PJHoutman Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari (bewerkt) Zeg Jan Lul, had dan gelijk gezegd dat je niet wilde komen. Hij is ook pas 38. 16 januari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Wedstrijd: 1e keus AMC is geblesseerd geraakt. Volgende wedstrijd: 2e keus AMC raakt geblesseerd. Wedstrijd daarna: 3e keus AMC raakt geblesseerd. Volgende wedstrijd dus maar de 4e keus AMC op stellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 3 uur geleden zei MisterX: Wedstrijd: 1e keus AMC is geblesseerd geraakt. Volgende wedstrijd: 2e keus AMC raakt geblesseerd. Wedstrijd daarna: 3e keus AMC raakt geblesseerd. Volgende wedstrijd dus maar de 4e keus AMC op stellen Misschien geen AMC opstellen, kan die ook niet geblesseerd raken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 4 minuten geleden zei Renato: Misschien geen AMC opstellen, kan die ook niet geblesseerd raken Als ik de pech van sommige dan lees, dan raad ik hen aan om zonder keeper te gaan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Football Manager 2024 2024-01-23 14-56-05 (online-video-cutter.com).mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari (bewerkt) Spelers die klagen dat ze weg willen, omdat ze dingen dat ze bij mij geen CL kunnen winnen: Afgelopen jaar stonden we in de finale van CL en verloren we in verlenging. Een paar jaar geleden hebben we al eens de CL gewonnen. Op basis van coëfficiënten staan we net niet in de top 10 van Europa... En dat we niet in de top 10 staan, komt doordat 5 jaar geleden een flopjaar was. Als dat jaar hetzelfde was als andere jaren, dan stonden we gewoon in de top 5,,, Oh, en dat zegt de speler omdat hij niet naar PSG mag. Die staan nu welgeteld 1 plek hoger dan ons Die logica van spelers in interactie is af en toe echt ruk 24 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari (bewerkt) Wat denk je zelf vriend? Hoe vind je zelf dat het gaat 24 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari (bewerkt) Ik mag eindelijk op trainingskamp voor het eerst. Ik heb alleen geen idee waarom het bestuur dan meteen kiest voor een kleine week naar Nieuw-Zeeland. De heen- en terugreis duren dan bijna langer dan de tijd op het trainingskamp Oh, en volgens mij is er op dit moment daar gewoon competitie. Clubs willen geen oefenwedstrijden spelen Is het trouwens normaal dat je meer spelers uit kan nodigen dan het aantal plekken? Ik mocht er 45 uitnodigen, maar de counter staat toch op 64, dus we hebben nog -19 plekken vrij Dit komt waarschijnlijk omdat ik eerst spelers had geselecteerd, toen het eerste zo'n beetje op vakantie had gestuurd. Dus die plekken vielen weer vrij, waardoor ik nieuwe moest selecteren. De spelers op vakantie telde toch mee met de omvang, maar zijn niet daadwerkelijk mee. Uiteindelijk kon ik 1 speler van het eerste niet op vakantie sturen. Nu is het trainingskamp in Nieuw-Zeeland bezig met zo'n beetje heel het U23 en U19 team en die ene speler uit het eerste. Op de 2e dag van het trainingskamp krijg ik dit bericht: Oftewel: Alle, behalve die ene speler uit het eerste, zijn tijdens het trainingskamp in Nieuw-Zeeland op vakantie gestuurd Op deze manier wordt dit echt wel het beste trainingskamp ooit. Er is dus nu nog maar 1 speler over die aanwezig is op het trainingskamp 28 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari (bewerkt) Dan heb ik net mijn selectie doorgegeven voor het WK voor clubs en dan volgt heel snel dit bericht: De schade lijkt gelukkig mee te vallen... Maar wie heeft bedacht om interlands te plannen tijdens een WK voor clubs?! @Kyrill jij hebt vast deze vraag uitgezocht, omdat je zo'n haat heb naar het WK voor clubs. Edit: Een dag later volgens nog eens 8 spelers met interlandverplichtingen 30 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Ik snap hier helemaaal niks van.............. @Nom de Guerre @neva @De Raam @Titan @Fantasy @rich ruzzian @delichris @Willem @JoonsterkeBE @Bogatyr Ik heb Diomande al jarenlang geleden verkocht aan City... Ik doe voor een friendly tegen Clermon Foot full rotation en ineens staat Diomande speler van City, bij mij in de basis... En hij heeft deze wedstrijd ook voor ons gespeeld, zie de 1e screen. Hoe dan?! Ik vind dit echt heel vaag raar en absurd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Testimonials. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 1 minuut geleden zei Titan: Testimonials. Je hebt gelijk het was idd een Testimonial match ja.... Maar ik heb nog nooit meegemaakt, speler van een ander team dan voor ons speelt hahaha. En waarom per se deze ene specifieke speler? Ousmane is de enige , alle andere spelen gewoon voor of Arsenal of Clermont Foot... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Wat @Titan zei. Die speler doet eenmalig nog eens met je mee, omdat hij een speciale band heeft met de speler voor wie de testimonial is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Wat @Titan zei. Die speler doet eenmalig nog eens met je mee, omdat hij een speciale band heeft met de speler voor wie de testimonial is. Uhmm nee, heeft ie totaal niet. Dit is speler waar het omgaat Taylor Forran... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 32 minuten geleden zei Kyrill: Uhmm nee, heeft ie totaal niet. Dit is speler waar het omgaat Taylor Forran... FM kiest redelijk willekeurig spelers die met elkaar gespeeld hebben. Die komen dan voor een dag 'op proef' om mee te doen met de testimonial. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Waarom speelt die dude uberhaupt al zo lang bij jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 5 minuten geleden zei PJHoutman: FM kiest redelijk willekeurig spelers die met elkaar gespeeld hebben. Die komen dan voor een dag 'op proef' om mee te doen met de testimonial. Aah vandaar , thnx. Zojuist zei bas huijsmans: Waarom speelt die dude uberhaupt al zo lang bij jou? Ho ho hij speelt helemaal niks. Omdat ik niet wist dat ie bestond hahaha, ga zo zijn contract ontbinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Je hebt em toch maar altijd mooi een nieuw contract gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houthakker Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Telkens na het opnieuw starten van een game is mijn eerder geïmporteerde trainingsschema verdwenen en niet meer standaard ingesteld. Ik kan de training wel eenvoudig opnieuw instellen, maar dit lijkt op een bug in FM. Heeft iemand hier een oplossing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Mijn stadion is bugged en kan niet uitgebreid worden. Dus ik zit vast op 350 man zonder ingrijpen van buiten af Sigames wil met de ingame editor wel even mijn save game aanpassen om het in ieder geval tijdelijk op te lossen, want het slaat natuurlijk nergens op dat je als meervoudig CL winnaar in een stadion van 350 man speelt De vraag is dan alleen wel: Wat is dan wel een passende grootte. Ik zit eraan te denken om hem gewoon naar 80k te laten zetten ofzo. Dan kan ik vooruit en loop ik in de toekomst niet meer tegen deze bug aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Of je vraagt hier iemand heel lief die dat voor je kan fixen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) 1 uur geleden zei sennid: Of je vraagt hier iemand heel lief die dat voor je kan fixen Uiteindelijk maakt het niet echt uit of een van jullie het doet of iemand van SI. In alle gevallen moet ik eerst zelf bepalen hoe groot het moet worden. Ik heb sowieso geen zin om het iedere keer heen en weer te pingpongen naar iemand die het aanpast, dus dan maar in 1x aanpassen naar iets wat misschien wel voor nu veel te groot is, maar op lange termijn wel passend is. Het is ondertussen in ieder geval wel zo dat het ondertussen niet meer mijn idee is dat het een bug is, maar dat SI het zelf bevestigd heeft. Dat is wel nieuw t.o.v. mijn vorige berichten erover. 12 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 10 minuten geleden zei MisterX: Uiteindelijk maakt het niet echt uit of een van jullie het doet of iemand van SI. In alle gevallen moet ik eerst zelf bepalen hoe groot het moet worden. Ik heb sowieso geen zin om het iedere keer heen en weer te pingpongen naar iemand die het aanpast, dus dan maar in 1x aanpassen naar iets wat misschien wel voor nu veel te groot is, maar op lange termijn wel passend is. Het is ondertussen in ieder geval wel zo dat het ondertussen niet meer mijn idee is dat het een bug is, maar dat SI het zelf bevestigd heeft. Dat is wel nieuw t.o.v. mijn vorige berichten erover. Maar is het een bug in je save of van de database die je gebruikt? want ik zelf heb er geen last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 7 minuten geleden zei sennid: Maar is het een bug in je save of van de database die je gebruikt? want ik zelf heb er geen last van. Ik heb eigenlijk geen idee. Zoveel info heb ik ook weer niet gehad. Het zou iets zijn dat met San Marino te maken heeft, maar daar blijft het eigenlijk wel bij wat ik er over weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 februari Auteur Share Geplaatst 12 februari Ik zou 69.950 doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten