AntiChrist7 Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Ik heb 1 jaar om mijn selectie gevoelig te versterken, anders ga ik hem volgend jaar moeten verkopen aangezien hij zijn contract niet wilt verlengen voorlopig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november #EPScouting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Hier enkele van mijn Cercle toppers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Opende net mijn Ternana game weer eens, nog altijd verliefd @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 6 uur geleden zei Joery: Opende net mijn Ternana game weer eens, nog altijd verliefd @Thierryvane Begin héél snel ‘ff een nieuwe game! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Momenteel m'n beste jeugdspelers. Fan van Gary, verre neef van John. Voor de rest zijn dit denk ik de grootste talenten nu op de club, samen met nog een broodje Mexicano. @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Mag met Nigeria de andere Afrika Cup spelen , met alleen spelers in eigen land/continent? Dit is het beste wat er in Nigeria doet rondlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 14 uur geleden zei ReneLeBlanc: Momenteel m'n beste jeugdspelers. Fan van Gary, verre neef van John. Voor de rest zijn dit denk ik de grootste talenten nu op de club, samen met nog een broodje Mexicano. @Thierryvane "Nnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaafooooooooooooooooo woooohoooooo!!!!" Hier een beetje in dubio. Deze onderstaande jongen moet 68 miljoen kosten. Wil natuurlijk toch ooit die Champions League pakken met Casa Pia, maar heb op rechts Madueke van 28 jaar. Een van de sterkhouders van mijn elftal. En zeg nou zelf. Die statistieken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november Madueke lekker laten staan joh, die kan nog een paar jaar mee in z'n prime Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 2 minuten geleden zei Fantasy: Madueke lekker laten staan joh, die kan nog een paar jaar mee in z'n prime Neig ik ook naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november @Thierryvane wat is dit nou? Ik dacht dat Noni de building verlaten had?? Waarom zie je in Amin (wat een geweldige naam overigens) trouwens een rechtsbuiten? Dit is een spits man En als je al een held in de spits hebt, zet je er maar twee naast elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Thierryvane wat is dit nou? Ik dacht dat Noni de building verlaten had?? Waarom zie je in Amin (wat een geweldige naam overigens) trouwens een rechtsbuiten? Dit is een spits man En als je al een held in de spits hebt, zet je er maar twee naast elkaar. Juist niet. Had een bod van 100 miljoen + geweigerd van Real Madrid. Heb best wel wat oudjes in het elftal met Noni, Vitinha, Rúben Neves en Palhinha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november Interessant lijstje clubs wel Barça, At. Madrid, RB Leipzig en.... Strasbourg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 2 minuten geleden zei Thierryvane: Juist niet. Had een bod van 100 miljoen + geweigerd van Real Madrid. Heb best wel wat oudjes in het elftal met Noni, Vitinha, Rúben Neves en Palhinha. Gewoon je team aan de onderkant aanvullen met jongens van 18/19 en die achter Noni laten plaatsnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Regens gaan altijd boven echte spelers bij mij @Thierryvane Kun je niet dik geld vangen voor Noni via een Engelse club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Dit is mijn beste newgen uit de eigen jeugdopleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Mijn selectie (Ajax 2031/32) is om te janken maar deze jongen uit eigen jeugd is abnormaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Blij met de ontwikkeling van deze jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november OEHLALALALAL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Van deze speler baal ik nog steeds, kon ik overnemen voor 7 miljoen. Ik had genoeg spitsen en niet gedaan. Uiteindelijk voor 98 miljoen naar City via Everton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Hallo Enrique, eigen jeugd! Hallo John Lenges, jeugd AZ... wat een cijfers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 21 uur geleden Share Geplaatst 21 uur geleden Op 30-11-2024 om 08:36 zei ElPrincipito: voor die heb je al direct een liedje moet wel zeggen dat ik die AI gezichten niet beter vind dan de gewone regen faces Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten