Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

Voorspelling was 16de dus hebben we wel een goed seizoen achter de rug. Nog dicht bij een Play-off plaats geraakt maar helaas net niet. Benieuwd wat komend seizoen brengt want voorlopig krijg ik totaal geen budget om lonen te betalen, laat staan een transferbudget.

9ad060a5c401edbd49ab44a1e45655c9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Het leuke van Portugal is toch wel dat veel clubs tot het einde mee kunnen doen.

Na 27 jaar rond bivakkeren in Portugal blijft dit echt extreem leuk zeg. Je moet echt top blijven presteren om kampioen te blijven worden. Dat gaat soms ten koste van de prestaties in de overige competities inderdaad. Spelers rust geven in de competitie kan tegen de kleintjes maar met 3 top teams er bij dan moet je die toch wel scherp zijn.

Wel echt keurige prestaties man in jouw save. Had je de CL inmiddels al wel een keertje gepakt of is het nog wachten op het grote succes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei bas huijsmans:

Na 27 jaar rond bivakkeren in Portugal blijft dit echt extreem leuk zeg. Je moet echt top blijven presteren om kampioen te blijven worden. Dat gaat soms ten koste van de prestaties in de overige competities inderdaad. Spelers rust geven in de competitie kan tegen de kleintjes maar met 3 top teams er bij dan moet je die toch wel scherp zijn.

Wel echt keurige prestaties man in jouw save. Had je de CL inmiddels al wel een keertje gepakt of is het nog wachten op het grote succes?

Hieronder een kleine samenvatting. De Champions League winnen is deze FM echt een hel voor mij.

Seizoen 1: #3 met 10 punten achterstand op Sporting - geen Europees voetbal

Seizoen 2: #1 met 1 punt voorsprong op Benfica - finale Europa League verloren met 0-2 van Liverpool

Seizoen 3: #1 met 2 punten voorsprong op Benfica - 16de finale Champions League uitgeschakeld door Napoli

Seizoen 4: #2 met 6 punten achterstand op Benfica - wederom 16de finale Champions League uitgeschakeld door Napoli

Seizoen 5: #1 met 15 punten voorsprong op Porto - kwartfinale Champions League uitgeschakeld door Real Madrid

Seizoen 6: #1 met 8 punten voorsprong op Benfica - kwartfinale Champions League uitgeschakeld door Liverpool

Seizoen 7: #1 met 4 punten voorsprong op Porto - halve finale Champions League uitgeschakeld door Inter

image.thumb.png.e41c3400c18f014ab4a7ee0b2eda27e4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Thierryvane

Echt een seizoen zoals seizoen 4 vind ik best typisch voor Portugal. Dat je twee keer kampioen wordt en er dan ineens naast grijpt. Wel even een duidelijk boodschap afgegeven de twee seizoenen daarna hoor haha. Qua CL gaat het denk ik snel genoeg komen. Real en Liverpool zijn natuurlijk wel echte grootmachten en Inter wordt dat vaak ook wel in mijn saves. Net een keertje het geluk hebben dat het kwartje goed valt en je staat gewoon met die cup met de grote oren in je handen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei bas huijsmans:

@Thierryvane

Echt een seizoen zoals seizoen 4 vind ik best typisch voor Portugal. Dat je twee keer kampioen wordt en er dan ineens naast grijpt. Wel even een duidelijk boodschap afgegeven de twee seizoenen daarna hoor haha. Qua CL gaat het denk ik snel genoeg komen. Real en Liverpool zijn natuurlijk wel echte grootmachten en Inter wordt dat vaak ook wel in mijn saves. Net een keertje het geluk hebben dat het kwartje goed valt en je staat gewoon met die cup met de grote oren in je handen.

Het maakt de game in ieder geval extra leuk. En aangezien we nog een flinke tijd moeten wachten op FM25 heb ik nog wel eventjes de tijd. Misschien een keertje overstappen binnen een game naar een andere club. Volgens mij nooit eerder gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Thierryvane je bent maar Casa Pia hè.... Wat je hier tot dusver neerzet,zijn al extreme goede prestaties. Is al super knap wat je opgebouwd hebt en allemaal gewonnen. Is gewoon kwestie van tijd voor je grote cup gaat winnen,en meerdere malen waarschijnlijk zelfs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

@Thierryvane je bent maar Casa Pia hè.... Wat je hier tot dusver neerzet,zijn al extreme goede prestaties. Is al super knap wat je opgebouwd hebt en allemaal gewonnen. Is gewoon kwestie van tijd voor je grote cup gaat winnen,en meerdere malen waarschijnlijk zelfs.

'maar' Casa Pia. Niet zo denigrerend Kareltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een uitstekend seizoen achter de rug. We gaan de (voorrondes) CL in!. In de EL hebben we de halve finale gehaald en in de Croky Cup de finale gehaald. Helaas geen prijs gewonnen.

Reguliere competitie

1f93348db24a0ea115609c19d862bb50.png

Play-off 1

38d14ebb812fe49b45241cea351ffca0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een goed seizoen achter de rug, alleen lukt het ons nog niet om prijzen te pakken. In de EL opnieuw de halve finale gehaald, in de Croky cup slechts de 8ste ronde gehaald.

Reguliere competitie

3a9ebb8333b6650e06a852c3537bd8cf.png

Play-off 1

ffeac1b2b17c1b6a7298d97d71a3f5cc.png

bb3349e0fa4ef919ab42f53685b98fda.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites