Niejo101 Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Tuurlijk joh... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) Een lekkere start van de terugkeer van Brighton in de Premier League. Op 2 wisselspelers na geen transfers en onze topschutter Joao Pedro verkocht. Niet verwacht dat het zo goed ging gaan. 20 november 2023 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Een goed begin en gerouleerd voor CL wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Eerste oefenwedstrijd. Er is genoeg werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 13 uur geleden zei Rrrood: Een goed begin en gerouleerd voor CL wedstrijden Hoe heb je onze mannen op het veld gepositioneerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 14 uur geleden zei Rrrood: Een goed begin en gerouleerd voor CL wedstrijden Hoe is Lingr bij jou? Die maakt hier echt furore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 53 minuten geleden zei Monty: Hoe heb je onze mannen op het veld gepositioneerd? Zo stuur ik ze de wei in 41 minuten geleden zei Marvin: Hoe is Lingr bij jou? Die maakt hier echt furore. Ik heb altijd Stengs op AM staan en Lingr heeft 3(5) met 1 goal en 1 assist, maar hij gaat zeker kansen krijgen bij mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 6 minuten geleden zei Rrrood: Zo stuur ik ze de wei in Ik heb altijd Stengs op AM staan en Lingr heeft 3(5) met 1 goal en 1 assist, maar hij gaat zeker kansen krijgen bij mij! Oh jij hebt Dilro gehouden. Dat is echt de eerste speler die ik meteen wegstuur. Verder lekker bezig man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 3 minuten geleden zei Monty: Oh jij hebt Dilro gehouden. Dat is echt de eerste speler die ik meteen wegstuur. Verder lekker bezig man. In 1e transferwindow doe ik alleen spelers weg bij een goed bod. Ik heb geen enkel bod ontvangen. En ik heb niks tegen Dilro Vervolgens probeer ik iedereen te laten spelen om hun waarde te vermeerderen, zodat ze eventueel in de winter voor een mooi bedrag verkocht kunnen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 4 minuten geleden zei Rrrood: In 1e transferwindow doe ik alleen spelers weg bij een goed bod. Ik heb geen enkel bod ontvangen. En ik heb niks tegen Dilro Vervolgens probeer ik iedereen te laten spelen om hun waarde te vermeerderen, zodat ze eventueel in de winter voor een mooi bedrag verkocht kunnen worden Ja ik heb echt iets tegen Dilrosun en Ali vind ik een schat van een vent maar kan hem niet aanzien. Hier alvast mooi voorproefje voor volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 52 minuten geleden zei Monty: Ja ik heb echt iets tegen Dilrosun en Ali vind ik een schat van een vent maar kan hem niet aanzien. Hahah ook de eerste spelers die ik loodste in de beta. Enige aankoop was bij mij ook een CV voor een backup Hancko/Trauner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Waarom dit zo ongelofelijk moeizaam moest gaan, geen idee maar drie punten zijn drie punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Groepsfase, here we come De ontvangen miljoenen kunnen we ook goed gebruiken in Bosnië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Mooie clubkeuze @Mordurette We staan niet eerste maar we doen het ver boven de verwachtingen als promovendus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Een typische FM24 wedstrijd: 0-1 vanuit een corner 0-2 vanuit een corner 0-3 vanuit een corner Corners zijn overrated in FM24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Altijd lekker om een rivaal zo hard aan te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 44 minuten geleden zei De Raam: Altijd lekker om een rivaal zo hard aan te pakken! Wonderkids FC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 15 minuten geleden zei Thierryvane: Wonderkids FC Haha ja, beetje wel. Is ook precies de reden dat ik deze save speel, ik hoef in Ecuador niet zulke spelers te verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Na de 2-0 in Porto had in niet verwacht nog een rondje verder te gaan... Silly me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 (bewerkt) Als je dan toch voor de SuperCopa naar Saoedi-Arabië afreist, kan je maar beter de fans goed vermaken. 22 november 2023 bewerkt door dvsermelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Altijd fijn als je tegen één van de Cinque Grande even uithaalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 @Thierryvane Verdedigend zit het wel snor en eindelijk maken we ook eens de kansen af. Santiiiiiiiii. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Bulldozer Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Bij mij is Gavi gelukkig niet geblesseerd @La Pulga en heeft ie net, samen met Odegaard Liverpool geslacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten