, maar die hebben elders al hun interlands gespeeld. Straks komt er een goede Argentijnse back van 26 (basisspeler) en de 29(?)-jarige Wouter Goes, centrumverdediger. Geen hoogvlieger, want ik heb hem alleen als backup bij Vaduz voor het naturaliseren, maar wel voor de nationale ploeg natuurlijk. In Liechtenstein zelf zijn het voornamelijk aanvallers die instromen, maar ook niet goed genoeg voor de club. Over een jaar hoop ik ook over mijn Deense keeper te kunnen beschikken, maar die wordt ook nog wel eens opgeroepen voor de Deense selectie. Zolang zijn debuut uitblijft, blijf ik hopen. M'n Noorse keeper was al aan de beurt, maar maakte uiteraard na 4 jaar en 10 maanden bij mijn ploeg op de bank te zitten, zijn internationale debuut. Eikel. Heb vorig jaar wel zo'n twintigtal spelers uit Argentinië, Brazilië, Spanje, Duitsland, Engeland en Frankrijk gehaald. Allemaal tussen de 17 en 19. Blijven in principe 5 jaar in het tweede, daar organiseer ik om de week oefenduels voor. Kan ze niet in het eerste registreren, mag een max van 25 spelers gebruiken en kan maar 10 Non-EU spelers kiezen. En max. 6 tegelijk opstellen geloof ik. Ook spelers U21 moeten geregistreerd zijn, tenzij opgeleid in Zwitserland. Helemaal ruk. Had dit eerder moeten doen, maar wilde er niet aan beginnen. Nu heb ik meer dan 100 miljoen, nu is het prima. Faciliteiten zijn erg goed, nog niet aan de max, maar heb ook niet meer de keuze om ze te upgraden. Met de nationale elf mik ik op '40-'44. 7 juni bewerkt door neva typo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni De derde CL op rij met @Jorikheijn. Eerst Spurs, toen Barca en nu was AC Milan aan de beurt. Tijd om Luxemburg te verlaten voor een nieuwe uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Juve maffia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten