Dansmeister Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 6 minuten geleden zei Thierryvane: Ik ben een soort Steijn die het overneemt van Ten Hag. Maar ook Steijn won héél soms een potje! #crisismanagement Probleem ligt meer bij Heijn dan bij jou natuurlijk. Jij komt netjes met een verlanglijstje aan met Ziyech, de Vrij en Olij aan en als je dan met van Dongen moet spelen. Dan wordt het lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Kwamen in de openingsronde traag op gang, maar dit was weer een wedstrijdje schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 2 minuten geleden zei Dansmeister: Kwamen in de openingsronde traag op gang, maar dit was weer een wedstrijdje schieten. Beetje lullig wel, schieten op Palestino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Champions League finale is wel binnen na de eerste wedstrijd van de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Beetje lullig wel, schieten op Palestino. Schoten ook terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Bijzondere score dit wel, saai was het zeker niet voor de toeschouwer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 januari Auteur Share Geplaatst 2 januari Tijnnnnnn Sorry @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari En dat is de eerste voor The Spurs en de derde voor mij. Terechte overwinning en dat terwijl ik drie topspelers mistte. Ady Brayley kwam op huurbasis over van Barcelona afgelopen winter met een koopoptie van 37,5 miljoen. Die is meteen gelicht. In 14(15) wedstrijden ook elf goals gemaakt en vijf assists gegeven. Primaaaaaaaaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari We zijn losssssssss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 13/08/2027 > A. van Axel Dongen transfervrij van PSG naar Spartans 01/03/2028 > Au revoir PSG! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 16 minuten geleden zei Thierryvane: 13/08/2027 > A. van Axel Dongen transfervrij van PSG naar Spartans 01/03/2028 > Au revoir PSG! Wat issie gek hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Return mag toch niet meer fout gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Helaas werd de game met Mimosas niks. Geen SB ondanks een positieve balans die 60% was gestegen, leek mij dus een foutieve DB. 21 spelers transfervrij de deur uit.. En ik kon niks nieuws halen want 500 euro budget en 1,2 miljoen op de balans. Ach, dan gaan we maar weer opnieuw spelen met de liefde der liefdes. En dat gaat prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 16 minuten geleden zei ElPrincipito: Helaas werd de game met Mimosas niks. Geen SB ondanks een positieve balans die 60% was gestegen, leek mij dus een foutieve DB. 21 spelers transfervrij de deur uit.. En ik kon niks nieuws halen want 500 euro budget en 1,2 miljoen op de balans. Ach, dan gaan we maar weer opnieuw spelen met de liefde der liefdes. En dat gaat prima. Heeeeeerlijk die Zuid-Amerika games hier all over the place Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) edit; 4 januari bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Perfectie bestaat niet? Hold on my beer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Deze is ook wel erg lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Iets krijgt hier vliegles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) De eerste topploeg in Europa op 't programma en we weten meteen weer waar we staan edit; Hahaha Ik had er uit echt heel hard af moeten gaan. 4 januari bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 6 minuten geleden zei TheRealOne: De eerste topploeg in Europa op 't programma en we weten meteen weer waar we staan Sorry! Ik kon het niet laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari heerlijke winst op Bayern! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 januari Auteur Share Geplaatst 4 januari Mooi potje tegen een titelconcurrent om deze FM-avond mee af te sluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari En nu zijn we compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Hoppekee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten