Lensherr Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Na de uitschakeling van de Champions League maar snel even met een boos hoofd instant result zitten te rammen. Spijtig van het gelijkspelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Waar zijn Slavia en Plzen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli (bewerkt) 1 uur geleden zei Mordurette: Waar zijn Slavia en Plzen? Slavia Praag viel net naast de boot en Viktoria Plzen wist zich maar net te verzekeren van een extra verblijf. Hun probleem was vooral dat de andere ploegen wel kozen voor het huren van mijn talenten. Maar Slavia heb ik net een extra 30 miljoen cadeau gedaan door twee spelers te duur aan te kopen. 19 juli bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Mooi dit. Seizoen 2029. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Begin vorig seizoen overgestapt naar VVV. Liep in het eerste seizoen net de play-offs mis, selectie zal vol met brandhout maar dit seizoen gaat het met voornamelijk veel jonge talenten een stuk beter. Hopelijk kunnen we kampioen worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Onderweg naar hopelijk onze zevende titel op rij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Wij mij aan het begin van de Champions League had verteld dat ik na 5 wedstrijden als zeker was van de playoffs, waarbij de kans op plaatsing voor de volgende zo goed als een feit was, had ik laten opsluiten. Echter blijkt dit wel waar te zijn. Wij zijn na 5 wedstrijden samen met Man City foutloos in de CL. En dat met een doelsaldo waar je u tegen zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Soms moet iets ook maar net op zijn plek vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Een heerlijke competitiestart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Gaat het dan gelijk gebeuren in seizoen één? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) (Wel pas middenin binnengekomen door journeyman challenge) 18 augustus bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Doelstelling om minimum een Play Off plaats te halen is mislukt. Afwachten of ik mag blijven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus In 2026 werd Nederland wereldkampioen, toen in en tegen Canada. Na een slecht EK in 2028 nam ik het stokje over. Zeer overtuigend plaatsen wij ons voor het WK 2030 in Turkije. De loting zat natuurlijk wel mee, maar om voor de 2e keer op rij het WK te winnen, blijft wel lekker. Zeker de 4-1 tegen Frankrijk met een man minder was erg mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Halfweg, wordt wellicht het laatste seizoen. Met een vijfde plaats zou ik wel tevreden zijn, maar het zal tussen vier ploegen gaan voor plaatsen 4,5,6 en 7 vermoedelijk, tenzij een ploeg lager op een sterk tweede deel v/h seizoen zal hebben. Braga's ploeg kwalitatief niet zo goed, kunnen zeker niet meer met de grote drie als ik het zo eens bekijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Vierde geworden. 22 punten meer dan het jaar voorheen, zeker vooruitgang gemaakt, ondanks enkele posities die verzwakt waren (zoals de DM). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Dit seizoen is het wel gelukt om te promoveren. Op naar de Bundesliga! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Tja op zich eigenlijk niet slecht, maar de toppers (en subtoppers) laten minder steekjes vallen. Minder punten die door de ploegen onderaan worden gepakt. Natuurlijk ook een zwaarder seizoen met Europees voetbal erbij, maar we doen het vrij vergelijkbaar met de vorige keer, alleen is scoren blijkbaar toch iets moeilijker geworden. Maar met maar acht tegendoelpunten (!) hebben we wel de minste tegendoelpunten uit de volledige competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Herbstmeister van de 2. Bundesliga.. tot zover 'avoid relegation battle' Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Kampioen op de laatste speeldag. Schalke won met 2-1 van ons in speelronde 33 waardoor het nog een beetje spannend werd. Paderborn werd in eigen huis redelijk makkelijk opzij gezet. Hansa Rostock is terug op het hoogste niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus En... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Seizoen 3 ten einde, wederom geen wedstrijd verloren. Recordaantal goals deze keer; 121. Sparta als nummer 4 de CL in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Hansa Rostock on steroids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Wij eindigen de heenronde met een zeer belangrijk resultaat. Nu hoef ik 'slechts' 5 punten goed te maken op Benfica en Sporting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Wat een bizar 2e seizoen met Hansa Rostock. Na speelronde 33 hadden we nog een theoretische kans op de titel. Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo blij geweest ben met puntverlies in zo'n laatste competitiewedstrijd. Hierdoor eindigen we op een zeer knappe 5e plek. Gaan we opnieuw Europa League spelen en duurt het in ieder geval nog één seizoen langer voor we de Bundesliga titel afvinken . Was idealiter zelfs liever 7e geworden, omdat ik ons best een kans geef volgend seizoen om een gooi naar de Conference League te doen. De kans is nu best groot dat we überhaupt de Conference League nooit zullen spelen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten