Arezo Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari ik 72.432 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 900 man is mans zat de komende 10 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 69.420 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Kom net deze tegen op FB, en verdomd het werkt ook nog (of het werkt juist niet, het is maar hoe je het bekijkt) (die van Haaland is van FB, daarna zelf geprobeerd met Perugia om Barella te kopen van Inter, en daarna nieuw spel gestart en het geprobeerd met Barca om KdB te kopen... beiden geaccepteerd) Bod doen: 0,- direct 6maanden 1.2k pw na 50 wedstr. 2.5m 10%dooverkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 9 uur geleden zei DutchDoofus: Kom net deze tegen op FB, en verdomd het werkt ook nog (of het werkt juist niet, het is maar hoe je het bekijkt) (die van Haaland is van FB, daarna zelf geprobeerd met Perugia om Barella te kopen van Inter, en daarna nieuw spel gestart en het geprobeerd met Barca om KdB te kopen... beiden geaccepteerd) Bod doen: 0,- direct 6maanden 1.2k pw na 50 wedstr. 2.5m 10%dooverkoop. Ik kwam net kijken of deze al gepost was, zag 'm zelf op reddit voorbij komen Apart dat zoiets werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 8 minuten geleden zei TheRealOne: Ik kwam net kijken of deze al gepost was, zag 'm zelf op reddit voorbij komen Apart dat zoiets werkt Ik snap hem niet. Dit is een bod dat altijd geaccepteerd wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Zojuist zei De Raam: Ik snap hem niet. Dit is een bod dat altijd geaccepteerd wordt? Ja, als je deze specifieke transfersom gebruikt, zou het bod altijd geaccepteerd worden. Nu moet de speler natuurlijk zelf nog wel interesse hebben én moet je het salaris kunnen betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 19 minutes ago, De Raam said: Ik snap hem niet. Dit is een bod dat altijd geaccepteerd wordt? Correct, zou zelfs werken zonder de 10% doorverkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Maar zoiets wil je toch helemaal niet gebruiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 1 minuut geleden zei De Raam: Maar zoiets wil je toch helemaal niet gebruiken? Nee toch? Ik zie de lol er ook niet van in heel Ajax leeg te kopen voor een appel en een ei Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 6 minutes ago, De Raam said: Maar zoiets wil je toch helemaal niet gebruiken? Ik niet, maar er zijn mensen die om wat voor redenen dit wel doen, en ook daar is niks mis mee. Zijn er ook genoeg die de ingame editor gebruiken/save games reloaden etc etc. Iedereen speelt t op zijn eigen manier en dat is ook weer t mooie aan FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 1 minuut geleden zei Rrrood: Nee toch? Ik zie de lol er ook niet van in heel Ajax leeg te kopen voor een appel en een ei Toon verborgen inhoud Nouja, kan me voorstellen dat dit voor even leuk is maar absoluut niet in mijn hoofdsave. Voor mij zou de lol er dan gauw vanaf gaan.. 1 minuut geleden zei DutchDoofus: Ik niet, maar er zijn mensen die om wat voor redenen dit wel doen, en ook daar is niks mis mee. Zijn er ook genoeg die de ingame editor gebruiken/save games reloaden etc etc. Iedereen speelt t op zijn eigen manier en dat is ook weer t mooie aan FM Eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 3 minuten geleden zei DutchDoofus: Ik niet, maar er zijn mensen die om wat voor redenen dit wel doen, en ook daar is niks mis mee. Zijn er ook genoeg die de ingame editor gebruiken/save games reloaden etc etc. Iedereen speelt t op zijn eigen manier en dat is ook weer t mooie aan FM 1 minuut geleden zei De Raam: Nouja, kan me voorstellen dat dit voor even leuk is maar absoluut niet in mijn hoofdsave. Voor mij zou de lol er dan gauw vanaf gaan.. Eens. Het kon in principe al, maar dan via de editor. Dus als mensen dit hadden willen doen, dan kon het al. Maar het wordt natuurlijk vervelend in online netwerk saves, wanneer 1 iemand het weet en het ook gebruikt en de rest niet. Wel grappig dat ieder jaar er een transfer glitch is in het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 3 minutes ago, Rrrood said: Het kon in principe al, maar dan via de editor. Dus als mensen dit hadden willen doen, dan kon het al. Maar het wordt natuurlijk vervelend in online netwerk saves, wanneer 1 iemand het weet en het ook gebruikt en de rest niet. Wel grappig dat ieder jaar er een transfer glitch is in het spel. Maar via de editor doe je t spel veranderen ipv het spel misbruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 4 minuten geleden zei DutchDoofus: Maar via de editor doe je t spel veranderen ipv het spel misbruiken Ja daar zie ik de lol ook niet van hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 1 uur geleden zei De Raam: Nouja, kan me voorstellen dat dit voor even leuk is maar absoluut niet in mijn hoofdsave. Voor mij zou de lol er dan gauw vanaf gaan.. Eens. Als je dit gaat doen in je save, kan je beter afsluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 4 uur geleden zei De Raam: Maar zoiets wil je toch helemaal niet gebruiken? Ik kan me enigzins voorstellen dat het voor een seizoen in een losse save even leuk is, maar verder zou ik het ook niet gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 20 uur geleden zei DutchDoofus: Kom net deze tegen op FB, en verdomd het werkt ook nog (of het werkt juist niet, het is maar hoe je het bekijkt) (die van Haaland is van FB, daarna zelf geprobeerd met Perugia om Barella te kopen van Inter, en daarna nieuw spel gestart en het geprobeerd met Barca om KdB te kopen... beiden geaccepteerd) Bod doen: 0,- direct 6maanden 1.2k pw na 50 wedstr. 2.5m 10%dooverkoop. Och wat een zieke bug is dit zeg. Hoop vooral niet dat mensen een nettie doen. Dan is de lol er al helemaal vanaf. Dit moet toch binnen een dag opgelost kunnen worden @Stefan.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Waarschijnlijk niet gamebrekend genoeg voor een hotfix, dus dat wordt worden op de volgende grote patch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 2 uur geleden zei Dansmeister: Och wat een zieke bug is dit zeg. Hoop vooral niet dat mensen een nettie doen. Dan is de lol er al helemaal vanaf. Dit moet toch binnen een dag opgelost kunnen worden @Stefan.? Als iemand dit doet in een nettie, moet je andere vriendjes vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 24 minuten geleden zei Stefan.: Als iemand dit doet in een nettie, moet je andere vriendjes vinden Daarom speel ik niet meer met jou dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 15 uur geleden zei MisterX: Waarschijnlijk niet gamebrekend genoeg voor een hotfix, dus dat wordt worden op de volgende grote patch. scheelt dat dit al bijna is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Altijd leuk zo'n blessures in oefenwedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 3e jaar op rij een negatief transferbudget gekregen.. financieel gezonder kan denk ik niet.. hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei MNie: 3e jaar op rij een negatief transferbudget gekregen.. financieel gezonder kan denk ik niet.. hoe dan? Ik zou een bugreport maken op SI forum, want het zou verholpen moeten zijn na de laatste update. Of je hebt op afbetaling nog heel veel transferschulden lopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten