Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy

Aanbevolen berichten

Interlands voor de Nations League zijn een soort bureaucratische marteling, bedacht door mensen die geen idee hebben wat er op het spel staat in een echt voetbalseizoen. Alsof iemand besloot dat we nog niet genoeg chaos hadden en dacht: “Laten we midden in het seizoen wat totaal betekenisloze wedstrijden inplannen, gewoon om de boel wat interessanter te maken.” Het enige wat echt op het spel staat, zijn de knieën en hamstrings van mijn spelers, die al compleet gesloopt aan die wedstrijden beginnen. En dan? Dan komen ze stuk voor stuk terug met blessures. Vijf, zes man. Elke keer weer. En wat mag ik doen? Juist. De hele godganse tijd vervangers oproepen, alsof ik een reparatiewerkplaats run in plaats van een voetbalclub.

In het afgelopen window hadden we de lol van vier wedstrijden in twee weken. Vier! En het resultaat? Zeven geblesseerde spelers. Ik bedoel, op welk moment werd dit een goed idee? Vermoeide spelers, die geen puf meer hebben, rennen zich kapot in wedstrijden waar niemand zich ook maar een beetje druk om maakt. Ze komen terug als wrakken, en ik blijf achter met de scherven. Strontvervelend. Maar goed, de show must go on, en de bankzitters mogen weer hun kans grijpen, terwijl ik cynisch toekijk en wacht tot de volgende interland-cyclus het hele riedeltje opnieuw begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flinke frustratie's dit, ik zit al 3-4 jaar achter hem aan. Het EK 2028 was gaande(Portugal finale 3-0 van Engeland verloor) en toen zei ie steevast ik focus me eerst op het EK... En nu krijg ik dit soort onzin te horen onze statuur niet goed ''genoeg'' is rot lekker op zeg, wat een onzin. We zijn laatste drie seizoenen achter eenvolgens 4,2e en 1e/kampioen geworden van Duitsland, en dan zijn we volgens Antonio Silva niet ''sterk'' genoeg, wat een load of rubbish;e:5

Schermafbeelding 2024-11-09 100105.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MarF_RJC Heb je transfers gedaan met gespreide transfersommen? Dat kan natuurlijk invloed hebben op het transferbudget van het nieuwe seizoen.

Een eigen frustratie (die in principe 0 impact heeft op hoe ik het spel speel) is dat dit soort dingen voorkomen. Een 19-jarige goalie die 3 interlands voor Peru heeft gespeeld zit bij zijn Peruviaanse club in het reserveteam... Lijkt me toch dat die jongen basisspeler zou zijn van het eerste elftal ;c

image.png.dc0494c327a51587cde5f5bb34427da3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei MarF_RJC:

in het seizoen een transferbudget van 60 miljoen.

Is het seizoen afgelopen, komen de nieuwe budgetten:

6 miljoen in het rood, kan dus geen spelers halen.

Snap er werkelijk geen kut van hoe dit kan,

image.thumb.png.bab7899e1d3137270b2f7219e3add7bd.png

Dan ben je in de visie en verwachtingen van het bestuur waarschijnlijk overeengekomen met een negatief transferbudget te werken, proberen om die optie eruit te onderhandelen als het nieuwe seizoen start.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 hours ago, Willem said:

@MarF_RJC Heb je transfers gedaan met gespreide transfersommen? Dat kan natuurlijk invloed hebben op het transferbudget van het nieuwe seizoen.

Een eigen frustratie (die in principe 0 impact heeft op hoe ik het spel speel) is dat dit soort dingen voorkomen. Een 19-jarige goalie die 3 interlands voor Peru heeft gespeeld zit bij zijn Peruviaanse club in het reserveteam... Lijkt me toch dat die jongen basisspeler zou zijn van het eerste elftal

Misschien helpt het je als je weet dat Mascherano zijn debuut  voor Argentinië al maakte voor hij een wedstrijd voor zijn club had gespeeld: https://nl.wikipedia.org/wiki/Javier_Mascherano#:~:text=Mascherano speelde interlands voor de,had gemaakt in het clubvoetbal.

Mascherano speelde interlands voor de elftallen van Argentinië onder 17, onder 20 en onder 23, voordat hij 16 juli 2003 op negentienjarige leeftijd zijn debuut maakte voor Argentinië, überhaupt voor hij zijn debuut had gemaakt in het clubvoetbal. 

Het kan dus wel...al is het natuurlijk niet realistisch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-11-2024 om 17:31 zei glennix:

Dan ben je in de visie en verwachtingen van het bestuur waarschijnlijk overeengekomen met een negatief transferbudget te werken, proberen om die optie eruit te onderhandelen als het nieuwe seizoen start.

Dan moet ik inderdaad eens daar opletten... nog nooit gedaan..

Thnx voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-11-2024 om 14:40 zei Willem:

Een eigen frustratie (die in principe 0 impact heeft op hoe ik het spel speel) is dat dit soort dingen voorkomen. Een 19-jarige goalie die 3 interlands voor Peru heeft gespeeld zit bij zijn Peruviaanse club in het reserveteam... Lijkt me toch dat die jongen basisspeler zou zijn van het eerste elftal ;c

Nee, als ik een speler haal wil ik hem meteen betalen haha.

Zo doe ik dat ook met de verkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites