Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

arswhu41.thumb.png.978667ef8913d61cfc371cb9b9371cc7.png

Graag jullie aandacht, voor de key pass van Saka, in dit filmpje op Trossard.Subliem  buitenkantje rechts. Met mijn dikke worsten vingers bracht ik perongeluk Restes als LB ipv Tierney toen ik dat zag moest Raya er wel af, voor nu wel Tierney. Main story key pass Saka:shine:

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit had ik niet verwacht. Hiermee pak ik de zestiende zege op rij in de BL en vergroot de voorsprong tot een mooie zeventien punten. Tevens heb ik alle zes de groepswedstrijden in de CL gewonnen en twee potjes in de beker. Het gaat dus crescendo. 

image.png.1e32b46dc8d16ef43e91d676e99eaacb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van 3-1 voor naar 3-3 vlak voor het einde. Plan B: twee verse krachten op de posities die het meeste druk zetten en volle pressing de verlenging in. Had nog 5-3 kunnen worden, maar dit is ook prima.

image.thumb.png.b470ecdee2233019f0bbbab4b5a1adb1.png

Net als wij speelde Nederland een verlenging. Japan stond nog met 2-0 voor; in de extra tijd maakte Nederlands 2-2. Best jammer voor ons gezien de sterkte van beide landen :D. Een vroege pingel was lekker, daarna werd het voornamelijk tegenhouden tegen de WK-winnaar van 2042. Het lukte, hallo finale! Titelverdediger Brazilië wacht, in het Maracaña.

image.thumb.png.eb5f7db17e6845d7e769c981c0ca6f9b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Titan:

Van 3-1 voor naar 3-3 vlak voor het einde. Plan B: twee verse krachten op de posities die het meeste druk zetten en volle pressing de verlenging in. Had nog 5-3 kunnen worden, maar dit is ook prima.

image.thumb.png.b470ecdee2233019f0bbbab4b5a1adb1.png

Net als wij speelde Nederland een verlenging. Japan stond nog met 2-0 voor; in de extra tijd maakte Nederlands 2-2. Best jammer voor ons gezien de sterkte van beide landen . Een vroege pingel was lekker, daarna werd het voornamelijk tegenhouden tegen de WK-winnaar van 2042. Het lukte, hallo finale! Titelverdediger Brazilië wacht, in het Maracaña.

image.thumb.png.eb5f7db17e6845d7e769c981c0ca6f9b.png

_O_succes in de finale!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites