Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy

Aanbevolen berichten

Kom net deze tegen op FB, en verdomd het werkt ook nog (of het werkt juist niet, het is maar hoe je het bekijkt)

(die van Haaland is van FB, daarna zelf geprobeerd met Perugia om Barella te kopen van Inter, en daarna nieuw spel gestart en het geprobeerd met Barca om KdB te kopen... beiden geaccepteerd)

Bod doen:

0,- direct

6maanden 1.2k pw

na 50 wedstr. 2.5m

10%dooverkoop.

CHEAT.jpg

20240214002007_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei DutchDoofus:

Kom net deze tegen op FB, en verdomd het werkt ook nog (of het werkt juist niet, het is maar hoe je het bekijkt)

(die van Haaland is van FB, daarna zelf geprobeerd met Perugia om Barella te kopen van Inter, en daarna nieuw spel gestart en het geprobeerd met Barca om KdB te kopen... beiden geaccepteerd)

Bod doen:

0,- direct

6maanden 1.2k pw

na 50 wedstr. 2.5m

10%dooverkoop.

CHEAT.jpg

20240214002007_1.jpg

Ik kwam net kijken of deze al gepost was, zag 'm zelf op reddit voorbij komen :D Apart dat zoiets werkt ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei De Raam:

Ik snap hem niet. Dit is een bod dat altijd geaccepteerd wordt?

Ja, als je deze specifieke transfersom gebruikt, zou het bod altijd geaccepteerd worden. Nu moet de speler natuurlijk zelf nog wel interesse hebben én moet je het salaris kunnen betalen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, De Raam said:

Maar zoiets wil je toch helemaal niet gebruiken? :sorry:

Ik niet, maar er zijn mensen die om wat voor redenen dit wel doen, en ook daar is niks mis mee. Zijn er ook genoeg die de ingame editor gebruiken/save games reloaden etc etc.

Iedereen speelt t op zijn eigen manier en dat is ook weer t mooie aan FM :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rrrood:

Nee toch?

Ik zie de lol er ook niet van in heel Ajax leeg te kopen voor een appel en een ei

Toon verborgen inhoud

2a1f97c39b56371d34602e752b94a79d.png

johnny-depp.gif

Nouja, kan me voorstellen dat dit voor even leuk is maar absoluut niet in mijn hoofdsave. Voor mij zou de lol er dan gauw vanaf gaan..

1 minuut geleden zei DutchDoofus:

Ik niet, maar er zijn mensen die om wat voor redenen dit wel doen, en ook daar is niks mis mee. Zijn er ook genoeg die de ingame editor gebruiken/save games reloaden etc etc.

Eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei DutchDoofus:

1 minuut geleden zei De Raam:

Nouja, kan me voorstellen dat dit voor even leuk is maar absoluut niet in mijn hoofdsave. Voor mij zou de lol er dan gauw vanaf gaan..

Eens.

Het kon in principe al, maar dan via de editor. Dus als mensen dit hadden willen doen, dan kon het al. Maar het wordt natuurlijk vervelend in online netwerk saves, wanneer 1 iemand het weet en het ook gebruikt en de rest niet.

Wel grappig dat ieder jaar er een transfer glitch is in het spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minutes ago, Rrrood said:

Het kon in principe al, maar dan via de editor. Dus als mensen dit hadden willen doen, dan kon het al. Maar het wordt natuurlijk vervelend in online netwerk saves, wanneer 1 iemand het weet en het ook gebruikt en de rest niet.

Wel grappig dat ieder jaar er een transfer glitch is in het spel.

Maar via de editor doe je t spel veranderen ipv het spel misbruiken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Eens. Als je dit gaat doen in je save, kan je beter afsluiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei DutchDoofus:

Bod doen:

0,- direct

6maanden 1.2k pw

na 50 wedstr. 2.5m

10%dooverkoop.

CHEAT.jpg

20240214002007_1.jpg

Och wat een zieke bug is dit zeg. Hoop vooral niet dat mensen een nettie doen. Dan is de lol er al helemaal vanaf.

Dit moet toch binnen een dag opgelost kunnen worden @Stefan.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dansmeister:

Och wat een zieke bug is dit zeg. Hoop vooral niet dat mensen een nettie doen. Dan is de lol er al helemaal vanaf.

Dit moet toch binnen een dag opgelost kunnen worden @Stefan.?

Als iemand dit doet in een nettie, moet je andere vriendjes vinden ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MNie:

3e jaar op rij een negatief transferbudget gekregen.. financieel gezonder kan denk ik niet.. hoe dan?

image.thumb.png.6f2ba78bfa96550b6f3ba68a31a4b18a.png

image.thumb.png.79455bda79a2eac2b7a8f1029d94fe21.png

image.thumb.png.c4a299387505c0182bf538db05c4d2a6.png

Ik zou een bugreport maken op SI forum, want het zou verholpen moeten zijn na de laatste update.

Of je hebt op afbetaling nog heel veel transferschulden lopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites