Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Na de eerder 5-2 tegen Arsenal, is deze misschien nog lekkerder. 

Ons wonderkind Mauro Alderete scoort voor de 2e keer in 3 wedstrijden. Tevens is dit onze 3e overwinning in de eerste 3 wedstrijden van het nieuwe seizoen. 

image.png.95851814a6eb58145887074cfda5a548.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.c6936ffd13ff27146e6d4a8062af53aa.png

Ook deze is weer binnen. We speelden goed ondanks dat we weer aan een complete rebuild bezig zijn. Tot dusver zes basisspelers van vorig seizoen die andere oorden wilden opzoeken. Het leven van een op papier kleinere club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een triller... In de halve finale van het WK 2030 tegen zwarte beest Italië. Mijn keeper heeft vier pingels gepakt. Nu de finale tegen Argentinië.

image.thumb.png.169f94e6b9a41c078cf1f51999206e4d.png

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, na twee keer de finale te hebben verloren uiteindelijk een WK met Nederland weten te winnen :D Heeft alleen tot 2042 moeten duren, wat ook meteen het laatste toernooi van onze record international is (en de laatste 'echte' speler in het elftal) :D

9686726c696b9731b2d78ac0d884166b.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei neva:

image.thumb.png.49cd59df1dbb71a3811cc1dd6d543f6b.png

Deze doet zeer hoor. Volgend jaar helaas weer terug de Conference League in.

Zonde man. 

Hoe zijn de faciliteiten ondertussen bij Vaduz? En al wel minimaal één speler kunnen naturaliseren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mordurette:

Zonde man. 

Hoe zijn de faciliteiten ondertussen bij Vaduz? En al wel minimaal één speler kunnen naturaliseren?

Zal morgen eens even wat screens droppen. Nog een dag of 40, dan kunnen er twee in aanmerking komen voor het nationale team. Er zijn al wel een paar spelers met Liechtensteins paspoort, maar die hebben elders al hun interlands gespeeld. Straks komt er een goede Argentijnse back van 26 (basisspeler) en de 29(?)-jarige Wouter Goes, centrumverdediger. Geen hoogvlieger, want ik heb hem alleen als backup bij Vaduz voor het naturaliseren, maar wel voor de nationale ploeg natuurlijk. In Liechtenstein zelf zijn het voornamelijk aanvallers die instromen, maar ook niet goed genoeg voor de club. Over een jaar hoop ik ook over mijn Deense keeper te kunnen beschikken, maar die wordt ook nog wel eens opgeroepen voor de Deense selectie. Zolang zijn debuut uitblijft, blijf ik hopen. M'n Noorse keeper was al aan de beurt, maar maakte uiteraard na 4 jaar en 10 maanden bij mijn ploeg op de bank te zitten, zijn internationale debuut. Eikel.

Heb vorig jaar wel zo'n twintigtal spelers uit Argentinië, Brazilië, Spanje, Duitsland, Engeland en Frankrijk gehaald. Allemaal tussen de 17 en 19. Blijven in principe 5 jaar in het tweede, daar organiseer ik om de week oefenduels voor. Kan ze niet in het eerste registreren, mag een max van 25 spelers gebruiken en kan maar 10 Non-EU spelers kiezen. En max. 6 tegelijk opstellen geloof ik. Ook spelers U21 moeten geregistreerd zijn, tenzij opgeleid in Zwitserland. Helemaal ruk. Had dit eerder moeten doen, maar wilde er niet aan beginnen. Nu heb ik meer dan 100 miljoen, nu is het prima.

Faciliteiten zijn erg goed, nog niet aan de max, maar heb ook niet meer de keuze om ze te upgraden.

Met de nationale elf mik ik op '40-'44.

bewerkt door neva
typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites