Nom de Guerre Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Interlands voor de Nations League zijn een soort bureaucratische marteling, bedacht door mensen die geen idee hebben wat er op het spel staat in een echt voetbalseizoen. Alsof iemand besloot dat we nog niet genoeg chaos hadden en dacht: “Laten we midden in het seizoen wat totaal betekenisloze wedstrijden inplannen, gewoon om de boel wat interessanter te maken.” Het enige wat echt op het spel staat, zijn de knieën en hamstrings van mijn spelers, die al compleet gesloopt aan die wedstrijden beginnen. En dan? Dan komen ze stuk voor stuk terug met blessures. Vijf, zes man. Elke keer weer. En wat mag ik doen? Juist. De hele godganse tijd vervangers oproepen, alsof ik een reparatiewerkplaats run in plaats van een voetbalclub. In het afgelopen window hadden we de lol van vier wedstrijden in twee weken. Vier! En het resultaat? Zeven geblesseerde spelers. Ik bedoel, op welk moment werd dit een goed idee? Vermoeide spelers, die geen puf meer hebben, rennen zich kapot in wedstrijden waar niemand zich ook maar een beetje druk om maakt. Ze komen terug als wrakken, en ik blijf achter met de scherven. Strontvervelend. Maar goed, de show must go on, en de bankzitters mogen weer hun kans grijpen, terwijl ik cynisch toekijk en wacht tot de volgende interland-cyclus het hele riedeltje opnieuw begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober (bewerkt) ja wat is het nu? Edit: nog eentje voor de leute. fans = players apparently 22 oktober bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober Auteur Share Geplaatst 22 oktober "Persoonlijkheid: Wispelturig" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 1e keus, 2e keus en 3e keus op AMC positie zijn geblesseerd... Hoeveel back-ups moet ik per positie regelen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Napoli heeft de eer drie competitiematchen te spelen tegen mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 7 uur geleden zei Netzwerk: Napoli heeft de eer drie competitiematchen te spelen tegen mij. Je bedoelt vast Atalanta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 31 minuten geleden zei Mordurette: Je bedoelt vast Atalanta? Is hijzelf niet Atalante, en is dit het overzicht van de wedstrijden van Napoli? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 8 minuten geleden zei MisterX: Is hijzelf niet Atalante, en is dit het overzicht van de wedstrijden van Napoli? Ah, nu ik het teruglees heb je helemaal gelijk. Goedemorgen! ☕️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 18 minuten geleden zei Mordurette: Ah, nu ik het teruglees heb je helemaal gelijk. Goedemorgen! ☕️ Neem nog een sterke vak koffie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 7 uur geleden zei Mordurette: Je bedoelt vast Atalanta? Ik ben Atalanta dit was het schema van Napoli, in mijn schema stond het namelijk wel correct aangegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Dat onderste gaat niet weg want dit stadion is niet eens een maand oud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Oude club wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november We hebben eindelijk de echte oudste club ter wereld ontdekt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Flinke frustratie's dit, ik zit al 3-4 jaar achter hem aan. Het EK 2028 was gaande(Portugal finale 3-0 van Engeland verloor) en toen zei ie steevast ik focus me eerst op het EK... En nu krijg ik dit soort onzin te horen onze statuur niet goed ''genoeg'' is rot lekker op zeg, wat een onzin. We zijn laatste drie seizoenen achter eenvolgens 4,2e en 1e/kampioen geworden van Duitsland, en dan zijn we volgens Antonio Silva niet ''sterk'' genoeg, wat een load of rubbish Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Een penaltyhattrick. Zie je niet heel vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november in het seizoen een transferbudget van 60 miljoen. Is het seizoen afgelopen, komen de nieuwe budgetten: 6 miljoen in het rood, kan dus geen spelers halen. Snap er werkelijk geen kut van hoe dit kan, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november @MarF_RJC Heb je transfers gedaan met gespreide transfersommen? Dat kan natuurlijk invloed hebben op het transferbudget van het nieuwe seizoen. Een eigen frustratie (die in principe 0 impact heeft op hoe ik het spel speel) is dat dit soort dingen voorkomen. Een 19-jarige goalie die 3 interlands voor Peru heeft gespeeld zit bij zijn Peruviaanse club in het reserveteam... Lijkt me toch dat die jongen basisspeler zou zijn van het eerste elftal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 7 uur geleden zei MarF_RJC: in het seizoen een transferbudget van 60 miljoen. Is het seizoen afgelopen, komen de nieuwe budgetten: 6 miljoen in het rood, kan dus geen spelers halen. Snap er werkelijk geen kut van hoe dit kan, Dan ben je in de visie en verwachtingen van het bestuur waarschijnlijk overeengekomen met een negatief transferbudget te werken, proberen om die optie eruit te onderhandelen als het nieuwe seizoen start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 17 hours ago, Willem said: @MarF_RJC Heb je transfers gedaan met gespreide transfersommen? Dat kan natuurlijk invloed hebben op het transferbudget van het nieuwe seizoen. Een eigen frustratie (die in principe 0 impact heeft op hoe ik het spel speel) is dat dit soort dingen voorkomen. Een 19-jarige goalie die 3 interlands voor Peru heeft gespeeld zit bij zijn Peruviaanse club in het reserveteam... Lijkt me toch dat die jongen basisspeler zou zijn van het eerste elftal Misschien helpt het je als je weet dat Mascherano zijn debuut voor Argentinië al maakte voor hij een wedstrijd voor zijn club had gespeeld: https://nl.wikipedia.org/wiki/Javier_Mascherano#:~:text=Mascherano speelde interlands voor de,had gemaakt in het clubvoetbal. Mascherano speelde interlands voor de elftallen van Argentinië onder 17, onder 20 en onder 23, voordat hij 16 juli 2003 op negentienjarige leeftijd zijn debuut maakte voor Argentinië, überhaupt voor hij zijn debuut had gemaakt in het clubvoetbal. Het kan dus wel...al is het natuurlijk niet realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november @Rob1981 Dat is een leuk feitje! Blijft in FM alleen jammer dat dit dus veel vaker voorkomt en bij best veel landen ook. Vooral in Oost-Europa en Zuid-Amerika is het schering en inslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Oke mijn back up linksback wordt ineens weggekocht omdat er aan zijn release clause wordt voldaan. Het probleem alleen is dat zijn release clause er eentje is die actief wordt na degradatie. Gedegradeerd ben ik alleen niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 november Auteur Share Geplaatst 12 november Speelronde 2, 3 en 4 in IJsland dames en heren. Het schijnt dat ze nog een wedstrijdschema-maker zoeken bij de KSI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 11 uur geleden zei Fantasy: Speelronde 2, 3 en 4 in IJsland dames en heren. Het schijnt dat ze nog een wedstrijdschema-maker zoeken bij de KSI Speel je daar in speelronde 2 en 3 ook tegen dezelfde tegenstander? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Op 10-11-2024 om 17:31 zei glennix: Dan ben je in de visie en verwachtingen van het bestuur waarschijnlijk overeengekomen met een negatief transferbudget te werken, proberen om die optie eruit te onderhandelen als het nieuwe seizoen start. Dan moet ik inderdaad eens daar opletten... nog nooit gedaan.. Thnx voor de tip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Op 10-11-2024 om 14:40 zei Willem: @MarF_RJC Heb je transfers gedaan met gespreide transfersommen? Dat kan natuurlijk invloed hebben op het transferbudget van het nieuwe seizoen. Een eigen frustratie (die in principe 0 impact heeft op hoe ik het spel speel) is dat dit soort dingen voorkomen. Een 19-jarige goalie die 3 interlands voor Peru heeft gespeeld zit bij zijn Peruviaanse club in het reserveteam... Lijkt me toch dat die jongen basisspeler zou zijn van het eerste elftal Nee, als ik een speler haal wil ik hem meteen betalen haha. Zo doe ik dat ook met de verkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten