Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 De tegenstander overklast, in de blessuretijd de gelijkmaker gemaakt of de grote concurrent verslagen? Deel hier jouw laatst gespeelde wedstrijd en opvallende resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik trap af met dit: Verdiende absoluut de overwinning, maar tegen mijn grote liefde, waarvan ik nu letterlijk al heel de dag een t-shirt en trui eroverheen aan heb, kan ik leven met 4/6 punten tegen ze dit seizoen V Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Het bal is geopend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Denk toch wel een terechte overwinning. Helaas pas na penalty's maar ja die tellen ook hè. Opvallend was trouwens dat ik maar drie keer kon wisselen. Is dit in het echt ook in de JCS? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Als het eerste schot van PSV pas in de strafschoppenserie komt mag je wel spreken van een terechte overwinning ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 7 uur geleden zei bas huijsmans: Denk toch wel een terechte overwinning. Helaas pas na penalty's maar ja die tellen ook hè. Opvallend was trouwens dat ik maar drie keer kon wisselen. Is dit in het echt ook in de JCS? Nope, is al twee paar jaar een bugje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 8 uur geleden zei 19CH98: Als het eerste schot van PSV pas in de strafschoppenserie komt mag je wel spreken van een terechte overwinning ja Eerste vier schoten van PSV ook direct een doelpunt. Misschien eens naar een nieuwe keeper kijken 1 uur geleden zei neva: Nope, is al twee paar jaar een bugje. Als iedereen die dan eens even rapporteert haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Work in progress. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 42 minuten geleden zei Nom de Guerre: Work in progress. Die dekselse Dijks sleept er even een puntje uit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 48 minuten geleden zei Mordurette: Die dekselse Dijks sleept er even een puntje uit hoor. Dekselse Dijks doet duivelse dingen door doeltreffend door te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Work in progress. Wat vind je van de waardering door SI van de selectie van Feyenoord? Persoonlijk vond ik een flink aantal spelers flink tegen vallen qua attributes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) Wie zijn wij? Corrr.... AZ Alkmaar. Wat doen we? Winneeehhhh 20 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 22 minuten geleden zei Rrrood: Wat vind je van de waardering door SI van de selectie van Feyenoord? Persoonlijk vond ik een flink aantal spelers flink tegen vallen qua attributes... Mwah, ze hebben met Ajax de beste selectie van het land, dus op zich... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Fortuna je officiele save geworden? Back to the roots Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Eerst huilen, daarna juichen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 33 minuten geleden zei Lensherr: Fortuna je officiele save geworden? Back to the roots Ik weet het nog niet zo goed. In ieder geval kan ik het spel goed leren kennen zo, ook omdat Fortuna bepaald geen topclub is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ook de tweede voorronde is overleefd, nu Panathinaikos nog en dan mogen we ons hopelijk opmaken voor de groepsfase! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 3 uur geleden zei Nom de Guerre: De keeper behoedde je voor een panduring! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 19 minuten geleden zei Aaron21: De keeper behoedde je voor een panduring! Yep, alle vijf de afstandsschoten gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 11 minuten geleden zei Nom de Guerre: Yep, alle vijf de afstandsschoten gestopt. Ahja. Dan speelde je verdediging vast een dijks van een wedstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 34 minuten geleden zei Aaron21: Ahja. Dan speelde je verdediging vast een dijks van een wedstrijd! Siovast en zeker speelden ze zeer Guth. Een Dijks van een wedstrijd, een Panduring vermeden en drie Pinto bij kunnen schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik weet het nog niet zo goed. In ieder geval kan ik het spel goed leren kennen zo, ook omdat Fortuna bepaald nog geen topclub is. Fixed that for ya harrr mate Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 6 uur geleden zei Rrrood: Wat vind je van de waardering door SI van de selectie van Feyenoord? Persoonlijk vond ik een flink aantal spelers flink tegen vallen qua attributes... Paixao is echt een schande qua ratings. Geertruida en Hancko had ik ook beter verwacht. Daar staat dan wel tegenover dat Wieffer, Hartman en Ueda wél heel erg goed zijn. Er zijn slechtere edities geweest als Feyenoorder denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten